je kan toch allebei gebruiken?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
denk het wel, mijn vriendin vond dat wel goed plan, op het feit na dat ze dan niet kan doorslikken met de pil om niet ongesteld te worden... maar goed dat overleven we ook wel
Ik ook, het is toch de man die het financiele risico loopt. Maar zo'n pil lijkt me weer niks, wordt het toch anale seks denk ik, ik zie geen andere opties.quote:
Als het risico is dat je vriendin zwanger ervan word denk ik dat het wel meevalt.. En op het moment dat je sex wilt hebben denk je er ook aan denk ik..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef Gripper het volgende:
ik zou m wel willen slikken, als dat betekent dat het libiod van mijn vriendin niet meer onderdrukt wordt door haar pil![]()
Ben alleen bang dat ik m continue vergeet...![]()
LoL! scherp!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:51 schreef Developersrus het volgende:
Ik zou hem zeker overwegen. Wacht er wel even mee tot de 'kinder'ziektes eruit zijn...
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou het toch liever onder eigen controle eigenlijk... Zelf weet ik dat ik wel elke dag dat pilletje zou nemen, omdat ik het aan den lijve ondervind als ik het níet zou doen. Als een man zo'n pilletje vergeet, heeft dat toch doorgaans voor hem minder gevolgen dan voor de vrouw. Ik kan me voorstellen dat een man makkelijker denkt over MAP en risico's dan de dame zelf.
Kortom: doe maar niet.
Ik zag hetquote:
ik ben geen man hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ook, het is toch de man die het financiele risico loopt. Maar zo'n pil lijkt me weer niks, wordt het toch anale seks denk ik, ik zie geen andere opties.
En verdwenen is jouw libido.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef Gripper het volgende:
ik zou m wel willen slikken, zeker als dat betekent dat het libido van mijn vriendin niet meer onderdrukt wordt door haar pil![]()
Dat weet ik, anders had ik ook nooit met je willen trouwen (ondanks dat sinds de Wet openstelling huwelijk gelijkgeslachtelijke huwelijken mogelijk zijn gaat mijn voorkeur daar immers toch niet naar uit).quote:
Voor het zover is, moet ik er elke dag 4 slikkenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders had ik ook nooit met je willen trouwen (ondanks dat sinds de Wet openstelling huwelijk gelijkgeslachtelijke huwelijken mogelijk zijn gaat mijn voorkeur daar immers toch niet naar uit).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |