je kan toch allebei gebruiken?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
denk het wel, mijn vriendin vond dat wel goed plan, op het feit na dat ze dan niet kan doorslikken met de pil om niet ongesteld te worden... maar goed dat overleven we ook wel
Ik ook, het is toch de man die het financiele risico loopt. Maar zo'n pil lijkt me weer niks, wordt het toch anale seks denk ik, ik zie geen andere opties.quote:
Als het risico is dat je vriendin zwanger ervan word denk ik dat het wel meevalt.. En op het moment dat je sex wilt hebben denk je er ook aan denk ik..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef Gripper het volgende:
ik zou m wel willen slikken, als dat betekent dat het libiod van mijn vriendin niet meer onderdrukt wordt door haar pil![]()
Ben alleen bang dat ik m continue vergeet...![]()
LoL! scherp!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:51 schreef Developersrus het volgende:
Ik zou hem zeker overwegen. Wacht er wel even mee tot de 'kinder'ziektes eruit zijn...
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou het toch liever onder eigen controle eigenlijk... Zelf weet ik dat ik wel elke dag dat pilletje zou nemen, omdat ik het aan den lijve ondervind als ik het níet zou doen. Als een man zo'n pilletje vergeet, heeft dat toch doorgaans voor hem minder gevolgen dan voor de vrouw. Ik kan me voorstellen dat een man makkelijker denkt over MAP en risico's dan de dame zelf.
Kortom: doe maar niet.
Ik zag hetquote:
ik ben geen man hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ook, het is toch de man die het financiele risico loopt. Maar zo'n pil lijkt me weer niks, wordt het toch anale seks denk ik, ik zie geen andere opties.
En verdwenen is jouw libido.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef Gripper het volgende:
ik zou m wel willen slikken, zeker als dat betekent dat het libido van mijn vriendin niet meer onderdrukt wordt door haar pil![]()
Dat weet ik, anders had ik ook nooit met je willen trouwen (ondanks dat sinds de Wet openstelling huwelijk gelijkgeslachtelijke huwelijken mogelijk zijn gaat mijn voorkeur daar immers toch niet naar uit).quote:
Voor het zover is, moet ik er elke dag 4 slikkenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders had ik ook nooit met je willen trouwen (ondanks dat sinds de Wet openstelling huwelijk gelijkgeslachtelijke huwelijken mogelijk zijn gaat mijn voorkeur daar immers toch niet naar uit).
daar hebben ze geslachtsziektes voor uitgevonden...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
overal inpleuren en no worries
ideaal
Helaas..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef BertV het volgende:
[..]
daar hebben ze geslachtsziektes voor uitgevonden...![]()
Als we getrouwd zijn is dat toch geen probleem meer, in ons bruisende liefdesleven zal geen plaats meer zijn voor derdenquote:
Dat is dan ook wel weer waar..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als we getrouwd zijn is dat toch geen probleem meer, in ons bruisende liefdesleven zal geen plaats meer zijn voor derden![]()
Omdat mannen zo moeilijk doen over condoomsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef Laton het volgende:
Geen hormonen in mijn lijf
Ik snap ook niet dat vrouwen zo makkelijk over de pil en hormonen denken.
condooms zijn irritant, libido en gedragsveranderende hormonen in je lijf zijn gewoon zwaar kut.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Omdat mannen zo moeilijk doen over condooms
Onderzoeken doen ze alles... dat hebben ze met de vrouwenpil ook wel gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Voor het zover is, moet ik er elke dag 4 slikken
Ik neem aan dat ze dat bij-effect wel even hebben onderzocht?
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vrouwen niet danquote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Precies!!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef Thrilled het volgende:
ik denk wel dat ik hem zou gaan slikken. het is nu alleen de pil voor mn vriendin, en als ik dan ook nog de pil zou slikken hebben we weer een stukje extra zekerheid erbij.. altijd handig..
Lijkt me ook niet alles eigenlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef B-FliP het volgende:
[..]
LoL! scherp!!!
Maar ik ga mezelf niet zaaddood maken hoor... al is t maar tijdelijk...
waar slaat dat dan opquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Fatality het volgende:
das wel goed,
vrouwen zijn natuurlijk nooit te vertrouwen en zullen elke kans aangrijpen om zwanger van je te raken, hetgeen uiteraard biologisch heel logisch is.
Juist. Hormonen doen veel met je en daar moet je niet mee klooien als het even kan. Vind ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef Laton het volgende:
Geen hormonen in mijn lijf
Ik snap ook niet dat vrouwen zo makkelijk over de pil en hormonen denken.
ik kan ook echt geen pillen slikken, en heb ook nog nooit pijnstiller ofzo gehad, dan maar doodgaan van de pijnquote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef zwelgje81 het volgende:
Nope, slik geen pil, klinkt alsof ik niet spoor maar ik kan geen pillen slikken. Als me hoofd uitelkaar barst van de hoofdpijn dan nog niet, of het moet ook in drankje verkrijgbaar zijn dan wil ik er wel over nadenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |