Als ze de druk niet meer aankan van al die geile kerels, trekt ze d'r bek wel open.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oef, treffend
en hip!
ik wil MUUS wel zien in de bijenkorf, signerend met allerlei metroseksuele mannen om dr heen!roaaaarrrr.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik moest ook al aan Candlelight denken.Puik plan.
ik wil de illustraties trouwens wel op mij nemenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ze de druk niet meer aankan van al die geile kerels, trekt ze d'r bek wel open.
Ja, dat is natuurlijk een pré! Echt, de boeken zullen niet aan te slepen zijn!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil de illustraties trouwens wel op mij nemen
en ik ben de enige persoon van wie de ogen matcht bij de geweldige krullenbos van MUUS dus die naast haar mag signeren!
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar 18 jaar en 9 maanden, boe, dan ben je er vanaf.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk een pré! Echt, de boeken zullen niet aan te slepen zijn!
En daarnaast helpt ze in haar eentje de wereld van het overbevolkingsprobleem af.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Ja, dat is natuurlijk een pré! Echt, de boeken zullen niet aan te slepen zijn!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
figuur 17: voorbeeld van vrouw met sliertjes en bonkjes tijdens de zwangerschap
Verdomme, en daar moest eerst Nikky zwanger voor worden om hier achter te komen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En daarnaast helpt ze in haar eentje de wereld van het overbevolkingsprobleem af.
Want er worden alleen nog maar kinderen geboren bij volkeren waar Bol.com niet bezorgt.
MUUS for president!
Hoe treffend!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
figuur 17: voorbeeld van vrouw met sliertjes en bonkjes tijdens de zwangerschap
wacht maar tot ze bij de oprah book club is geweest!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verdomme, en daar moest eerst Nikky zwanger voor worden om hier achter te komen!
inderdaad, tegenwoordig gaan ze vaak eerder het huis uitquote:
It's a small step for man, but a giant leap for mankind.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
Verdomme, en daar moest eerst Nikky zwanger voor worden om hier achter te komen!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe treffend!
ik zat persoonlijk voor de cover te denken aan een scheurende paarse flamoes waar de kruin van de baby uitpuilt.
De sexuele voorlichting op scholen wordt gereduceerd tot het verplicht lezen van 1 enkel boek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef Jerruh het volgende:
wacht maar tot ze bij de oprah book club is geweest!
hordes afro amerikane die dan minder gaan hokken
hopen latinos die dan minder bonken
sloten upperclass trash dat caravans minder sekst
bats!
I'm loving itquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
De sexuele voorlichting op scholen wordt gereduceerd tot het verplicht lezen van 1 enkel boek.
De term tienerzwangerschap wordt alleen nog maar gebruikt om een dier wat 10 jongen tegelijk draagt aan te duiden..
Danerolles?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
Isn't life beautiful?
[afbeelding]
Dé cover!
<Oprah> What inspired you to write this book, Moes?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben even weg, kom terug en ik zit bij Oprah en heb de term 'overbevolking' tot geschiedenis gemaakt.
Tof.
Je bent de MUUSsias.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben even weg, kom terug en ik zit bij Oprah en heb de term 'overbevolking' tot geschiedenis gemaakt.
Tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |