HANGMOEDERS OP HET SCHOOLPLEIN!!!!11111!!!!!11!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
En dit is pas de bevalling, dan heb je nog de 'nee'fase, alles achter slot en grendel omdat die koter alles in de mond douwt waar ze bij kan. Helpen met huiswerk, op tijd naar bed, school, uitgaan etc.
Ik voorzie een reeks.
In broekrok met omhoog getrokken neuzen want hun angelique is hoogbegaafd en jij hebt een adhd kindje.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
HANGMOEDERS OP HET SCHOOLPLEIN!!!!11111!!!!!11!
Omdat ze al een kut als een echoput hadden.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig hoor ik veel verhalen van vrouwen die in 7.5 minuut klaar waren en 1 keer echt moesten drukken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee toch? Zo is Boe niet.
Boe is naar Scheltema om allerlei interessante boeken over zwanger- en vanderschap te kopen.
Komt ie tenminste beslagen ten ijs.
quote:
Naweeën... dagenlang hijgen en puffen... En papa maar rennen met kruiken en warme doeken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig hoor ik veel verhalen van vrouwen die in 7.5 minuut klaar waren en 1 keer echt moesten drukken.
*Je bent de praatpaal wanneer je een kassier bent of je bent het niet![]()
![]()
*
Die vrouw woog tóen al 100 kilo... wat maken die kilo's erbij dan uit?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ze al een kut als een echoput hadden.
Ja, nee, die vrouw was sexy voor de bevalling.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MUUS het volgende:
Even koffie, brb!
Ik noem alleenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
En dit is pas de bevalling, dan heb je nog de 'nee'fase, alles achter slot en grendel omdat die koter alles in de mond douwt waar ze bij kan. Helpen met huiswerk, op tijd naar bed, school, uitgaan etc.
Ik voorzie een reeks.
Dude, mini-MUUS.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar MUUS, heb jij kinderen dan? Nee toch?
Als ik mijn ma hoor (ja hooor) die was om half 10 in de kraamkamer, 20 voor 10 weg en heeft een dag rust gehouden en ging daarna al boodschappen doen enzo...quote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Naweeën... dagenlang hijgen en puffen... En papa maar rennen met kruiken en warme doeken.
Dat levert een mooie "Liefde is..." visual op.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij je eens voorstellen dat je als logge olifant, want je bent de eerste weken heus niet meteen slank, met je reet in zo'n teiltje moet
Of dat de dokter zegt, iedere dag even terugduwen die aambeien, en dat mag je man doen, want je kunt er zelf niet bij
Neusaap, Sunchasers, Mikeymo's en schoolgangen.quote:
Welnee, ze zit in OUD één of ander topique te lezen en deelt dat met ons.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Nolius het volgende:
Maar MUUS, heb jij kinderen dan? Nee toch?
Van die babbelende boodschappentassen die alleen nog maar elastische broeken (kunnen) dragen en niks-aan-de-hand-truien van Miss Etam, die er al een half uur staan, omdat ze verder toch GEEN KUT TE DOEN HEBBEN, blatend over wat Freekje nu toch weer voor creatiefs heeft gekleid, en dat jij dan in de laatste minuut hijgend aan komt sjezen en een moeder van niks bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zorg vooral dat ze nooi, lees NOOIT, maar dan ook NOOIT met FOK! in aanraking komen VOORDAT ze minimaal 21 jaar oud zijnquote:
Komt ook al nooit meer goedquote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kneep onbewust samen.![]()
![]()
Oh wacht, dat is ook zoiets dat na de bevalling niet helemaal meer functioneert toch?
Tuuk, * kusjekroel*quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik mijn ma hoor (ja hooor) die was om half 10 in de kraamkamer, 20 voor 10 weg en heeft een dag rust gehouden en ging daarna al boodschappen doen enzo...
<dreinend zeiktoontje>quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik trouwens het oeuvre van Brigitte Kaandorp aanraden?
Met tassen vol voor de peuter op bezoek bij opa en oma gaan. Kind dik inpakken, in fietsstoel worstelen. Kind er weer uit want het moet plassen?
Poepen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik trouwens het oeuvre van Brigitte Kaandorp aanraden?
Met tassen vol voor de peuter op bezoek bij opa en oma gaan. Kind dik inpakken, in fietsstoel worstelen. Kind er weer uit want het moet plassen?
Ik hoop bij de babyquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
...
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
...
Hij komt uit een bloemkool.quote:
Mwoah, er zijn zat tantes die wel even behulpzaam willen zijn hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zorg vooral dat ze nooi, lees NOOIT, maar dan ook NOOIT met FOK! in aanraking komen VOORDAT ze minimaal 21 jaar oud zijn
8 freaking euro's voor een 'hier doe ik 2 dagen mee' verpakkingquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef Dagonet het volgende:
En vergeet niet: Een baan zoeken want luiers zijn godsgruwelijk duur.
Voor wie?quote:
Trek daar maar op z'n minst 18!! jaar voor uitquote:
Die kwam er toch in stuitligging uit?quote:
Het hele topic zat ik heftig mee te knikken, de tranen biggelden over mijn wangen van het lachen .... maar hier bleef ik toch wel even steken....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
The one and only!quote:
"NEE, HET IS GEEN LEKKER WEER!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Van die babbelende boodschappentassen die alleen nog maar elastische broeken (kunnen) dragen en niks-aan-de-hand-truien van Miss Etam, die er al een half uur staan, omdat ze verder toch GEEN KUT TE DOEN HEBBEN, blatend over wat Freekje nu toch weer voor creatiefs heeft gekleid, en dat jij dan in de laatste minuut hijgend aan komt sjezen en een moeder van niks bent.
Preventief kun je nooit genoeg zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Voor wie?
*aait René*quote:
"Je mag met ons mee gaan stappen, maar we willen niks meer horen over dat strontjoch van jou"quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef shmoopy het volgende:
Oh!
En je raakt al je vrienden kwijt, want die hebben nog geen kinderen en rennen al weg als ze je aan zien komen met wéér een tas vol foto's.
'BabyBoe in de wieg', 'BabyBoe in bad', enz enz.
Maar wel fokking duur isquote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Dagonet het volgende:
Kleding dat twee dagen past en maar een uur schoonblijft.
MET STRONT!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Wii het volgende:
Wat ik dan ook niet begrijp;
Vrouwen die opSBS6
. een uur lang "de bevalling" kijken, en dan aan het eind helemaal vertederd zijn van het kind terwijl als ik dat kijk ik een half uur lang kots neigingen moet onderdrukken vanwege
een fatsig wijf op tv die in een lauw zwembadje d'r koter probeert uit te poepen.
Als je eindelijk weg kunt,quote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
"Je mag met ons mee gaan stappen, maar we willen niks meer horen over dat strontjoch van jou"
"oh, dan kom ik niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |