Pics.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:
Mijn borsten zijn het enige aan mijn lichaam waar ik 200% tevreden mee ben. Ze zijn mooi, stevig en perfect in verhouding met mijn lichaam. Als ik kleine borsten (A) of hangende borsten zou hebben, en het geld en de moed (ik heb teveel van die enge programma's erover gezien, die zich meestal in Polen afspeelden) erbij, zou ik ze zeker laten liften.
Zie de chicks uit de bikini-bushokjes-Wehkamp reclames.quote:
Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:Als ik kleine borsten (A)
Het gevoel in je tepels kwijtraken? Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb een beetje een Georgina Verbaan effect gekregen door de pil, van mij mag 't wel weer wat kleiner.. Ik zou een operatie te eng vinden, bang om het gevoel in m'n tepels kwijt te raken, je weet maar nooit![]()
Dat is toch niet zo raar? Bij een borstverkleining snijden ze de tepels er compleet uit. Om ze er op de verkleinde borst weer aan te zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Het gevoel in je tepels kwijtraken? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord![]()
Ik zeg ook niet dat dat per se zou gebeuren maar er hoeft maar iets verkeerd te gaan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:57 schreef hannelore het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te denken mijn borsten op te laten vullen en te laten liften. Ben na 4 zwangerschapen plus borstvoeding van cup DD naar cup B gegaan (en dan hangt het uiteraard ook nog) en daar NIET blij mee. Iemand ervaring met plastische chirurgie, tips etc.?
het gevoel in je tepels kan verloren gaan, maar is niet altijd het geval.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En als ik eenmaal perfecte tieten zou hebben is er wel weer wat anders waar ik over ga zeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Niks mis mee, maar dan moeten ze niet hangen ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)
Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
Tja, echt blij ben ik er niet meer mee sinds dat ik een kind heb, maar een versteviging dmv ietwat vulling vind ik een moeilijk iets, zomaar even in je lichaam te laten snijden zonder dat het noodzakelijk is, na 10 jaar moeten die dingen vervangen worden(dat was in ieder geval zo vroeger), dus je bent er niet af met 1 operatie.
Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft en wat schertste mijn verbazing, ze helpen ook nog.
Nee, het is geen wereldschokkend effect, nee ik heb geen 16-jarige tieten terug gekregen ervan, maar ze zijn niet meer om van te huilen, ze zijn wat voller, huid ziet er beter uit, het kan ermee door.
Dus nee, geen operatie, wie weet ooit, maar ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.
Ik heb na jaren van lezen op internet de knoop doorgehakt en een consult aangevraagd.
Vanaf dat moment ging het eigenlijk wel heel hard. Kon vrij snel terecht enzo.
Je kunt heel veel informatie van internet halen natuurlijk. Wat voor soort implantaten en zijn, wat lijkt jou het beste. Wil je anatomische protheses of ronde. Wil je onder de spier of boven de spier etc.
Allemaal dingen die je zelf goed moet bestuderen om zeker te weten wat je wilt.
Ik heb het zo een 4 jaar geleden laten doen. Veel pijn gehad, kleine complicatie wat gelukkig goed is opgelost. Wel heb ik heel lang het gevoel gehad van waarom heb ik het laten doen. Hoewel ik eigenlijk na een maand of 5/6 na de vergroting mezelf toch ook al wel lekkerder vond voelen in mijn lichaam. Maar toch klopte er iets niet.
Nu na zo een 4 jaar later ben ik er pas echt helemaal tevreden mee. Ze zijn mooi, ze voelen goed en ik ben er blij mee. En ik zou het zo weer doen.
Het is een behoorlijk zwaar proces waar je doorheen moet, maar als je er echt goed over nagedacht hebt, alles afgewogen en je wilt het nog steeds dan zou ik zeggen ga er voor.
als je meer wilt weten laat het gerust weten. Ik kan je vast nog wel het een en ander vertellen.
Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?
Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:
[..]Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan.
![]()
Bij mij passen miin borsten dus absoluut niet bij mijn lichaam. Ik ben lang en slank, op het magere af, heb zelfs geen buikje overgehouden aan 4 zwangerschappen maar wel die vreselijke fleptieten, bah!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Jett het volgende:
Ik ben er tevreden mee, het past bij mijn lichaam. Voor geen goud zou een een operatie doen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.
Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
Hier een beetje hetzelfde verhaal, alleen 4 kinderen in 4 jaar tijdquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.
![]()
Nou vraag maar raak over dingen die je niet duidelijk zijn enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef hannelore het volgende:
Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?
DIT WAS DUS MIJN EIGEN TEKST. FOUTJE.
Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan.
hmm, zo ken ik er eigenlijk wel veel meer. Kleine dames met flinke voorgevel, en ook toevallig allemaal last van de rug en soms zelfs nog gevalletje chiroprakkkkter. 80G is mssn wat teveel van het goedequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef appelsap het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met mijn borsten.
Opzich vind ik ze wel mooi, maar ze zijn te groot.
Ik heb 80 G, gelukkig zijn ze wel vrij stevig en hangen ze niet.
Ik denk wel eens na over een operatie, maar dat zie ik op dit moment niet zitten.
Mijn moeder had vroeger ook vrij grote borsten en als je ziet wat daar nu nog van over is.
Ik ben pas 18 en kijk eerst wat de toekomst brengt.
Verder ben ik vrij klein (1.55) en vind ze niet helemaal bij mij lichaam passen. (nouja, ik ben er aan gewend)
Ze zitten vaak een beetje in de weg, en met sporten is het ook niet zo prettig.
Toevoeging: Ik sport nu wat meer in de hoop dat ze wel wat kleiner worden.
Daarnaast draag ik geen extreem strakke kleding, maar gewoon normaal. Dus ze lijken daardoor ook wat minder groot.
of ze iets denken te weten, weet ik niet. Dat hoef ik verder ook niet te weten, hoor ook niets in de wandelgangen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef Daklem het volgende:
Ik vind een A of B cup echt prima! ik vind kleine borsten echt heel sexy
Met een stel kleine borsten maak je mij heel erg blij! en ik wordt juist minder blij van een D cup. Niks voor mij!
Dus dames! NIET vergroten die borsten!
quote:
jij mij dus niet meer leuk vindenquote:
maar ik heb geen A of Bquote:
Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.quote:
en wa krijg ik dan terug???quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.
(Maar als je de behoefte voelt om mij een foto van je borsten te mailen, dan zeg ik daar geen nee tegen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |