Jaa, da's een leuke!!!quote:
Ik ken een verhaal van iemand die dacht dat ze d'r lever verloor.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
We zullen je vast subtiel voor bereiden op wat komen gaat:
Bonken en slierken, nieteens meer bonkjes te noemen, nee bonken zo groot als koeievlaaien
Ja, samen puffenquote:
striaequote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
Denk aan:
Geen nachtrust meer
Voeten masseren
Rug masseren
Op bizarre tijdstippen boodschappen doen
Spataderen, overal
Bonken en slierken, nieteens meer bonkjes te noemen, nee bonken zo groot als koeievlaaien
Wen maar aan het geluid van een vallende bonk op de badkamervloer
verhalen over enge bevallingen, vriendinnen, moeders, schoonmoeders die je over de vreselijkste kwalen komen inlichten zonder dat je erom vraagt.
Tepelkloven
Inknippen uitscheuren![]()
Vullen de andere dames even aan?
Aambeien!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:
Jaa, da's een leuke!!!
En dat je je darmen ermee uitperst
Weeeeeken ellende
Hangborstenquote:
Ontplofte egel genaamdquote:Op maandag 22 mei 2006 16:19 schreef most_wanted het volgende:
De Grand Canyon daar beneden.
Alleen qua humeur danquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef SPK het volgende:
9 maanden ongesteld
r e s p e c tquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
Ja ik had ook zoiets van dat valt niet meequote:Op maandag 22 mei 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen qua humeur dan
Daarna wel 6 weken ongesteld
Zaaaalig topicquote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
Hoeveel ranzige feitjes rondom zwanger zijn kan ik opnoemen topic?
Dat valt onder 'huilen' en 'spuitluiers'.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:23 schreef anneVi het volgende:
Tandjes, MUUS! Ze krijgen heel nare last van heel veel tandjes krijgen. Huilen, slijmen, uitslag.
Overal allergisch voor.
Dan weer kiesjes. Best wel veel kiesjes waar ze heel veel nare last van krijgen.
En alles is zo waar, maar daar hoor je ze in OUD nooit over ;')quote:Op maandag 22 mei 2006 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
MUUS!
Bijna bijna stinkie! Bijna!!!heb je mij zelfs genezen!![]()
Maar ja, bijna...
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef SPK het volgende:
Verplicht moeten posten,op het engste ouder forum van nederland OUD genaamd
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:44 schreef Slarioux het volgende:
Als dit waar is zet ik OUD weer in mijn AT.
Nou... heb je ooit het 'bevallingsverhalen-topic' gelezen? Hoewel... Nee, MUUS is erger.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef yvonne het volgende:
En alles is zo waar, maar daar hoor je ze in OUD nooit over ;')
Ik krijg er Schoolplein en speeltuin type`s gevoelens bijquote:Op maandag 22 mei 2006 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs Slarioux komt daar tegenwoordig.
[..]
Ik snap waarom jij d'r maar eentje hebtquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
*bloedig horrorverhaal*
Like.. MSN en dan Salvad0r ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar jewerk school moeten.
, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
Realistisch en eerlijk. Staat nooit in de boekjes, maar het is de waarheid.quote:
En ga vooral in het ziekenhuis bevallen, liefst een Academisch, staan er 20 man naar je ontplofte egel te starenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef SPK het volgende:
Denken dat je in een sequel, van The Excorsist beland bent tijdens de bevalling
Ik heb ze niet en ik wil ze niet. Ik zie teveel ellende om me heen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef MUUS het volgende:
Realistisch en eerlijk. Staat nooit in de boekjes, maar het is de waarheid.
Pleur op met je roze wolk, je zit ze groot te kíjken..
Sex is na een bevalling nooit meer hetzelfdequote:
Alsof je de eerste jaren nog aan sex toekomtquote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sex is na een bevalling nooit meer hetzelfde
Babies met diarreequote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof je de eerste jaren nog aan sex toekomt
Het geluid van een leeglopende ballon klinkt uit mijn broek, aan de voorkant.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef shmoopy het volgende:
Een topic naar mijn hart!
MUUS, leave some for the rest, will you!
Mijn favoriet, de kraamzuivering is al genoemd, die met die enorm lange bloedslierten die eruit komen dat je denkt: mijn aorta hangt uit m'n brievenbus, of van die ondefinieerbare proppen bloed, wat zeg ik, proppen?
Hómpen zijn het, zo van: was het toch een tweeling? En jij dan zoeken naar armpjes en beentjes maar dan is het gewoon een stuk gestold bloed uit de binnenboel.
Iedereen vond die ontplofte mol van Deckers zó eerlijk en zó gewaagd.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet een boek schrijven MUUS!
"MUUS' Zwarte Zwangerschapswolk"
Voorspel sla je over, want dat kost tijd en tijd heb je niet. Fut ook niet. D'rop en d'raf, want voor je het weet gaat het weer gillen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof je de eerste jaren nog aan sex toekomt
Liefst in je nek en daarna over je meubelenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef shmoopy het volgende:
Projectielbraken al genoemd?
Met je handen in je haar kan je niet typen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Eightball het volgende:
Waar blijft Boe trouwens?
Koffers pakken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Eightball het volgende:
Waar blijft Boe trouwens?
OMG!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Op weg naar de abortus kliniek.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Cairon het volgende:
Wil Boebiedoe het kind eigenlijk wel opvoeden?
14quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Dagonet het volgende:
Ik hoop trouwens op een dochter. Ik zie over een jaar of 16 de .rar wel tegemoet.
Moet jij je eens voorstellen dat je als logge olifant, want je bent de eerste weken heus niet meteen slank, met je reet in zo'n teiltje moetquote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
OMG!![]()
En je darmen eruit poepen was ook een goede.
Mijn god wat een aanslag![]()
![]()
....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef shmoopy het volgende:
Voor de heren die zich graag in willen kunnen leven in het wonder dat geboorte heet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, echt, doet geen pijn, je bent het zo weer vergeten.
En dan te bedenken dat dát the closest to sex zal zijn voor die tijdquote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of dat de dokter zegt, iedere dag even terugduwen die aambeien, en dat mag je man doen, want je kunt er zelf niet bij
Nee toch? Zo is Boe niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Dagonet het volgende:
Koffers pakken.
Ik kneep onbewust samen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef shmoopy het volgende:
Het geluid van een 'knipje', ook zoiets dat je nooit vergeet.
HANGMOEDERS OP HET SCHOOLPLEIN!!!!11111!!!!!11!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
En dit is pas de bevalling, dan heb je nog de 'nee'fase, alles achter slot en grendel omdat die koter alles in de mond douwt waar ze bij kan. Helpen met huiswerk, op tijd naar bed, school, uitgaan etc.
Ik voorzie een reeks.
In broekrok met omhoog getrokken neuzen want hun angelique is hoogbegaafd en jij hebt een adhd kindje.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
HANGMOEDERS OP HET SCHOOLPLEIN!!!!11111!!!!!11!
Omdat ze al een kut als een echoput hadden.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig hoor ik veel verhalen van vrouwen die in 7.5 minuut klaar waren en 1 keer echt moesten drukken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee toch? Zo is Boe niet.
Boe is naar Scheltema om allerlei interessante boeken over zwanger- en vanderschap te kopen.
Komt ie tenminste beslagen ten ijs.
quote:
Naweeën... dagenlang hijgen en puffen... En papa maar rennen met kruiken en warme doeken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig hoor ik veel verhalen van vrouwen die in 7.5 minuut klaar waren en 1 keer echt moesten drukken.
*Je bent de praatpaal wanneer je een kassier bent of je bent het niet![]()
![]()
*
Die vrouw woog tóen al 100 kilo... wat maken die kilo's erbij dan uit?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ze al een kut als een echoput hadden.
Ja, nee, die vrouw was sexy voor de bevalling.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MUUS het volgende:
Even koffie, brb!
Ik noem alleenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
En dit is pas de bevalling, dan heb je nog de 'nee'fase, alles achter slot en grendel omdat die koter alles in de mond douwt waar ze bij kan. Helpen met huiswerk, op tijd naar bed, school, uitgaan etc.
Ik voorzie een reeks.
Dude, mini-MUUS.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar MUUS, heb jij kinderen dan? Nee toch?
Als ik mijn ma hoor (ja hooor) die was om half 10 in de kraamkamer, 20 voor 10 weg en heeft een dag rust gehouden en ging daarna al boodschappen doen enzo...quote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Naweeën... dagenlang hijgen en puffen... En papa maar rennen met kruiken en warme doeken.
Dat levert een mooie "Liefde is..." visual op.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij je eens voorstellen dat je als logge olifant, want je bent de eerste weken heus niet meteen slank, met je reet in zo'n teiltje moet
Of dat de dokter zegt, iedere dag even terugduwen die aambeien, en dat mag je man doen, want je kunt er zelf niet bij
Neusaap, Sunchasers, Mikeymo's en schoolgangen.quote:
Welnee, ze zit in OUD één of ander topique te lezen en deelt dat met ons.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Nolius het volgende:
Maar MUUS, heb jij kinderen dan? Nee toch?
Van die babbelende boodschappentassen die alleen nog maar elastische broeken (kunnen) dragen en niks-aan-de-hand-truien van Miss Etam, die er al een half uur staan, omdat ze verder toch GEEN KUT TE DOEN HEBBEN, blatend over wat Freekje nu toch weer voor creatiefs heeft gekleid, en dat jij dan in de laatste minuut hijgend aan komt sjezen en een moeder van niks bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zorg vooral dat ze nooi, lees NOOIT, maar dan ook NOOIT met FOK! in aanraking komen VOORDAT ze minimaal 21 jaar oud zijnquote:
Komt ook al nooit meer goedquote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kneep onbewust samen.![]()
![]()
Oh wacht, dat is ook zoiets dat na de bevalling niet helemaal meer functioneert toch?
Tuuk, * kusjekroel*quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik mijn ma hoor (ja hooor) die was om half 10 in de kraamkamer, 20 voor 10 weg en heeft een dag rust gehouden en ging daarna al boodschappen doen enzo...
<dreinend zeiktoontje>quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik trouwens het oeuvre van Brigitte Kaandorp aanraden?
Met tassen vol voor de peuter op bezoek bij opa en oma gaan. Kind dik inpakken, in fietsstoel worstelen. Kind er weer uit want het moet plassen?
Poepen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik trouwens het oeuvre van Brigitte Kaandorp aanraden?
Met tassen vol voor de peuter op bezoek bij opa en oma gaan. Kind dik inpakken, in fietsstoel worstelen. Kind er weer uit want het moet plassen?
Ik hoop bij de babyquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
...
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
...
Hij komt uit een bloemkool.quote:
Mwoah, er zijn zat tantes die wel even behulpzaam willen zijn hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zorg vooral dat ze nooi, lees NOOIT, maar dan ook NOOIT met FOK! in aanraking komen VOORDAT ze minimaal 21 jaar oud zijn
8 freaking euro's voor een 'hier doe ik 2 dagen mee' verpakkingquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef Dagonet het volgende:
En vergeet niet: Een baan zoeken want luiers zijn godsgruwelijk duur.
Voor wie?quote:
Trek daar maar op z'n minst 18!! jaar voor uitquote:
Die kwam er toch in stuitligging uit?quote:
Het hele topic zat ik heftig mee te knikken, de tranen biggelden over mijn wangen van het lachen .... maar hier bleef ik toch wel even steken....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
The one and only!quote:
"NEE, HET IS GEEN LEKKER WEER!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Van die babbelende boodschappentassen die alleen nog maar elastische broeken (kunnen) dragen en niks-aan-de-hand-truien van Miss Etam, die er al een half uur staan, omdat ze verder toch GEEN KUT TE DOEN HEBBEN, blatend over wat Freekje nu toch weer voor creatiefs heeft gekleid, en dat jij dan in de laatste minuut hijgend aan komt sjezen en een moeder van niks bent.
Preventief kun je nooit genoeg zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Voor wie?
*aait René*quote:
"Je mag met ons mee gaan stappen, maar we willen niks meer horen over dat strontjoch van jou"quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef shmoopy het volgende:
Oh!
En je raakt al je vrienden kwijt, want die hebben nog geen kinderen en rennen al weg als ze je aan zien komen met wéér een tas vol foto's.
'BabyBoe in de wieg', 'BabyBoe in bad', enz enz.
Maar wel fokking duur isquote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Dagonet het volgende:
Kleding dat twee dagen past en maar een uur schoonblijft.
MET STRONT!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Wii het volgende:
Wat ik dan ook niet begrijp;
Vrouwen die opSBS6
. een uur lang "de bevalling" kijken, en dan aan het eind helemaal vertederd zijn van het kind terwijl als ik dat kijk ik een half uur lang kots neigingen moet onderdrukken vanwege
een fatsig wijf op tv die in een lauw zwembadje d'r koter probeert uit te poepen.
Als je eindelijk weg kunt,quote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
"Je mag met ons mee gaan stappen, maar we willen niks meer horen over dat strontjoch van jou"
"oh, dan kom ik niet"
deja vuquote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Wii het volgende:
Wat ik dan ook niet begrijp;
Vrouwen die opSBS6
. een uur lang "de bevalling" kijken, en dan aan het eind helemaal vertederd zijn van het kind terwijl als ik dat kijk ik een half uur lang kots neigingen moet onderdrukken vanwege
een fatsig wijf op tv die in een lauw zwembadje d'r koter probeert uit te poepen.
Ik gok dat Neusaap binnen nu en vijf jaar zelf de klos isquote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neusaap, Sunchasers, Mikeymo's en schoolgangen.
Niet dat zoiets triviaals jou ooit tegenhieldquote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je eindelijk weg kunt,
kind ziek
oppas ziek
Ziek.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Wii het volgende:
Vrouwen die opSBS6
. een uur lang "de bevalling" kijken,
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Atrimar het volgende:
de MUUSorsist .
*trots op borst klopt*quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
ik krijg spontaan zin me te laten steriliseren na alle MUUS-horrorstories![]()
Ja preventief ruimenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
En je vond het al zo'n drempel om met je nijlpaard in het openbaar te verschijnenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je eindelijk weg kunt,
kind ziek
oppas ziek
Die ene, die ONZ modden na 2 maand alweer zat was.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef MUUS het volgende:
Wie ben jij?. De Wii komt eraan... de Wii komt eraan.
. Zelda. Zelda.
.
*game nerd mode off*
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef BabyBoe het volgende:
Awstglrprttl?
Tessje?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef Wii het volgende:
[..]
Die ene, die ONZ modden na 2 maand alweer zat was.
7 1/2quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Nolius het volgende:
Hou op, ik kom niet meer bij
En over 9, lees N-E-G-E-N maanden is het al zover, Boe!
Heb ik de zwangerschapsperiode maar even niet meegerekend
Niet te vergeten dat het over negen maanden hartje winter is.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Naweeën... dagenlang hijgen en puffen... En papa maar rennen met kruiken en warme doeken.
PP.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef MUUS het volgende:
[sub]Wie ben jij?. De Wii komt eraan... de Wii komt eraan.
. Zelda. Zelda.
.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef BabyBoe het volgende:
*pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffprprpplellelpl
Totdat het over je heen kotstquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk, maar zodra je je kindje in je armen hebt ben je alles vergeten!
Wstgpssquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk, maar zodra je je kindje in je armen hebt ben je alles vergeten!
Nu mag ze eten voor twee.quote:
JE MAG NIET LIEGEN, BE!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zou ik Stinkie dit topic maar niet laten lezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ze heeft zelf nog geen kinderen.quote:
Hee, die wou ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef BabyBoe het volgende:
Awstglrprttl?
quote:
Ja maar... ja maar... dat zeggen 'ze' toch altijd?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:09 schreef MUUS het volgende:
JE MAG NIET LIEGEN, BE!
Jij ook al ??quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef Thisbe het volgende:
Eventjes een tvp. Zo nu en dan wil ik het verhaal van MUUS even lezen nadat mijn moeder weer een snoezig baby'tje heeft gezien en tegen me zegt dat ik snel aan de koters moet![]()
Kom kom, we staan je bijquote:
Goeie tip!quote:
Whahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben zo heerlijk naief.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef yvonne het volgende:
Whahahahahahahahahahahahaha
whahahahahahahahahahahahahaha
Jij gelooft alles in OUD hè?
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Dagonet het volgende:
En als dank rijden ze je auto aan gort terwijl ze stijf van de dope staan met een fles whisky in de kontzak.
Met Salvad0r bvquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Dagonet het volgende:
En als dank rijden ze je auto aan gort terwijl ze stijf van de dope staan met een fles whisky in de kontzak.
En daarna hangen zequote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Was er al genoemd dat je niet meer het alleenrecht op haar tieten hebt?
Tegenwoordig zijn ze heel knap met het fixen van die dingen.quote:
Die daarna foto's maakt en ze verspreid.quote:
Ach, van twee theezakjes kan je een boel thee zetten, hoor. Kan je toch nooit alleen op.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Was er al genoemd dat je niet meer het alleenrecht op haar tieten hebt?
ochquote:
Op de schoolpleinenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die daarna foto's maakt en ze verspreid.
Tot op de énkelsquote:
als er nog wat overblijft om te hangen that is..quote:
* mijn dochter doet zoiets niet*quote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die daarna foto's maakt en ze verspreid.
Misschien kan Sunchaser de beelden verzorgen?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef SPK het volgende:
En de bevalling live op Fok Ra Ra Ra Radio
Nog beter: Sunchaser met een live verslag op Fok!Tvquote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef SPK het volgende:
En de bevalling live op Fok Ra Ra Ra Radio
Nooit meer uit je werk onbekommerd een biertje kunnen pakken want de koter moet nog naar paardrijles, ballet, muziekles, vriendinnetjes, vriendjes en jij bent de taxi.quote:
En dat kost me een godsvermogen!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nooit meer uit je werk onbekommerd een biertje kunnen pakken want de koter moet nog naar paardrijles, ballet, muziekles, vriendinnetjes, vriendjes en jij bent de taxi.
Oeh! Verjaardagen! Hordes kleine enkelbijters over de vloer terwijl de ouders feestvieren omdat ze een dagje vrij zijn.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
Wen maar aan het geluid van een vallende bonk op de badkamervloer
De eerste 18 jaar ben je de lulquote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nooit meer uit je werk onbekommerd een biertje kunnen pakken want de koter moet nog naar paardrijles, ballet, muziekles, vriendinnetjes, vriendjes en jij bent de taxi.
Oeh! Verjaardagen! Hordes kleine enkelbijters over de vloer terwijl de ouders feestvieren omdat ze een dagje vrij zijn.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef BabyBoe het volgende:
[..]
Dada!BoeBoe pfrtlweeeeeeeeeeeeeeeeee!
*bwaaaaaaaaaarp
De rest valt daarbij echt in het niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
Denk aan:
schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders, schoonmoeders,
Vullen de andere dames even aan?
Ik laat mijn kinderen nooit, maar dan ook nooit naar de Teletubbies kijken. Zelfs Bob de Bouwer komt hier niet op TV !!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Dagonet het volgende:
Voetbal? Nee! Teletubbies en Sesamstraat! Voorlezen en in bed kruipende kids met steenkoude poten die jou het bed uitwerken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef BabyBoe het volgende:
tvp
Of de koter komt de slaapkamer binnen omdat de koter bang is en treft dan zijn/haar ouders nueckend aanquote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nét als je weer eens kan gaan nuecken een keer midden in de nacht, gaat het onweren en wordt de koter bang en wil tussen jullie in liggen.
of ze vertellen uit boosheid tegen de meester op school dat je ze slaat terwijl je nog niet eens naar ze wíjst.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
Oh ja.
JE DOET HET NOOIT GOED, en wanneer je tracht het op hun manier te doen DOE JE HET NIET GOED, en wanneer je in discussie gaat ben je OUDERWETS en ONDER WELKE STEEN LEEF JIJ etc etc.
"Ja, mama was helemaal onder het dekbed gezakt, en papa duwt 'r even weer omhoog."quote:Op maandag 22 mei 2006 17:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Of de koter komt de slaapkamer binnen omdat de koter bang is en treft dan zijn/haar ouders nueckend aan![]()
Dan kruipt kindlief 's nachts bij je in bed en je vraagt nog of alles wel okay is. Kiindlief zegt dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Dagonet het volgende:
Voetbal? Nee! Teletubbies en Sesamstraat! Voorlezen en in bed kruipende kids met steenkoude poten die jou het bed uitwerken.
Quotequote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef MUUS het volgende:
Koetsjiekoe zegt binnenkort zelf 'koetsjiekoe'..
WHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Owowowowowow, kan dat vastgelegd worden? Alsjeblieft?
"Pap, ik drukte hierop en toen brak het af. Zomaar, ineens! Ik deed niks! Echt niet!"quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Heb je veel dure spulletjes, Boe?
Van die apparaten met knopjes en schuifdingetjes?
Saaaay bye bye.
Video honger!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Saaaay bye bye.
Kan best bij de geur in je huis van verzuurde melk en strontquote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan kruipt kindlief 's nachts bij je in bed en je vraagt nog of alles wel okay is. Kiindlief zegt dat er niks aan de hand is.
Vijf minuten later kotsen ze je hele nest vol.
En dat terwijl je nog niet eens die lucht van het vruchtwater uit het dekbed hebt kunnen krijgen..
Daar gaan hele broden inquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:37 schreef shmoopy het volgende:
Nou, ik ga eten koken.
Met lekker veel uien en pittige kruiden, want hee: ík geef geen borstvoeding!![]()
ow leukkkkk !!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Saaaay bye bye.
Slierkje d'rbij?quote:
Hebben we al verteld dat je zelf het eerste jaar ALTIJD naar zure kots ruikt? En je ALTIJD vlekken op je kleding hebt? Van die vage, duistere vlekken met korstjes?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan best bij de geur in je huis van verzuurde melk en stront
Jij kent mij!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
volgens mij boeide dat jou ook niet toen je het wel gaf.
ons ma was er zelf enequote:
Heel knapquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef MUUS het volgende:
Oh ja! Ook een leuke: op een gegeven moment wordt je kind 'zo knap en handig', want 'het kan al zelf de kleertjes een beetje uittrekken' en 'het helpt al een beetje mee met de luier uittrekken'.
Jaja, en dat doet het ook na het middagdutje! EN DAN GAAT HET KIND STRONT SMEREN!. OVERAL!
. MUUR, BED, HAAR, LIJF, KNUFFELS!
. OVERAL!
. EN HEEL VAAK, WANT HET HEEFT IETS NIEUWS ONTDEKT!
.
Die van mij was zo knap dat ze haar broekje en rompertje nog aan én dicht had, maar de luier was wel uit én compleet vernield. Lekker smeren met stront en de inhoud van de luier (van die fijne plakkerige balletjes) was door het kamertje gestrooid.
Knap he?.
Uit de box klimmen, sleutels verstoppen, met de telefoon spelen en aan de lijn hangen met Thailand, je deurklinken verdraaien zodat ze ze niet meer zo makkelijk open krijgen, hekjes aan de trap waar je je nek over breekt. Kindveilige sluitingen die alleen een kind open kan krijgen, lekker zo'n slokje chloor.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef MUUS het volgende:
Oh ja! Ook een leuke: op een gegeven moment wordt je kind 'zo knap en handig', want 'het kan al zelf de kleertjes een beetje uittrekken' en 'het helpt al een beetje mee met de luier uittrekken'.
En groen!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef navvy het volgende:
En als vader mag je de eerste luier verschonen! De stront die eruit komt is net kauwgom.
En op dat moment is mama even niet thuisquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:46 schreef static het volgende:
That's it. Tezijnertijd adopteer ik een kind als het minstens 16 jaar is.
Da's humorquote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Mirage het volgende:
Mijn broertje was 20 toen hij een vat jenever liet ontploffen in de garage (die grenst aan de keuken van mijn ouders die net volledig verbouwd was
)
Zeg, jij hebt toch geen kinderen of wel? Hoe kom je in vredesnaam aan al die informatie! Je zoekt er toch niet naar met google o.i.d.?quote:
och het leukste is als ze de leeftijd van 16 juist bereiken en scheten laten in chupachups blikken om vervolgens naar malief te rennen om ze te laten ruiken van een verzuurde scheet die dampend zijn weg in de kamer zoekt, waarna moederlief de trap oprent naar zijn kamer en ontdekt dat hij niet alleen scheten in blikken heeft gedaan maar ook iets heeft geprobeerd met aanstekers en ander licht ontvlambaar spul en daardoor verschroeid behang etc ziet hangen....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn broertje was 20 toen hij een vat jenever liet ontploffen in de garage (die grenst aan de keuken van mijn ouders die net volledig verbouwd was
)
Nice.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
)
Ja, jullie komen er nu pas mee !!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
Hadden jullie dit topic niet acht weken geleden kunnen openen.
*proest*quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
jij gaat me niet vertellen dat je acht weken geleden al blij naar die baby uit zag? of wel?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
onverwoestbare scheikunde student (kan ook niet andersquote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's humor![]()
![]()
Hoe is het met je broertje afgelopen ??
Dan had hij hem in z'n broek gehouden.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij gaat me niet vertellen dat je acht weken geleden al blij naar die baby uit zag? of wel?
AAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Saaaay bye bye.
Geen kinderen maar ken genoeg horrorstories.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt toch geen kinderen of wel? Hoe kom je in vredesnaam aan al die informatie! Je zoekt er toch niet naar met google o.i.d.?
Daboequote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
De pest is dat je ze onthoudt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen kinderen maar ken genoeg horrorstories..
Maar of dat in verhouding staatquote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef shmoopy het volgende:
Maar Boe, je krijgt er heel veel voor terug, hoor.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:52 schreef Mirage het volgende:
onverwoestbare scheikunde student (kan ook niet anders)
wat dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef shmoopy het volgende:
Maar Boe, je krijgt er heel veel voor terug, hoor.
Dat is voor wanneer ik weer eens twijfel over koters.quote:
Een goede wasmachinequote:
Geen idee, maar dat zeiden ze tegen mij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |