Met je handen in je haar kan je niet typen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Eightball het volgende:
Waar blijft Boe trouwens?
Koffers pakken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Eightball het volgende:
Waar blijft Boe trouwens?
OMG!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Op weg naar de abortus kliniek.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Cairon het volgende:
Wil Boebiedoe het kind eigenlijk wel opvoeden?
14quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Dagonet het volgende:
Ik hoop trouwens op een dochter. Ik zie over een jaar of 16 de .rar wel tegemoet.
Moet jij je eens voorstellen dat je als logge olifant, want je bent de eerste weken heus niet meteen slank, met je reet in zo'n teiltje moetquote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
OMG!![]()
En je darmen eruit poepen was ook een goede.
Mijn god wat een aanslag![]()
![]()
....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef shmoopy het volgende:
Voor de heren die zich graag in willen kunnen leven in het wonder dat geboorte heet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, echt, doet geen pijn, je bent het zo weer vergeten.
En dan te bedenken dat dát the closest to sex zal zijn voor die tijdquote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of dat de dokter zegt, iedere dag even terugduwen die aambeien, en dat mag je man doen, want je kunt er zelf niet bij
Nee toch? Zo is Boe niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Dagonet het volgende:
Koffers pakken.
Ik kneep onbewust samen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef shmoopy het volgende:
Het geluid van een 'knipje', ook zoiets dat je nooit vergeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |