FapFapFapquote:Op maandag 22 mei 2006 08:49 schreef vlad het volgende:
dan ben ik dus de enige met een ruk weekend achter de rug![]()
Nee geen zoenen, maar wel fli:rten en daarna kroelen enzoquote:Op maandag 22 mei 2006 08:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
is het zoenen geworden?
Ik heb ze zelden zo verwijft gezien btw![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je nu weer uitgevroten?
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee geen zoenen, maar wel fli:rten en daarna kroelen enzo![]()
![]()
![]()
Wat een wijf idd![]()
![]()
En vlad, whaddup?
[afbeelding]
zo burgelijk is ze nietquote:Op maandag 22 mei 2006 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
Je was zeker het dopje op de tandpastatube vergeten te doen eh?
Dudequote:Op maandag 22 mei 2006 09:09 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je naar brokeback mountain gaan in de bios
volgens mij heb je dan wel succes
Ik hoop dat je dit niet meent?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef vlad het volgende:
[..]
zo burgelijk is ze niet![]()
was gewoon vergeten de wc bril omlaag te doen![]()
Oh lekker voor jequote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee geen zoenen, maar wel fli:rten en daarna kroelen enzo![]()
![]()
![]()
Wat een wijf idd![]()
![]()
En vlad, whaddup?
[afbeelding]
laatst ook. m'n vriendin zo van: zullen we naar de film gaan, brokeback mountain? ik: prima, nooit van gehoord. komen we daar: echt alleen maar homo's die arm in arm lopen. ik zoquote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude![]()
Anne
[imghttp://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
tuurlijk niet manquote:Op maandag 22 mei 2006 09:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent?
[afbeelding]
Wat ben je toch een heerlijke ratquote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk niet man![]()
ze had weer een heel lang/duf verhaal, dus ik vroeg middenin het gesprek zo van: moet je een kwartje hebben? zij zo van:![]()
ik: dan kan je iemand bellen die het wel boeit![]()
was foute boel![]()
wat is lang?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke rat![]()
Lang gezeik gehad?
[afbeelding]
Dat is het enige voordeel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 09:16 schreef vlad het volgende:
[..]
wat is lang?![]()
geloof dat het vanmorgen wel weer oke was![]()
en voordeel van ruzie is de goedmaaksex![]()
![]()
het komt nu over alsof ik de grote eikel ben, maar zij kan er ook wat van hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ja
Je test dat meisje wel uit zeg
[afbeelding]
Mja moet je vragen of ze zich hier ook aanmeldt, kunnen we dat even stavenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:42 schreef vlad het volgende:
[..]
het komt nu over alsof ik de grote eikel ben, maar zij kan er ook wat van hooralleen ik word niet boos, ik geef een tegenopmerking
![]()
en ik doe genoeg goed, want ze is al bijna 5 jaar bij me![]()
is lang he?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja moet je vragen of ze zich hier ook aanmeldt, kunnen we dat even staven![]()
En 5 jaardamn....
[afbeelding]
Heel lang jaquote:Op maandag 22 mei 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
is lang he?![]()
maar daarvan ben ik een jaar weg geweest, dus dat trekt het weer iets in balans![]()
herkenbaarquote:Op maandag 22 mei 2006 10:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel lang ja
Na 3 jaar was bij mij de koek echt op
[afbeelding]
wat denk je dat de reden is dat we nog niet samenwonen?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef hermandeperman het volgende:
En het samenwonen-gebeuren beklemt je niet...?
[afbeelding]
Whehehequote:Op maandag 22 mei 2006 10:13 schreef vlad het volgende:
en jij gaat nog naar de tu, dan moet je ook helemaal geen vriendin hebben![]()
ik heb daar de vrouwen rond zien lopen
niets mis mee
![]()
Nee daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
wat denk je dat de reden is dat we nog niet samenwonen?via m'n vriendin had ik allang een huisje in arnhem kunnen hebben, wat zei dolgraag wil. alleen ik niet zo
Jij vindt dat je recht van spreken hebt...?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
doh, wie gaat er nou in arnhem wonen.
arnhem is een leuke stadquote:Op maandag 22 mei 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
doh, wie gaat er nou in arnhem wonen.
Ja!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt dat je recht van spreken hebt...?
[afbeelding]
Arnhem stinkt!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:18 schreef vlad het volgende:
[..]
arnhem is een leuke stad![]()
aspen vally voor de dames, de willemeen voor de concerten, en mcgreggor voor de whisky![]()
Nee.quote:
Wat een lulkoek eerste klasquote:Op maandag 22 mei 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Als je gaat samenwonen is het over met het leuke leven. Ga je iedere avond op de bank filmpjes kijken enzo. Alle vrouwen zeggen dat het niet zo is, maar toch heb ik GENOEG voorbeelden in m'n omgeving waar het dus precies wel zo is.
[afbeelding]
Dus omdat het een stad is, is het ineens tof?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Arnhem is iig nog iets van stad.
Gennip of whatever niet echt
[afbeelding]
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een lulkoek eerste klasZoiets heb je helemaal zelf in de hand.
Neen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus omdat het een stad is, is het ineens tof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |