quote:ALGEMEEN
carrosserie 5-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof diesel
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie april 1992
einde september 1994
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1870 cm3
boring x slag 80,0 x 93,0 mm
compressieverh. 21,5:1
max. vermogen 48 kW (65 pk)
4500tpm
max. koppel 118 Nm
2250tpm
brandstofsysteem indirecte inspuiting
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter onafh., dwarsarmen
vering voor schroefveren
vering achter torsiestaaf
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor schijven
remmen achter trommels
bandenmaat 165/70TR13
draaicirkel 10,4 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,16 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,41 m
wielbasis 2,54 m
spoorbreedte voor 1,43 m
spoorbreedte achter 1,42 m
massa leeg 1018 kg
max. toelaatbare massa 1525 kg
laadvermogen 507 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 509 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 70 kg
inh. bagageruimte 386-1310 l
inh. brandstoftank 55 l
PRESTATIES
topsnelheid 161 km/h
acceleratie 0-100 km/h 15,7 s
verbruik binnen beb. kom -
verbruik buiten beb. kom -
verbruik gecombineerd 6,0 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een lulkoek eerste klasZoiets heb je helemaal zelf in de hand.
Probleem is ook dat ik geen vrouw ken die dit toegeeft. Het is een onbegonnen discussie. Maar wij zijn het iig met elkaar eensquote:Op maandag 22 mei 2006 10:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
het moet van twee kanten komen en de meeste vrouwen die ik ken, zijn claimend en aanhankelijk.
Die vinden dan van die slappe zakken die alles voor het vrouwtje over hebben, dus precies zo doen als herman zegt![]()
Dan ligt het toch ook zeker aan die slappe zakken vind ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
het moet van twee kanten komen en de meeste vrouwen die ik ken, zijn claimend en aanhankelijk.
Die vinden dan van die slappe zakken die alles voor het vrouwtje over hebben, dus precies zo doen als herman zegt![]()
moguhquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:37 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
1018 HP - 821 Ft. Lbs. Torque
$18.900
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:37 schreef vlad het volgende:
[..]
moguh![]()
jij gaat een huis kopen in arnhem toch?![]()
altijdquote:Op maandag 22 mei 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ik geen vrouw ken die dit toegeeft. Het is een onbegonnen discussie. Maar wij zijn het iig met elkaar eens
[afbeelding]
Mannen zijn mijns inziens slappere wezens dan vrouwen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ligt het toch ook zeker aan die slappe zakken vind ik.
is wel zo, maar ik ken weinig van die stellen. bij twee stellen houdt het wel opquote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef Hugster het volgende:
Samenwonen kan ook prima goed gaan hoor [afbeelding]
Het ligt echt aan het meisje waar je mee gaat samenwonen
Ik ken leuke jonge stellen waarvan de vriendin hem nog zat ruimte geeft en heel goed weet wat leuk/gewenst isHet gaat er echt vanzelf allemaal
Maar als je met een gaar wijf gaat samenwonen kan het allemaal nog veel gaarder worden natuurlijk.
Je bent dus niet per definitie te jong
[afbeelding]
Ongeveer wel ehquote:
boten en bierquote:Op maandag 22 mei 2006 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongeveer wel eh![]()
Je zou een goede FBG zijnZaterdag ook tijd gesproken over boten, onder het genot van bier
[afbeelding]
Nee niet per definitie te jong. Als je toch al full-time werkt, en je 24/7 bij elkaar bent kun je net zo goed gaan samenwonen. Maar als je student bent is het meestal zo dat de man geen biertjes meer gaat doen enzo. Natuurlijk kan het goed gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef Hugster het volgende:
Samenwonen kan ook prima goed gaan hoor [afbeelding]
Het ligt echt aan het meisje waar je mee gaat samenwonen
Ik ken leuke jonge stellen waarvan de vriendin hem nog zat ruimte geeft en heel goed weet wat leuk/gewenst isHet gaat er echt vanzelf allemaal
Maar als je met een gaar wijf gaat samenwonen kan het allemaal nog veel gaarder worden natuurlijk.
Je bent dus niet per definitie te jong
[afbeelding]
Jullie zijn gewoon losersquote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mannen zijn mijns inziens slappere wezens dan vrouwen.
Vrouwen doen zich zwak voor, daar kunnen mannen niet tegen waardoor de man uiteindelijk slap is
[afbeelding]
ja daar heb ik weer geen zak over te vertellenquote:Op maandag 22 mei 2006 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongeveer wel eh![]()
Je zou een goede FBG zijnZaterdag ook tijd gesproken over boten, onder het genot van bier
[afbeelding]
Lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
boten en bier![]()
hemelvaart gaat mijn bootje erin als het weer goed is![]()
Waarover niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja daar heb ik weer geen zak over te vertellen![]()
[afbeelding]
Ohja ik had toch nog iets over bootjes verteldquote:Op maandag 22 mei 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarover niet?
Je had mooie verhalenLagerwal enzo
[afbeelding]
Nu alweer vergeten?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja ik had toch nog iets over bootjes verteld
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de enige toffe auto's zijn op gas
[afbeelding]
als ik er mee klaar ben welquote:Op maandag 22 mei 2006 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de enige toffe auto's zijn kapotte
[afbeelding]
klopt, maar daar verdien ik m'n brood niet meequote:
nou.. en?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:51 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, maar daar verdien ik m'n brood niet mee![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga ff wat nuttigs doen
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 22 mei 2006 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu alweer vergeten?
[afbeelding]
tieneroudersquote:Op maandag 22 mei 2006 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Hugster had qua leeftijd m'n zoon kunnen wezen
Suikeroomquote:Op maandag 22 mei 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee googol mag mijn oom wel zijn
[afbeelding]
ook goed johquote:Op maandag 22 mei 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee googol mag mijn oom wel zijn
[afbeelding]
Vertelquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb reeds te trieste ervaringen met moeders die met hun dochter me gaan stappen![]()
[afbeelding]
ja, vertelquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb reeds te trieste ervaringen met moeders die met hun dochter me gaan stappen![]()
[afbeelding]
Wou je een weekend gaan of alleen een zondag, vroeg in de ochtend vertrekken enzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer t0n klaar is met m'n Sol
Verders organiseer jij het
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
doooeeeiiii
quote:Bloempje | Nouja zeg! | Zz zegt:
nnnnnnneeeeej
Bloempje | Nouja zeg! | Zz zegt:
Hangt er een beetje van af of er nog meer gegadigden zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wou je een weekend gaan of alleen een zondag, vroeg in de ochtend vertrekken enzo?
Enne betreft organisatie wil ik wel het routeboek kopieeren en de instructie van Paul Maaskant opdreunen van wat ik onthouden heb![]()
Sloerie!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef Hugster het volgende:
Het was iig een verschrikkelijk lachwekkend en tevens sneu gebeuren.
Moeders die zichzelf te jong voelen
nu ben ik even weg
[afbeelding]
Ja scheelt ook in de kosten dan weer. Maar als je die route door de Eiffel (welke errrruug mooi en vet is) wilt rijden dan ben je ongeveer 3,5 uur bezig vanuit Venlo gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af of er nog meer gegadigden zijn.En dan lijkt een enkele dag me leuker. Wordt voor mij eerste keer Nür dus rustig beginnen
jij gelijk er bovenop natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 11:49 schreef Youp het volgende:
laatst met stappen ook tegen zo'n duo aan gelopen... moeder (letterlijk ala hannah tokkie) aan de bar en de dochter (een volle annie) van 18 stond er bij....
Je punt? Beter een weekend gaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja scheelt ook in de kosten dan weer. Maar als je die route door de Eiffel (welke errrruug mooi en vet is) wilt rijden dan ben je ongeveer 3,5 uur bezig vanuit Venlo gezien.![]()
1,5 uur naar Venlo vanuit Amsterdam. Daarna nog 3,5 uur dus 5 uurtjes rijden. En daarna nog een keer over de Ring en weer terug minimaal 3 uurtjes. Weet niet of dat teveel is?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je punt? Beter een weekend gaan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:Renault 19
mogge
vanaf morgen elke dag van 8:30 tot 12:30 aan het 'werk'
Weekendje dusquote:Op maandag 22 mei 2006 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
1,5 uur naar Venlo vanuit Amsterdam. Daarna nog 3,5 uur dus 5 uurtjes rijden. En daarna nog een keer over de Ring en weer terug minimaal 3 uurtjes. Weet niet of dat teveel is?
Als je zondag ochtend erg vroeg vertrekt is het nog wel te doen, maar het is leuker om vroeg bij de Ring te zijn omdat het dan nog niet druk is. In mijn eerste rondje werd ik over het hele stuk door 1 Porsche en 2 Ring Taxi's ingehaald. Das bijna niks.
nee, reïntegratieproject... schilderen, schonmaken, en inpakken dacht ik....quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, reïntegratieproject... schilderen, schonmaken, en inpakken dacht ik....
wat quotes:
"het is zo min mogelijk leuk om er maar voor te zorgen dat je meer je best doet om aan echt werk te komen"
"je gaat geen nuttige dingen doen, alleen maar werk om het werk"
nah jah, je hebt iig werkquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, reïntegratieproject... schilderen, schonmaken, en inpakken dacht ik....
wat quotes:
"het is zo min mogelijk leuk om er maar voor te zorgen dat je meer je best doet om aan echt werk te komen"
"je gaat geen nuttige dingen doen, alleen maar werk om het werk"
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?quote:
Misschien dat ik wel kom koekeloeren. Zo ver is 't niet. Maar ik blijf dus geen weekend.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?
Zijn er nog meer met auto die mee willen?
soort sociale werkplaats inderdaad.. in de instructei sdie ik heb gekregen staat dat ik geen geestverruimende middlen mag gebruiken onder werktijd, en ik mag niet dornken op het wekr komenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
Op de sociale werkplaats Lex?
Neh oke, flauw, wel gaar dat je er geen centen voor krijgt
Waarom nu precies...? Zodat je gemotiveerder bent om een baan te gaan zoeken...?
[afbeelding]
Zoals gezegd : eerst de Sol opknappen en dan pas tourenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?
ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 08:22 schreef vlad het volgende:
gaaf dagje gehad Bojonu gaan voor je licentie?
![]()
je bent hier geloof ik de enige die wel een tof weekend achter de rug heeft![]()
Zo is het hier ook een tijdje gegaan, daar werden we geen van beiden blij van, dus nu gewoon elk ons eigen gangetjequote:Op maandag 22 mei 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Als je gaat samenwonen is het over met het leuke leven. Ga je iedere avond op de bank filmpjes kijken enzo. Alle vrouwen zeggen dat het niet zo is, maar toch heb ik GENOEG voorbeelden in m'n omgeving waar het dus precies wel zo is.
[afbeelding]
1983quote:
Geboortedatum: 0000-00-00quote:
1978quote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geboortedatum: 0000-00-00
dan moet je wel ERG oud zijn als je je leeftijd neit eens wilt vertellen
Lekker dan... En idd, dat worden leuke collega'squote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soort sociale werkplaats inderdaad.. in de instructei sdie ik heb gekregen staat dat ik geen geestverruimende middlen mag gebruiken onder werktijd, en ik mag niet dornken op het wekr komenzegt al weer genoeg over mn collega's....
En inderdaad om me te motiveren betaald werk te zoeken
Nou deed ik dat al, alleen nu heb ik daar minder tijd voorEn mn telefoon mag ook niet aan staan daar, dus nog een sonbereikbaar voor potentiële werkgevers ook
en als klap op de vuurpijl moet de 100% afgekerude Sandra zich inschrijven bij het CWImaar daar gaan we eerst goed achteraan, die is nu door al die herkeuringen heen geweest, en dat willen we echt niet nog een keer
Klopt..... Maar vertel dat zo'n sociale zaken miep maarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker dan... En idd, dat worden leuke collega's
Jammer dat het zo moet lopen maar tja, al die tijd thuis zitten is ook niets...
Wel echt gaar van Sandra ja, als je 100% afgekeurd bent mogen ze je toch niet herkeuren...?
[afbeelding]
Mijn broertje ookquote:Op maandag 22 mei 2006 12:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ooww dan schelen we maar 3 maanden
* Alfisti is de 11e van de 11e jarig
ik zou zo snel mogelijk weer willenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals gezegd : eerst de Sol opknappen en dan pas touren
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
als er naar de ring wordt gegaan kun je mij meetellenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3x Nordschleiffe dit jaar voor jou danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
Ik voel een leuke PTA SC Nordschleife Meet aankomen![]()
![]()
Als ik niet nog een keer ga in de tussen tijdquote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3x Nordschleiffe dit jaar voor jou dan
shoarma/karbo zooi ook eens vragen ??quote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
Ik voel een leuke PTA SC Nordschleife Meet aankomen![]()
![]()
Gastquote:Op maandag 22 mei 2006 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik niet nog een keer ga in de tussen tijd![]()
Het is zooooooooooo verslavend![]()
Tjabbo wou toch ook als zijn Supra klaar is, en dat is toch (bijna) zover?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
shoarma/karbo zooi ook eens vragen ??
kijken als ze met hun supra's de baan op durven![]()
Leukquote:Op maandag 22 mei 2006 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
shoarma/karbo zooi ook eens vragen ??
kijken als ze met hun supra's de baan op durven![]()
quote:
even een beetje uitlokkenquote:Een vanuit pta gekomen idee, we willen met een paar man over de nordschleife...
Dus even een aminocheck hier bij het shoarmateam, eens kijken als die oude supra boten nog wat op het circuit kunnen![]()
Dus wie lijkt het leuk om eens mee te gaan, zal zeker in de zomer zijn om verzekerd te zijn van mooi droog weer!
augustus kan ook nogquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
augustus kan ook nog
gewoon tijdens de warme droge zomermaanden.....
deze ging zo tussen 11:50 en 11:55 de Ring op.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik een rijbewijs en een Niva heb
Ik ga gewoon binnendoor![]()
Dat pdfje had ik al van je gejat en uitgeprint. Daarna bestudeert 2x.quote:
Ik ben 1 keer over een circuit meegreden, dat was met een bus over Assenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze ging zo tussen 11:50 en 11:55 de Ring op.
[afbeelding]
Ik ging 5 minuten na hem en ik kwam hem tegen op de baan
September of eind augustus is verrot, 1e weekend van September gaat de 155 club ook al (waar Bojo, Alfisti en ik ook al heen gaan). Met 2 meetings op een dag gaan is net zoiets als een 2-ling, (volgens een leraar wel leuk, maar toch sonde, je had er ook 2x van kunnen genietenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]zoiets. Eind september waren vorig jaren de mooiste dagen maar da's wel risky.
Augustus klinkt prima!
drftend door de nationale bocht?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer over een circuit meegreden, dat was met een bus over Assen.... Met toenmalige rally-grootheid Erwin Doctor achter het stuur
ik weet alleen nog maar dat het heftig was.. ik was zeven of acht en vehikels boeiden me nog nietquote:
In 2 maanden tijd zitten meer weekenden.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
September of eind augustus is verrot, 1e weekend van September gaat de 155 club ook al (waar Bojo, Alfisti en ik ook al heen gaan). Met 2 meetings op een dag gaan is net zoiets als een 2-ling, (volgens een leraar wel leuk, maar toch sonde, je had er ook 2x van kunnen genieten)
Plus dat alles al volgeboekt zit bedenk ik me net, want met dat probleem zit de organisator op de 155 club ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
September of eind augustus is verrot, 1e weekend van September gaat de 155 club ook al (waar Bojo, Alfisti en ik ook al heen gaan). Met 2 meetings op een dag gaan is net zoiets als een 2-ling, (volgens een leraar wel leuk, maar toch sonde, je had er ook 2x van kunnen genieten)
zuipende pubers rondcommanderenquote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 mei 2006 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
zuipende pubers rondcommanderen
[afbeelding]
Ik denk dat er nog wel wat te vinden is, maar wil hij niet dat iedereen over 7 a 8 hotels verspreid zit. Wat ik me goed kan voorstellen, er zijn daar toch ook nog campings in de buurt? Zet ik m'n tentje wel opquote:Op maandag 22 mei 2006 14:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Plus dat alles al volgeboekt zit bedenk ik me net, want met dat probleem zit de organisator op de 155 club ook.
Hmmm...
Whehe ik ging vroeger zelf ook hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Ik dacht al dat je sneu was geworden![]()
camping kan idd......quote:Op maandag 22 mei 2006 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel wat te vinden is, maar wil hij niet dat iedereen over 7 a 8 hotels verspreid zit. Wat ik me goed kan voorstellen, er zijn daar toch ook nog campings in de buurt? Zet ik m'n tentje wel op
och als er geen hotels meer vrij zijn boeit het mij niet iig.....quote:
Wat is er mis met een camping, zoals TF zecht, BBQ en drank mee, lekker festival sfeertje erin brengenquote:
Ben één keer in de buurt van de Nür naar een hotel geweest en dat was meteen een top5 "smerigste hotel"-ervaring.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
och als er geen hotels meer vrij zijn boeit het mij niet iig.....
Ik heb 2 bungalow 2-persoons tentjes, dus ik kan er eventueel wel eentje extra meenemen.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ben één keer in de buurt van de Nür naar een hotel geweest en dat was meteen een top5 "smerigste hotel"-ervaring.
Camping sounds fine by me. Mot ik wel eerst een tent kopen.
* Alfisti moet er spontaan van brakenquote:
* Alfisti weigert op zo'n kut luchtbedje te liggen en om 100m te lopen naar zo'n gezamelijk schijthuisquote:Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met een camping, zoals TF zecht, BBQ en drank mee, lekker festival sfeertje erin brengen
kost dat pp/nacht?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:33 schreef Alfisti het volgende:
ARTC155 zuipfestijn a.k.a. schleife-weekend was vorige keer hier > http://www.f1-nuerburgring.de/
30 euro voor een 2 persoonskamer. Kan ze wel bellen zodra we een weekend geprikt hebben en met hoeveel "echte" aanmeldingen we zijn.quote:
* PeuRac heeft een hele goede zelf-opblazend-matje wat in gebruiksklare toestand 4cm dik is en bijna net zo goed slaapt als mij eigen bed. Samen met een goede slaapzak en katoenen tent (weegt meer, maar is ventilerender als nylon), slaap ik beter als in gemiddelde hotels.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] moet er spontaan van braken [/me]
[..]
[me=Alfisti weigert op zo'n kut luchtbedje te liggen en om 100m te lopen naar zo'n gezamelijk schijthuis![]()
O, voor dat geld prefereer ik natuurlijk een hotelquote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
30 euro voor een 2 persoonskamer. Kan ze wel bellen zodra we een weekend geprikt hebben en met hoeveel "echte" aanmeldingen we zijn.
quote:pro Person im Doppelzimmer
1 ÜF 30 ¤ | 2 ÜF 28 ¤ | 3ÜF 25 ¤
pro Person im Dreibettzimmer
1 ÜF 25 ¤ | ab 3 ÜF 20 ¤
B&B wordt vaak lastig met een grote groep. En niet iedereen heeft zin om met z'n allen in een grote slaapzaal te slapen (jeugherberg).quote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
er is ook nog zoiets als een Bed & Breakfast en een jeugdherberg he?
^^^^^ wat de ijsmeis zegtquote:
* Alfisti is geen jeugd meerquote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
In 3 maanden is een redelijk bedrag om een weekendje Nur te doen toch wel bij elkaar te sparen?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ga je dat nodig hebben danquote:Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^ wat de ijsmeis zegt
Bier was een euro per flesje ( twee koelkasten leeggezopen) en het is tegenover de sleutelgarage van Ron Simons
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen ideewas wel handig vorige keer aangezien iemand zijn carter er onder vandaan reed
Daar heb jij meer ervaring mee als de Alfa rijders hieroquote:
veels te laag idd ( en bij een 2.5TD hangt hij uberhaupt al laag )quote:Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto iets te laag op de veren staan ofso?
mietjequote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
Ik wil absoluut niet op een camping, dan gaan jullie maar zonder mij.![]()
^^^^^^ met stom is!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
Ik wil absoluut niet op een camping, dan gaan jullie maar zonder mij.![]()
Ik neem gewoon 250 eu mee en zie wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef BoJo het volgende:
Denk dat je kwa kosten moet denken aan:
-2x tanken
-overnachting tussen 30 en 40 euro.
-eten/drinken
-16 euro per rondje op de Schleife.
4 rondjes is ongeveer 60 euro, 400km heen (vanaf mij tenminste) 400km terug, is 2 brandstoftanken ongeveer, plus nog 1 tank voor de op ring zelf en daar in de buurt om wat voor een reden dan ook. Dat is 3x45~50 liter à 1.60 (prijsstijging meegerekent), plus overnachtingskosten +/- 30 euro dus, en nog wat extra geld voor eten en drinken, ook ongeveer 30 euro (als je gaat zuipen kan dat dus oplopen tot wel 70~100 euro.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Fugie het volgende:
hehe 3 maanden om een weekendje nur te sparen, dat lukt me nooit
Ik betwijfel zelfs of ik dat al haal en mijn auto is nog een stukje zuiniger als die van Boquote:
Jij moest ook zo nodig weer een 4 cilinder kopenquote:
Misschien wel als ik de turbo laat uitprogrameren bij Squadra-tuningquote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij gaat die van mij dat ook niet halen
Ga maar vast weg danquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga wel op de fiets, muahahahah!
6 uur fietsen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar vast weg dan
Maar Bo, rijden we dan vanaf Venlo dan allemaal weg? Krijg je wel snelheids verschil, ik hou jou en Alfisti nooit bij, laat staan dat ik bijv Tjabbo bijhoudt
(ik ga wel over de duitse A3, dat scheelt me volgens mij 45min dan wanneer ik via Venlo rij).
Serf.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:23 schreef Fugie het volgende:
ben je nu servier of montenegroaan bo ?
Jij niet, wij welquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef BoJo het volgende:
Het is maar 600 km heen en terug. En je rijd echt geen tank leeg op 4 rondjes![]()
![]()
Veel gezelliger, toch? Met elkaar tuffen? Waarom heet het anders een PTA Meet?quote:We hoeven niet per se in collone te rijden, de reden dat we een weekend willen gaan was volgens mij omdat we over diezelfde hele mooie stuurmanswegen willen gaan als ik afgelopen zaterdag gedaan heb. Ik kopieer gewoon het routeboek voor iedereen en je zoekt het maar uit![]()
True THAT! Gewoon rustig karren, signalen geven en telefonisch contact houden.quote:Daarnaast is het geen wedstrijd![]()
Als ik 180 rijdt, rij ik onzuiniger als jijquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef BoJo het volgende:
ik heb vrijdag getankt in Amsterdam, daarna getankt in Nurburg en daarmee 3 rondjes Ring en de terug weg gehaalt.![]()
Daarbij heb ik flink geplankt![]()
Het is maar 600 km heen en terug. En je rijd echt geen tank leeg op 4 rondjes![]()
![]()
We hoeven niet per se in collone te rijden, de reden dat we een weekend willen gaan was volgens mij omdat we over diezelfde hele mooie stuurmanswegen willen gaan als ik afgelopen zaterdag gedaan heb. Ik kopieer gewoon het routeboek voor iedereen en je zoekt het maar uit![]()
Daarnaast is het geen wedstrijd![]()
Correctie, 3 en een halfquote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb een verslag van 3 A4 tjes over alle ellende van 6u werken afgelopen zaterdag en 4u vandaag![]()
ik begrijp je:quote:
Alle baby's zijn sowieso lelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef Fugie het volgende:
ik wil me niet eesn voorstellen wat voor kind dat moet worden
Wel dusquote:Op maandag 22 mei 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik begrijp je:niet goed denk ik. je gaat toch niet zeggen dat je nu graag kinderen wilt toch?
![]()
whehequote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle baby's zijn sowieso lelijk
Iedereen die roep "OOoooooooohohohoho wat een mooi kindje kindje" die liegt
Rode vettige mormels
[afbeelding]
Dus jij dacht dat ik over 9 maanden nog steeds in de bijstand zat?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel dus
Iets wat ik ook niet snap gezien jullie beperkte financiële middelen op het moment.
[afbeelding]
Wat ie ie lief = codetaal voor "gadverdare wat een lelijke baby"quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Rode vettige mormels
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel dus
Iets wat ik ook niet snap gezien jullie beperkte financiële middelen op het moment.
[afbeelding]
Het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat ik over 9 maanden nog steeds in de bijstand zat?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ie ie lief = codetaal voor "gadverdare wat een lelijke baby"
er bestaan btw ook mooie bbaby'smaar dat komt pas na 16 jaar of zo
als er sprake is van een kind onder de 12 krijgt Sandra recht op TWquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en net wat hugster zegt, hoe wou je dat financieel trekken?![]()
ik moet er gewoon echt nog niet aan denken hedan is je leven echt in een klap anders. niets meer vrijheid
![]()
een fles moedermelk in de handen in plaats van een goed pot bier*ril*
dus jullie houden de schade beperkt met slechts 1 kind?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er sprake is van een kind onder de 12 krijgt Sandra recht op TW
Bovendien word ons kind echt niet zo verwend als de meeste kinderen van tegenwoordig
als het even kan wel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef vlad het volgende:
[..]
dus jullie houden de schade beperkt met slechts 1 kind?![]()
Jij wil kiddo'squote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Rode vettige mormels
[afbeelding]
Ik wil niet studerenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, Alexxxx, weet je wat een kind kost gekals je nog wou studeren, zou ik dat eerst gaan doen, is nog stukken goedkoper als een kind ook
Die 5 katten van Alex maken dat kind afquote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dus je neemt een kind voor jezelf? Als een soort huisdier?
Dat beeld heb ik nu ook jaquote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dus je neemt een kind voor jezelf? Als een soort huisdier?
Sterker nog: de hele reden dat wij hier nog geen kidz nemen is omdat de situatie financieel gezien nog niet stabiel genoeg is. Dat kind moet de ruimte krijgen en niet afhankelijk zijn van slechte inkomsten of sociale diensten. Tevens moet er de ruimte zijn. Ik woon prachtig maar een twee-kamer-woning wordt 't 'm gewoon niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nu ook ja
Ik wil mijn kind een hele leuke tijd geven en ook kans op een toekomst kunnen bieden.
[afbeelding]
Waar dan? dat klint wel goed. Want op donderdag heb ik nog niks te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef Hugster het volgende:
Donderdag de Hey en Rodrigues in de stad![]()
[afbeelding]
De Poema in Utrechtquote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar dan? dat klint wel goed. Want op donderdag heb ik nog niks te doen.
Morgen mellow moods woensdag billy the klit in zoetermeer en dan in den haag donderdag nog niks. Vrijdag sillys den haag zaterdag sillys den haag
Dus donderdag is nog vrij![]()
Nee maar nu even liever techno dan clubquote:Op maandag 22 mei 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:
nou marco V is anders ook niet mis. Die kom ik zelden tegen tijdens stappen helaas![]()
Maar goed eerst eens kijken of ik dit alles wel ga trekken![]()
Morgen is een feit en de rest zie ik wel hoe het gaat lopen. Denk dat woensdag ook wel een feit is en vrijdag ook. Zeker vrijdag want dan is het billy the klit solo.
tering dat is helemaal kortquote:Op maandag 22 mei 2006 19:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ook
dinsddag, woensdag, vrijdag en zaterdag
Jij valt niet onder die 2?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
ik moet gewoon werken
alleen de hollanders en italianen zijn vrij op hemelvaart, derest van Europa niet![]()
Werk ze!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
ik moet gewoon werken
alleen de hollanders en italianen zijn vrij op hemelvaart, derest van Europa niet![]()
als wij vrij zouden zijn wie geeft er dan support voor al die andere landen denk je ?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij valt niet onder die 2?Jij illegale aso~!
Dan wachten ze maar een paar dagenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
als wij vrij zouden zijn wie geeft er dan support voor al die andere landen denk je ?![]()
heb vanaf morgen al vrijquote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
ik moet gewoon werken
Schijtjongquote:Op maandag 22 mei 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben benieuwd hoe dat werk van mij is
ik laat mn portemonnaie thuis in ieder geval, volgens mij jatten die bijstandstrekkers als raven
Ik ga naar Sensation Blackquote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef Hugster het volgende:
OH NEE Markie
Het is zaterdag pasEn ook niet in de poema maar in de winkel van sinkel
do 25 mei 23u NACHTWINKEL: FCA: A NIGHT WITH...MARCO V
Speciale HEMELVAART clubnight met (inter-)nationale dj?s. Tonight: techno: Marco V supported by Jordi Licious, sub-hosted by Robbie 303.
Entree ¤ 12,50 (ex fee), vvk: www.ticketbox.nl
www.fca.nl
vr 26 mei 23u: NACHTWINKEL: IN PROGRESS
Wekelijkse clubnight met (inter-)nationale dj?s. Tonight: in samenwerking met Twisted Threesome: DJ San, Marc Blend(Germany), Harry Lemon (aka Lemon8), Winston Wolf, Eye-Ritz en Viris.
¤9,- , voorverkoop ¤7,- (vvk en info: www.twisted3some.nl
za 27 mei 23u NACHTWINKEL: FCA: A NIGHT WITH...MICHEL DE HEY
Wekelijkse clubnight met (inter-)nationale dj?s. Tonight: techno, techhouse: Michel de Hey supported by Benny Rodrigues.
Entree ¤ 10,- vvk: www.ticketbox.nl
www.fca.nl
Ik ben er
[afbeelding]
8 juliquote:Op maandag 22 mei 2006 19:56 schreef ook_gek het volgende:
wanneer is sensation black dan?
En alle huidige speakers kunnen ingezet worden met dit systeem. Waar onder mijn speakers ookquote:Met het Beolink Wireless 1 systeem luister je overal in huis naar je favoriete muziek. het draadloze systeem werkt met gecombineerde zenders/ontvangers die je in iedere kamer waar je muziek wilt hebben kunt plaatsen. Daarnaast plaats je daar (compatible) draadloze speakers. Muziek die je - bijvoorbeeld - in de huiskamer afspeelt worden vervolgens door de kastjes aan elkaar doorgegeven, en aan de speakers die in de buurt zijn geplaatst.
Dat in de buurt kun je ruim nemen, want de kastjes hebben binnenshuis een bereik van circa 30 meter en kunnen elk zeven paar luidsprekers aansturen. De meeste gebruikers zullen dus met een enkel kastje kunnen volstaan, maar voor wie erg ruim woont of het in een kantooromgeving wil gebruiken is het handig om te weten dat er maximaal drie van deze kastjes aan elkaar worden gekoppeld.
Zo kunnen grote aantallen draadloos worden overbrugd, en kunnen maximaal 21 speakersets de centraal afgespeelde muziek laten horen. Bang & Olufsen belooft cd-kwaliteit. BeoLink Wireless 1 gebruikt de 2.4 GHz band. Helaas heeft het daar concurrentie van draadloze netwerken, Bluetooth-telefoons, magnetrons en andere apparatuur die het signaal kan storen. Toch zegt B&O er in geslaagd te zijn een storingsvrij product af te leveren.
Het Beolink Wireless 1 systeem zal zomer 2006 beschikbaar komen.Pprijzen zijn nog niet bekend.
Okay, ik ook nog nietquote:Op maandag 22 mei 2006 20:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Echt wel
En nog niet [afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn wel mooie opnamens man. Alleen met die druppels word je schijt ziek vanquote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Kunt wel merken dat ze bij topgear een high speed camera kado hebben gehad tering eh
Hojjequote:Op maandag 22 mei 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, ik ook nog niet [afbeelding] [afbeelding]
Nu ben ik weer weg
Broekiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |