Da's humorquote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Mirage het volgende:
Mijn broertje was 20 toen hij een vat jenever liet ontploffen in de garage (die grenst aan de keuken van mijn ouders die net volledig verbouwd was
)
Zeg, jij hebt toch geen kinderen of wel? Hoe kom je in vredesnaam aan al die informatie! Je zoekt er toch niet naar met google o.i.d.?quote:
och het leukste is als ze de leeftijd van 16 juist bereiken en scheten laten in chupachups blikken om vervolgens naar malief te rennen om ze te laten ruiken van een verzuurde scheet die dampend zijn weg in de kamer zoekt, waarna moederlief de trap oprent naar zijn kamer en ontdekt dat hij niet alleen scheten in blikken heeft gedaan maar ook iets heeft geprobeerd met aanstekers en ander licht ontvlambaar spul en daardoor verschroeid behang etc ziet hangen....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn broertje was 20 toen hij een vat jenever liet ontploffen in de garage (die grenst aan de keuken van mijn ouders die net volledig verbouwd was
)
Nice.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
)
Ja, jullie komen er nu pas mee !!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
Hadden jullie dit topic niet acht weken geleden kunnen openen.
*proest*quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
jij gaat me niet vertellen dat je acht weken geleden al blij naar die baby uit zag? of wel?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
onverwoestbare scheikunde student (kan ook niet andersquote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's humor![]()
![]()
Hoe is het met je broertje afgelopen ??
Dan had hij hem in z'n broek gehouden.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij gaat me niet vertellen dat je acht weken geleden al blij naar die baby uit zag? of wel?
AAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Heb je veel dure spulletjes, Boe?
Van die apparaten met knopjes en schuifdingetjes?
Saaaay bye bye.
Geen kinderen maar ken genoeg horrorstories.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt toch geen kinderen of wel? Hoe kom je in vredesnaam aan al die informatie! Je zoekt er toch niet naar met google o.i.d.?
Daboequote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
De pest is dat je ze onthoudt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen kinderen maar ken genoeg horrorstories..
Maar of dat in verhouding staatquote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef shmoopy het volgende:
Maar Boe, je krijgt er heel veel voor terug, hoor.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:52 schreef Mirage het volgende:
onverwoestbare scheikunde student (kan ook niet anders)
wat dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef shmoopy het volgende:
Maar Boe, je krijgt er heel veel voor terug, hoor.
Dat is voor wanneer ik weer eens twijfel over koters.quote:
Een goede wasmachinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |