Ga maar vast weg danquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga wel op de fiets, muahahahah!
6 uur fietsen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar vast weg dan
Maar Bo, rijden we dan vanaf Venlo dan allemaal weg? Krijg je wel snelheids verschil, ik hou jou en Alfisti nooit bij, laat staan dat ik bijv Tjabbo bijhoudt
(ik ga wel over de duitse A3, dat scheelt me volgens mij 45min dan wanneer ik via Venlo rij).
Serf.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:23 schreef Fugie het volgende:
ben je nu servier of montenegroaan bo ?
Jij niet, wij welquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef BoJo het volgende:
Het is maar 600 km heen en terug. En je rijd echt geen tank leeg op 4 rondjes![]()
![]()
Veel gezelliger, toch? Met elkaar tuffen? Waarom heet het anders een PTA Meet?quote:We hoeven niet per se in collone te rijden, de reden dat we een weekend willen gaan was volgens mij omdat we over diezelfde hele mooie stuurmanswegen willen gaan als ik afgelopen zaterdag gedaan heb. Ik kopieer gewoon het routeboek voor iedereen en je zoekt het maar uit![]()
True THAT! Gewoon rustig karren, signalen geven en telefonisch contact houden.quote:Daarnaast is het geen wedstrijd![]()
Als ik 180 rijdt, rij ik onzuiniger als jijquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef BoJo het volgende:
ik heb vrijdag getankt in Amsterdam, daarna getankt in Nurburg en daarmee 3 rondjes Ring en de terug weg gehaalt.![]()
Daarbij heb ik flink geplankt![]()
Het is maar 600 km heen en terug. En je rijd echt geen tank leeg op 4 rondjes![]()
![]()
We hoeven niet per se in collone te rijden, de reden dat we een weekend willen gaan was volgens mij omdat we over diezelfde hele mooie stuurmanswegen willen gaan als ik afgelopen zaterdag gedaan heb. Ik kopieer gewoon het routeboek voor iedereen en je zoekt het maar uit![]()
Daarnaast is het geen wedstrijd![]()
Correctie, 3 en een halfquote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb een verslag van 3 A4 tjes over alle ellende van 6u werken afgelopen zaterdag en 4u vandaag![]()
ik begrijp je:quote:
Alle baby's zijn sowieso lelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef Fugie het volgende:
ik wil me niet eesn voorstellen wat voor kind dat moet worden
Wel dusquote:Op maandag 22 mei 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik begrijp je:niet goed denk ik. je gaat toch niet zeggen dat je nu graag kinderen wilt toch?
![]()
whehequote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle baby's zijn sowieso lelijk
Iedereen die roep "OOoooooooohohohoho wat een mooi kindje kindje" die liegt
Rode vettige mormels
[afbeelding]
Dus jij dacht dat ik over 9 maanden nog steeds in de bijstand zat?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel dus
Iets wat ik ook niet snap gezien jullie beperkte financiële middelen op het moment.
[afbeelding]
Wat ie ie lief = codetaal voor "gadverdare wat een lelijke baby"quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Rode vettige mormels
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel dus
Iets wat ik ook niet snap gezien jullie beperkte financiële middelen op het moment.
[afbeelding]
Het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat ik over 9 maanden nog steeds in de bijstand zat?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ie ie lief = codetaal voor "gadverdare wat een lelijke baby"
er bestaan btw ook mooie bbaby'smaar dat komt pas na 16 jaar of zo
als er sprake is van een kind onder de 12 krijgt Sandra recht op TWquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en net wat hugster zegt, hoe wou je dat financieel trekken?![]()
ik moet er gewoon echt nog niet aan denken hedan is je leven echt in een klap anders. niets meer vrijheid
![]()
een fles moedermelk in de handen in plaats van een goed pot bier*ril*
dus jullie houden de schade beperkt met slechts 1 kind?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er sprake is van een kind onder de 12 krijgt Sandra recht op TW
Bovendien word ons kind echt niet zo verwend als de meeste kinderen van tegenwoordig
als het even kan wel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef vlad het volgende:
[..]
dus jullie houden de schade beperkt met slechts 1 kind?![]()
Jij wil kiddo'squote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Rode vettige mormels
[afbeelding]
Ik wil niet studerenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, Alexxxx, weet je wat een kind kost gekals je nog wou studeren, zou ik dat eerst gaan doen, is nog stukken goedkoper als een kind ook
Die 5 katten van Alex maken dat kind afquote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dus je neemt een kind voor jezelf? Als een soort huisdier?
Dat beeld heb ik nu ook jaquote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dus je neemt een kind voor jezelf? Als een soort huisdier?
Sterker nog: de hele reden dat wij hier nog geen kidz nemen is omdat de situatie financieel gezien nog niet stabiel genoeg is. Dat kind moet de ruimte krijgen en niet afhankelijk zijn van slechte inkomsten of sociale diensten. Tevens moet er de ruimte zijn. Ik woon prachtig maar een twee-kamer-woning wordt 't 'm gewoon niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nu ook ja
Ik wil mijn kind een hele leuke tijd geven en ook kans op een toekomst kunnen bieden.
[afbeelding]
Waar dan? dat klint wel goed. Want op donderdag heb ik nog niks te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef Hugster het volgende:
Donderdag de Hey en Rodrigues in de stad![]()
[afbeelding]
De Poema in Utrechtquote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar dan? dat klint wel goed. Want op donderdag heb ik nog niks te doen.
Morgen mellow moods woensdag billy the klit in zoetermeer en dan in den haag donderdag nog niks. Vrijdag sillys den haag zaterdag sillys den haag
Dus donderdag is nog vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |