*meldt*quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.
Ben ik goed of ben ik goed?
Een baby aankondiging vind ik normaler en leuker dan een huwelijksaanzoek. Kijk, had Nikky Boe op FOK! verteld dat ze zwanger is, is het weer een ander verhaal.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach na een online romantiekloos bruidsvraagje past dit vrij goed in het huidige FOK!beeld hoor, en ik snap wel dat nikky er super trots op is. het is tenslotte nieuw leven... een nieuw iets.
Eerst trouwen!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:05 schreef Tally het volgende:
Uhm ik sla ook nog even over!
precies (het item is dan ook meer dat het een kind is van boe en nikky in plaats van de zwangerschap zelf en da tpast in het rijtje thuis).quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een baby aankondiging vind ik normaler en leuker dan een huwelijksaanzoek. Kijk, had Nikky Boe op FOK! verteld dat ze zwanger is, is het weer een ander verhaal.
Natuurlijk melden ze het op FOK!, ze hebben elkaar immers hier leren kennen! Ik had het alleen op een ander tijdstip gedaan, als snap ik best dat ze zo trots zijn als een stel pauwen met opgepoetste veren en dan is het lastig om zoiets lang voor je te houden.
Maar ook dan wacht ik evenquote:
Dat worden bloedmooie kindertjesquote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies (het item is dan ook meer dat het een kind is van boe en nikky in plaats van de zwangerschap zelf en da tpast in het rijtje thuis).
ik ben benieuwd wa tmensen zouden roepen als ik morgen zeg dat ik ripley heb bezwangerd en zij het beaamt.
"Zat je verkeerd Jerruh?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wa tmensen zouden roepen als ik morgen zeg dat ik ripley heb bezwangerd en zij het beaamt.
9 maanden en 4 dagen vanaf nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ook dan wacht ik even
Althans is wel de bedoeling![]()
Ze zaten in zn handtasquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"huh, die homo maakt kinders?hoe doet ie dat!?"
Uhm.. Nee..quote:
Understatement!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
...als snap ik best dat ze zo trots zijn als een stel pauwen met opgepoetste veren en dan is het lastig om zoiets lang voor je te houden.
quote:
Voor types als jij is mijn undersign bedoeldquote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.
Hele abortusklinieken worden uit de grond gestampt dankzij jouquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.
Ben ik goed of ben ik goed?
Poep en bloed overal?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor types als jij is mijn undersign bedoeld
Het is jóuw poep en bloed.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Poep en bloed overal?
Ach, ik ben wel wat gewend.
Boekky (volgens mij zei Dago die) is ook wel een grappige combo.quote:
Op zich ben ik niet vies van mezelf nee. Maar ik kan me voorstellen dat leuk anders is.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is jóuw poep en bloed.
Of ben je dat ook wel gewend![]()
Eerst komt het hoofdje Skaai. En als dat doorkomt, nou, zoek dan maar dekkingquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Skaai het volgende:
De eerste tandjes die doorkomen. Janken, jaaaanken.
Kots.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich ben ik niet vies van mezelf nee. Maar ik kan me voorstellen dat leuk anders is.Maar dat poep en bloed is dan bijzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |