deja vuquote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Wii het volgende:
Wat ik dan ook niet begrijp;
Vrouwen die opSBS6
. een uur lang "de bevalling" kijken, en dan aan het eind helemaal vertederd zijn van het kind terwijl als ik dat kijk ik een half uur lang kots neigingen moet onderdrukken vanwege
een fatsig wijf op tv die in een lauw zwembadje d'r koter probeert uit te poepen.
Ik gok dat Neusaap binnen nu en vijf jaar zelf de klos isquote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neusaap, Sunchasers, Mikeymo's en schoolgangen.
Niet dat zoiets triviaals jou ooit tegenhieldquote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je eindelijk weg kunt,
kind ziek
oppas ziek
Ziek.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Wii het volgende:
Vrouwen die opSBS6
. een uur lang "de bevalling" kijken,
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Atrimar het volgende:
de MUUSorsist .
*trots op borst klopt*quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
ik krijg spontaan zin me te laten steriliseren na alle MUUS-horrorstories![]()
Ja preventief ruimenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
HANGMOEDERS OP HET SCHOOLPLEIN!!!!11111!!!!!11!
En je vond het al zo'n drempel om met je nijlpaard in het openbaar te verschijnenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je eindelijk weg kunt,
kind ziek
oppas ziek
Die ene, die ONZ modden na 2 maand alweer zat was.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef MUUS het volgende:
Wie ben jij?. De Wii komt eraan... de Wii komt eraan.
. Zelda. Zelda.
.
*game nerd mode off*
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef BabyBoe het volgende:
Awstglrprttl?
Tessje?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef Wii het volgende:
[..]
Die ene, die ONZ modden na 2 maand alweer zat was.
7 1/2quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Nolius het volgende:
Hou op, ik kom niet meer bij
En over 9, lees N-E-G-E-N maanden is het al zover, Boe!
Heb ik de zwangerschapsperiode maar even niet meegerekend
Niet te vergeten dat het over negen maanden hartje winter is.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Naweeën... dagenlang hijgen en puffen... En papa maar rennen met kruiken en warme doeken.
PP.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef MUUS het volgende:
[sub]Wie ben jij?. De Wii komt eraan... de Wii komt eraan.
. Zelda. Zelda.
.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef BabyBoe het volgende:
*pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffprprpplellelpl
Totdat het over je heen kotstquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk, maar zodra je je kindje in je armen hebt ben je alles vergeten!
Wstgpssquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk, maar zodra je je kindje in je armen hebt ben je alles vergeten!
Nu mag ze eten voor twee.quote:
JE MAG NIET LIEGEN, BE!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zou ik Stinkie dit topic maar niet laten lezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ze heeft zelf nog geen kinderen.quote:
Hee, die wou ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef BabyBoe het volgende:
Awstglrprttl?
quote:
Ja maar... ja maar... dat zeggen 'ze' toch altijd?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:09 schreef MUUS het volgende:
JE MAG NIET LIEGEN, BE!
Jij ook al ??quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef Thisbe het volgende:
Eventjes een tvp. Zo nu en dan wil ik het verhaal van MUUS even lezen nadat mijn moeder weer een snoezig baby'tje heeft gezien en tegen me zegt dat ik snel aan de koters moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |