Correctie, 3 en een halfquote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb een verslag van 3 A4 tjes over alle ellende van 6u werken afgelopen zaterdag en 4u vandaag![]()
ik begrijp je:quote:
Alle baby's zijn sowieso lelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef Fugie het volgende:
ik wil me niet eesn voorstellen wat voor kind dat moet worden
Wel dusquote:Op maandag 22 mei 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik begrijp je:niet goed denk ik. je gaat toch niet zeggen dat je nu graag kinderen wilt toch?
![]()
whehequote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle baby's zijn sowieso lelijk
Iedereen die roep "OOoooooooohohohoho wat een mooi kindje kindje" die liegt
Rode vettige mormels
[afbeelding]
Dus jij dacht dat ik over 9 maanden nog steeds in de bijstand zat?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel dus
Iets wat ik ook niet snap gezien jullie beperkte financiėle middelen op het moment.
[afbeelding]
Wat ie ie lief = codetaal voor "gadverdare wat een lelijke baby"quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Rode vettige mormels
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel dus
Iets wat ik ook niet snap gezien jullie beperkte financiėle middelen op het moment.
[afbeelding]
Het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat ik over 9 maanden nog steeds in de bijstand zat?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ie ie lief = codetaal voor "gadverdare wat een lelijke baby"
er bestaan btw ook mooie bbaby'smaar dat komt pas na 16 jaar of zo
als er sprake is van een kind onder de 12 krijgt Sandra recht op TWquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en net wat hugster zegt, hoe wou je dat financieel trekken?![]()
ik moet er gewoon echt nog niet aan denken hedan is je leven echt in een klap anders. niets meer vrijheid
![]()
een fles moedermelk in de handen in plaats van een goed pot bier*ril*
dus jullie houden de schade beperkt met slechts 1 kind?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er sprake is van een kind onder de 12 krijgt Sandra recht op TW
Bovendien word ons kind echt niet zo verwend als de meeste kinderen van tegenwoordig
als het even kan wel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef vlad het volgende:
[..]
dus jullie houden de schade beperkt met slechts 1 kind?![]()
Jij wil kiddo'squote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Rode vettige mormels
[afbeelding]
Ik wil niet studerenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, Alexxxx, weet je wat een kind kost gekals je nog wou studeren, zou ik dat eerst gaan doen, is nog stukken goedkoper als een kind ook
Die 5 katten van Alex maken dat kind afquote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dus je neemt een kind voor jezelf? Als een soort huisdier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |