Voor de reis heen en terug ben je nog eens de helft daarvan kwijtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog geld teveel.. of is gewoon gek genoeg om ervoor te lenen..![]()
[afbeelding]
Godver GODVER GODVERquote:
Heb ik nooit gehad, maar wel nog steeds fan ehquote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Geen Volvo meer Herman.
Ik heb geen Fiero meer.![]()
[afbeelding]
heh?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
En Lex, heb ik dat dan?
[afbeelding]
TjaH, maar wel een ervaring voor het leven.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
Voor de reis heen en terug ben je nog eens de helft daarvan kwijt
Owww... nou ja, je had idd altijd die Volvo animatie als avatar.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
Heb ik nooit gehad, maar wel nog steeds fan eh
En is dat je nieuwe vervoersmiddel
[afbeelding]
En ik heb ook echt totaal geen download programmaquote:
Dat weet ik jaquote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TjaH, maar wel een ervaring voor het leven.![]()
Tenzij je ooit nog eens rijk wordt.![]()
[..]
Owww... nou ja, je had idd altijd die Volvo animatie als avatar.
Althans die heb ik er ooit van gemaakt.![]()
En deze auto heb ik cadeau gehad ja.![]()
Ja wat wil je nou?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb ook echt totaal geen download programma![]()
en ik ga NIET wachten tot je een half weggeknipte, door reclame onderbroken half jaar verlate, ondertitelde versie kan zien
Warezzzrequest = banquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer voor Peutje
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef nikky het volgende:
Hahahaha errug grappig.
Tenzij er users worden doodverwenst, dan stromen onze mailboxen van forum@fok.nl helemaal vol. Maar och ja is ook zo. Users mogen alles en crew mag niets en is ook vooral niets.
Nog zo'n topic en of plaatje en men ligt er alsnog af.
Te triest voor woorden weer ditquote:Op zondag 21 mei 2006 23:18 schreef Googolplexian het volgende:
lol
mods zijn toch puur subjectieve wezens?
en dacht je dat ik dagelijks 600 km ga rijden voor m'n werk ?quote:Op maandag 22 mei 2006 07:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat een huis daar stukken goedkoper is dan in Amsterdamei.
Dan zoek je daar toch werkquote:Op maandag 22 mei 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dacht je dat ik dagelijks 600 km ga rijden voor m'n werk ?ei!
De FBG's ook!quote:Op maandag 22 mei 2006 08:22 schreef vlad het volgende:
gaaf dagje gehad Bojonu gaan voor je licentie?
![]()
je bent hier geloof ik de enige die wel een tof weekend achter de rug heeft![]()
is het zoenen geworden?quote:Op maandag 22 mei 2006 08:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik met die gay die we eerst tegenkwamen bij dat kaartverkoophokje en die had z'n maatje gevonden in een andere gay.
Heel fijn allemaal
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |