"Pap, ik drukte hierop en toen brak het af. Zomaar, ineens! Ik deed niks! Echt niet!"quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Heb je veel dure spulletjes, Boe?
Van die apparaten met knopjes en schuifdingetjes?
Saaaay bye bye.
Video honger!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Saaaay bye bye.
Kan best bij de geur in je huis van verzuurde melk en strontquote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan kruipt kindlief 's nachts bij je in bed en je vraagt nog of alles wel okay is. Kiindlief zegt dat er niks aan de hand is.
Vijf minuten later kotsen ze je hele nest vol.
En dat terwijl je nog niet eens die lucht van het vruchtwater uit het dekbed hebt kunnen krijgen..
Daar gaan hele broden inquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:37 schreef shmoopy het volgende:
Nou, ik ga eten koken.
Met lekker veel uien en pittige kruiden, want hee: ík geef geen borstvoeding!![]()
ow leukkkkk !!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Saaaay bye bye.
Slierkje d'rbij?quote:
Hebben we al verteld dat je zelf het eerste jaar ALTIJD naar zure kots ruikt? En je ALTIJD vlekken op je kleding hebt? Van die vage, duistere vlekken met korstjes?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan best bij de geur in je huis van verzuurde melk en stront
Jij kent mij!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
volgens mij boeide dat jou ook niet toen je het wel gaf.
ons ma was er zelf enequote:
Heel knapquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef MUUS het volgende:
Oh ja! Ook een leuke: op een gegeven moment wordt je kind 'zo knap en handig', want 'het kan al zelf de kleertjes een beetje uittrekken' en 'het helpt al een beetje mee met de luier uittrekken'.
Jaja, en dat doet het ook na het middagdutje! EN DAN GAAT HET KIND STRONT SMEREN!. OVERAL!
. MUUR, BED, HAAR, LIJF, KNUFFELS!
. OVERAL!
. EN HEEL VAAK, WANT HET HEEFT IETS NIEUWS ONTDEKT!
.
Die van mij was zo knap dat ze haar broekje en rompertje nog aan én dicht had, maar de luier was wel uit én compleet vernield. Lekker smeren met stront en de inhoud van de luier (van die fijne plakkerige balletjes) was door het kamertje gestrooid.
Knap he?.
Uit de box klimmen, sleutels verstoppen, met de telefoon spelen en aan de lijn hangen met Thailand, je deurklinken verdraaien zodat ze ze niet meer zo makkelijk open krijgen, hekjes aan de trap waar je je nek over breekt. Kindveilige sluitingen die alleen een kind open kan krijgen, lekker zo'n slokje chloor.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef MUUS het volgende:
Oh ja! Ook een leuke: op een gegeven moment wordt je kind 'zo knap en handig', want 'het kan al zelf de kleertjes een beetje uittrekken' en 'het helpt al een beetje mee met de luier uittrekken'.
En groen!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef navvy het volgende:
En als vader mag je de eerste luier verschonen! De stront die eruit komt is net kauwgom.
En op dat moment is mama even niet thuisquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:46 schreef static het volgende:
That's it. Tezijnertijd adopteer ik een kind als het minstens 16 jaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |