abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37941445
Ik zit er al een tijdje over te denken mijn borsten op te laten vullen en te laten liften. Ben na 4 zwangerschapen plus borstvoeding van cup DD naar cup B gegaan (en dan hangt het uiteraard ook nog) en daar NIET blij mee. Iemand ervaring met plastische chirurgie, tips etc.?
pi_37941546
Mijn borsten zijn het enige aan mijn lichaam waar ik 200% tevreden mee ben. Ze zijn mooi, stevig en perfect in verhouding met mijn lichaam. Als ik kleine borsten (A) of hangende borsten zou hebben, en het geld en de moed (ik heb teveel van die enge programma's erover gezien, die zich meestal in Polen afspeelden) erbij, zou ik ze zeker laten liften.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37941561
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:
Mijn borsten zijn het enige aan mijn lichaam waar ik 200% tevreden mee ben. Ze zijn mooi, stevig en perfect in verhouding met mijn lichaam. Als ik kleine borsten (A) of hangende borsten zou hebben, en het geld en de moed (ik heb teveel van die enge programma's erover gezien, die zich meestal in Polen afspeelden) erbij, zou ik ze zeker laten liften.
Pics.
pi_37941602
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pics.
Zie de chicks uit de bikini-bushokjes-Wehkamp reclames.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37941649
Heb een paar vriendinnen die het hebben laten doen.
Aantal keren zelfs, niet tevreden en heb ze door gestuurt naar een kennis van me.
Een hele goede plastische chirurg.

Ik heb zelf altijd gezegd, na kinderen en ze hangen en niet meer mooi zijn, dan gaat het mes erin!
Nu na 1 kindje is alles weer op z'n plek, dus zie de noodzaak er niet van in.

Zou verder niet beknibbelen, en eens rustig met chirurgen om je heen gaan praten.
Eerste consult is vaak gratis, maak daar gebruik van.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:38:54 #6
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37941972
ik ken heel veel meiden die er iets aan hebben laten doen, tegenwoordig zijn de implantaten echt niet meer zo dat je borsten recht op blijven staan en kei-hard aanvoelen! ik zou het ook zo doen! maar goed cupje c is wel genoeg dacht ik zo mochten ze ooit zakken doe ik er gelijk wat aan!
pi_37942507
Ik kan niet zeggen dat ik 100% tevreden ben maar ik zou een operatie echt niet overwegen.
pi_37942562
Ik heb een beetje een Georgina Verbaan effect gekregen door de pil, van mij mag 't wel weer wat kleiner.. Ik zou een operatie te eng vinden, bang om het gevoel in m'n tepels kwijt te raken, je weet maar nooit
pi_37945487
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:Als ik kleine borsten (A)
Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:47:32 #10
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_37945568
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb een beetje een Georgina Verbaan effect gekregen door de pil, van mij mag 't wel weer wat kleiner.. Ik zou een operatie te eng vinden, bang om het gevoel in m'n tepels kwijt te raken, je weet maar nooit
Het gevoel in je tepels kwijtraken? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
pi_37945628
Als er iets is wat echt mooi is aanmezelf zijn het mijn borsten wel.
Vroeger vond ik ze te klein (75B/C) maar nu op mijn 28ste staan ze nog stevig en recht vooruit.
Mijn ma heeft van nature een flinke D cup maar kreeg kleine slappe theezakjes na haar bevallingen.
Ik hoop niet dat dat mijn voorland is.
pi_37945680
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo raar? Bij een borstverkleining snijden ze de tepels er compleet uit. Om ze er op de verkleinde borst weer aan te zetten.
Anders krijg je nooit een natuurlijk model.
pi_37945859
Ik heb zelf ook een B cup,maar dat hoort bij me
Zou ze niet groter willen,maar ze zijn wel mooi gevormd..Ben dus te vrede

EN mijn vriend vind ze mooi zoals ze zijn..

Maar je kan je eerst laten informeren,en dat moet je zeker eerst doen sowieso
Zou wel checken of het een goede kliniek is,want heb pas dingen gezien op tv
Kreeg er de bibbers van,

Maar er zijn wel mooie resultaten en snap je best wel.. succes als het zover is..
Salsa Espaņola
pi_37945966
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat dat per se zou gebeuren maar er hoeft maar iets verkeerd te gaan..
pi_37945976
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:57 schreef hannelore het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te denken mijn borsten op te laten vullen en te laten liften. Ben na 4 zwangerschapen plus borstvoeding van cup DD naar cup B gegaan (en dan hangt het uiteraard ook nog) en daar NIET blij mee. Iemand ervaring met plastische chirurgie, tips etc.?
ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.
Ik heb na jaren van lezen op internet de knoop doorgehakt en een consult aangevraagd.
Vanaf dat moment ging het eigenlijk wel heel hard. Kon vrij snel terecht enzo.

Je kunt heel veel informatie van internet halen natuurlijk. Wat voor soort implantaten en zijn, wat lijkt jou het beste. Wil je anatomische protheses of ronde. Wil je onder de spier of boven de spier etc.
Allemaal dingen die je zelf goed moet bestuderen om zeker te weten wat je wilt.

Ik heb het zo een 4 jaar geleden laten doen. Veel pijn gehad, kleine complicatie wat gelukkig goed is opgelost. Wel heb ik heel lang het gevoel gehad van waarom heb ik het laten doen. Hoewel ik eigenlijk na een maand of 5/6 na de vergroting mezelf toch ook al wel lekkerder vond voelen in mijn lichaam. Maar toch klopte er iets niet.
Nu na zo een 4 jaar later ben ik er pas echt helemaal tevreden mee. Ze zijn mooi, ze voelen goed en ik ben er blij mee. En ik zou het zo weer doen.
Het is een behoorlijk zwaar proces waar je doorheen moet, maar als je er echt goed over nagedacht hebt, alles afgewogen en je wilt het nog steeds dan zou ik zeggen ga er voor.

als je meer wilt weten laat het gerust weten. Ik kan je vast nog wel het een en ander vertellen.
pi_37946122
quote:

[..]

het gevoel in je tepels kan verloren gaan, maar is niet altijd het geval.
Het ligt er aan vanaf waar je de implantaat in je borst krijgt. Via je tepelhof is de kans het grootst omdat de mogelijkheid voor een zenuwbeschadiging daar natuurlijk het grootst is.
Ook via de borstplooi of via de oksel kunnen ze een implantaat inbrengen en is de kans op verminderde of misschien zelfs sterker gevoel van de tepels mogelijk.

Bij mij is het gevoel heel lang vrijwel weg geweest en ik merk dat ze nu wel redelijk gevoelig kunnen zijn.
Het is ook weer een proces die het lichaam moet herstellen wat niet over 1 nacht ijs gaat.
pi_37947067
Tja, echt blij ben ik er niet meer mee sinds dat ik een kind heb, maar een versteviging dmv ietwat vulling vind ik een moeilijk iets, zomaar even in je lichaam te laten snijden zonder dat het noodzakelijk is, na 10 jaar moeten die dingen vervangen worden(dat was in ieder geval zo vroeger), dus je bent er niet af met 1 operatie.

Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft en wat schertste mijn verbazing, ze helpen ook nog.
Nee, het is geen wereldschokkend effect, nee ik heb geen 16-jarige tieten terug gekregen ervan, maar ze zijn niet meer om van te huilen, ze zijn wat voller, huid ziet er beter uit, het kan ermee door.

Dus nee, geen operatie, wie weet ooit, maar ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37947226
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Dat heb ik dus ook. En als ik eenmaal perfecte tieten zou hebben is er wel weer wat anders waar ik over ga zeuren
pi_37955061
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:

[..]

Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)
Niks mis mee, maar dan moeten ze niet hangen ...
pi_37955752
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
Tja, echt blij ben ik er niet meer mee sinds dat ik een kind heb, maar een versteviging dmv ietwat vulling vind ik een moeilijk iets, zomaar even in je lichaam te laten snijden zonder dat het noodzakelijk is, na 10 jaar moeten die dingen vervangen worden(dat was in ieder geval zo vroeger), dus je bent er niet af met 1 operatie.

Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft en wat schertste mijn verbazing, ze helpen ook nog.
Nee, het is geen wereldschokkend effect, nee ik heb geen 16-jarige tieten terug gekregen ervan, maar ze zijn niet meer om van te huilen, ze zijn wat voller, huid ziet er beter uit, het kan ermee door.

Dus nee, geen operatie, wie weet ooit, maar ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.

pi_37955847
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.
Ik heb na jaren van lezen op internet de knoop doorgehakt en een consult aangevraagd.
Vanaf dat moment ging het eigenlijk wel heel hard. Kon vrij snel terecht enzo.

Je kunt heel veel informatie van internet halen natuurlijk. Wat voor soort implantaten en zijn, wat lijkt jou het beste. Wil je anatomische protheses of ronde. Wil je onder de spier of boven de spier etc.
Allemaal dingen die je zelf goed moet bestuderen om zeker te weten wat je wilt.

Ik heb het zo een 4 jaar geleden laten doen. Veel pijn gehad, kleine complicatie wat gelukkig goed is opgelost. Wel heb ik heel lang het gevoel gehad van waarom heb ik het laten doen. Hoewel ik eigenlijk na een maand of 5/6 na de vergroting mezelf toch ook al wel lekkerder vond voelen in mijn lichaam. Maar toch klopte er iets niet.
Nu na zo een 4 jaar later ben ik er pas echt helemaal tevreden mee. Ze zijn mooi, ze voelen goed en ik ben er blij mee. En ik zou het zo weer doen.
Het is een behoorlijk zwaar proces waar je doorheen moet, maar als je er echt goed over nagedacht hebt, alles afgewogen en je wilt het nog steeds dan zou ik zeggen ga er voor.

als je meer wilt weten laat het gerust weten. Ik kan je vast nog wel het een en ander vertellen.

Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?
pi_37955867
Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?

DIT WAS DUS MIJN EIGEN TEKST. FOUTJE.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:53:32 #23
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_37955933
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:

[..]Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan.

Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.

Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
World domination is my middle name.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:54:27 #24
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_37955977
Waarom neem je uberhaupt zoveel kinderen, er zijn vast nog niet genoeg mensen zeker.

Ik was niet zo tevreden met mijn a'tjes, maar waarom eigenlijk niet? Ze zijn rond, zacht en stevig, staan parmantig rechtop, hebben mooie zachtgekleurde tepels en zijn heerlijk gevoelig voor de juiste aanraking of gedachten. Zonder bh in een wijd truitje deinen ze net genoeg mee om er geil uit te zien.

Aangezien er gelukkig geen kinderen aan zitten te komen en mijn gewicht al sinds mijn 16e stabiel is, maak ik me geen zorgen. .
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_37955999
Ik ben er tevreden mee, het past bij mijn lichaam. Voor geen goud zou een een operatie doen
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:00:13 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37956124
Ik zou zeker wel een operatie overwegen als ik echt ontevreden was. En ik zou het risico op gevoel in de tepels voor lief nemen. Het is toch een belangrijk onderdeel van je figuur en ook van je vrouwelijkheid. Een boezem springt het eerste in het oog en bepaalt hoe je kleding valt, en speelt ook een belangrijke rol in je seksleven. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik theezakjes had, het zou me enorm belemmeren in elk geval. Het hele ' maar je hebt er wel een kind voor terug' vind ik ook bullshit. Tegenwoordig is de mogelijkheid om er wat aan te doen...En dan kan je die best gebruiken.
pi_37956256
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Jett het volgende:
Ik ben er tevreden mee, het past bij mijn lichaam. Voor geen goud zou een een operatie doen
Bij mij passen miin borsten dus absoluut niet bij mijn lichaam. Ik ben lang en slank, op het magere af, heb zelfs geen buikje overgehouden aan 4 zwangerschappen maar wel die vreselijke fleptieten, bah!
pi_37956339
Ik ben niet zo tevreden met mijn borsten.
Opzich vind ik ze wel mooi, maar ze zijn te groot.
Ik heb 80 G, gelukkig zijn ze wel vrij stevig en hangen ze niet.
Ik denk wel eens na over een operatie, maar dat zie ik op dit moment niet zitten.
Mijn moeder had vroeger ook vrij grote borsten en als je ziet wat daar nu nog van over is.
Ik ben pas 18 en kijk eerst wat de toekomst brengt.

Verder ben ik vrij klein (1.55) en vind ze niet helemaal bij mij lichaam passen. (nouja, ik ben er aan gewend)
Ze zitten vaak een beetje in de weg, en met sporten is het ook niet zo prettig.

Toevoeging: Ik sport nu wat meer in de hoop dat ze wel wat kleiner worden.
Daarnaast draag ik geen extreem strakke kleding, maar gewoon normaal. Dus ze lijken daardoor ook wat minder groot.
pi_37956409
Ik vind de mijne te groot eik maar ze zijn wel in verhouding met de rest.
Ik zou zeker overwegen ze te laten liften als ik echt niet meer tevreden ben
Whatever you're about to discover we off that.
pi_37956966
Ben op zich wel tevreden met mijn C cup. Ze hangen wel een beetje, maar ja dat is nou eenmaal het resultaat van een zwangerschap. Heb altijd C gehad, behalve tijdens mijn zwangerschap dan... Mochten ze echt meer gaan hangen en ik er echt niet blij meer mee zijn, zou ik ze wel laten liften denk ik. Vergroten zou ik nooit doen, je krijgt toch iets in je lichaam dat er niet hoort.

Overigens zijn er maar weinig vrouwen die echt super tevreden zijn met hun borsten. Iemand op mijn werk klaagde dat als ze aankomt het altijd eerst bij haar borsten is. Hoe kun je daar nou over klagen? (behalve dan als je al heel grote hebt natuurlijk) Liever daar dan op de gebruikelijke plekken.
pi_37957282
Liften zou ik al helemaal niet doen, krijg je zo'n anker op je tiet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:55:22 #32
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_37959591
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef Daklem het volgende:

[..]

Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.

Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:26:04 #33
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37968787
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:

[..]

Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.

Hier een beetje hetzelfde verhaal, alleen 4 kinderen in 4 jaar tijd .

Ik stoor me er alleen niet zo erg aan dat ik ze altijd bedekt hou (alleen topless zonnen is voorgoed verleden tijd) . En gelukkig weet mijn partner ze nog steeds te waarderen . Als het schip met geld binnenloopt is dat één van de eerste dingen waar ik het aan ga besteden . Maar aangezien dat nog nooit hier is gestopt verwacht ik niet dat er binnen afzienbare tijd iets aan gedaan zal gaan worden . Ze horen bij me, het is niet anders .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_37969776
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef hannelore het volgende:

DIT WAS DUS MIJN EIGEN TEKST. FOUTJE.
Nou vraag maar raak over dingen die je niet duidelijk zijn enzo.
Vanaf de operatie geven de doktoren een herstelperiode van 6 weken af. Dit doen ze zodat het implantaat genoeg tijd heeft om een natuurlijk kapsel te vormen en zeg maar 1 wordt met je lichaam.
Het niet mogen tillen en sporten heeft daar ook mee te maken en ook voor de hechtingen die ze natuurlijk zetten. Ik heb me er redelijk aan weten te houden, maar heb dan ook geen kinderen of een baan die het van me vraagt. Aangezien je 4 kinderen hebt zou ik wel zorgen dat je extra hulp in huis hebt, bijv familie/vrienden en dat je man/vriend natuurlijk voor je klaar staat.
Vooral de eerste 2 weken is wel behoorlijk afzien vond ik.
Ik heb mijn implantaat onder de borstspier laten plaatsen ( dit geeft het meest natuurlijke effect voor de buitenkant) en dit was behoorlijk pijnlijk. De spier wordt natuurlijk redelijk van zijn plaats getrokken om de spier er onder te plaatsen en voelde dan ook gedurende 2 weken als enorme spierpijn. Ik kon niet alleen uit bed komen en slapen was helemaal een ramp, want dat mag de eerste 6 weken gewoon niet op je buik. Zie dan maar eens lekker te slapen .
Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan .
Of je je ziek kunt melden weet ik dus niet. Het is in principe een cosmetische ingreep en wat daar de regels van zijn durf ik dan ook echt niet te zeggen. Je kunt het in vertrouwen met je bedrijfsarts overleggen en kijken wat voor advies hij erin geeft.

Ik hoor het wel als je meer wilt weten
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:55:04 #35
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_37970525
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan .
Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?
pi_37971065
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef appelsap het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met mijn borsten.
Opzich vind ik ze wel mooi, maar ze zijn te groot.
Ik heb 80 G, gelukkig zijn ze wel vrij stevig en hangen ze niet.
Ik denk wel eens na over een operatie, maar dat zie ik op dit moment niet zitten.
Mijn moeder had vroeger ook vrij grote borsten en als je ziet wat daar nu nog van over is.
Ik ben pas 18 en kijk eerst wat de toekomst brengt.

Verder ben ik vrij klein (1.55) en vind ze niet helemaal bij mij lichaam passen. (nouja, ik ben er aan gewend)
Ze zitten vaak een beetje in de weg, en met sporten is het ook niet zo prettig.

Toevoeging: Ik sport nu wat meer in de hoop dat ze wel wat kleiner worden.
Daarnaast draag ik geen extreem strakke kleding, maar gewoon normaal. Dus ze lijken daardoor ook wat minder groot.
hmm, zo ken ik er eigenlijk wel veel meer. Kleine dames met flinke voorgevel, en ook toevallig allemaal last van de rug en soms zelfs nog gevalletje chiroprakkkkter. 80G is mssn wat teveel van het goede
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37971109
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?
of ze iets denken te weten, weet ik niet. Dat hoef ik verder ook niet te weten, hoor ook niets in de wandelgangen.

Voor de borstvergroting (BV) had ik altijd van die mooie, veel te dure watergevulde BH's aan die er voor zorgden dat je er wel uitzag alsof je een fatsoenlijke cupmaat had. Maar ik droeg nooit strakke truitjes of getailleerde dingen.
Nu wel maar kheb nu een ander baantje en die weten toch van niets.

Wel vraag ik me af hoe ik het mijn toekomstige vriend zou moeten vertellen. Mijn ex had er geen problemen mee, maar het voelt toch als een obstakel. Ook al verwacht ik niet dat dat een obstakel zal zijn. Het is meer een gevoelsprobleem

ik ben overigens van een aa cup naar een 75c cup gegaan. Voorspelling zou 75B zijn geweest, maar is iets groter uitgevallen.
Overigens vind ik ze niet lelijk groot, maar gewoon mooi formaat.
Het is wel even wennen voor je houding en je rug enzo
pi_38000034
Ik heb cub A en ben er echt tevreden mee. Lekker stevig en ze passen gewoon bij mijn lichaam. Het nadeel is wel dat ik goed moet zoeken om leuke BH's en bikini's te vinden, omdat die meestal bij cup B beginnen.
pi_38006201
doe iets waar je jezelf goed bij voelt laat je niet door andere beinvloeden.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:16:01 #40
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_38006469
Ik vind een A of B cup echt prima! ik vind kleine borsten echt heel sexy

Met een stel kleine borsten maak je mij heel erg blij! en ik wordt juist minder blij van een D cup. Niks voor mij!

Dus dames! NIET vergroten die borsten!
World domination is my middle name.
pi_38009619
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef Daklem het volgende:
Ik vind een A of B cup echt prima! ik vind kleine borsten echt heel sexy

Met een stel kleine borsten maak je mij heel erg blij! en ik wordt juist minder blij van een D cup. Niks voor mij!

Dus dames! NIET vergroten die borsten!
Helemaal mee eens
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_38009713
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 03:40 schreef doka het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_38009737
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 03:54 schreef Gladys het volgende:

[..]

Tisser poepie?
pi_38009780
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 03:59 schreef doka het volgende:

[..]

Tisser poepie?
jij mij dus niet meer leuk vinden
pi_38009786
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:07 schreef Gladys het volgende:

[..]

jij mij dus niet meer leuk vinden
Tuurlijk wel. Altijd
pi_38009790
Vriendin van me broer heeft borstvergroting gedaan en een vriendin van mij borstverkleining. Ziet er bij beiden nu supermooi uit. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat

Vergroting van Kleine b naar grote c
Verkleining van dubbel e(!) naar grote c
pi_38009794
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:09 schreef doka het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Altijd
maar ik heb geen A of B
pi_38009797
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:

[..]

maar ik heb geen A of B
Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.

(Maar als je de behoefte voelt om mij een foto van je borsten te mailen, dan zeg ik daar geen nee tegen )
pi_38009802
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:13 schreef doka het volgende:

[..]

Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.

(Maar als je de behoefte voelt om mij een foto van je borsten te mailen, dan zeg ik daar geen nee tegen )
en wa krijg ik dan terug???
pi_38009806
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:15 schreef Gladys het volgende:

[..]

en wa krijg ik dan terug???
Merk je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')