Als ik niet nog een keer ga in de tussen tijdquote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3x Nordschleiffe dit jaar voor jou dan
shoarma/karbo zooi ook eens vragen ??quote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
Ik voel een leuke PTA SC Nordschleife Meet aankomen![]()
![]()
Gastquote:Op maandag 22 mei 2006 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik niet nog een keer ga in de tussen tijd![]()
Het is zooooooooooo verslavend![]()
Tjabbo wou toch ook als zijn Supra klaar is, en dat is toch (bijna) zover?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
shoarma/karbo zooi ook eens vragen ??
kijken als ze met hun supra's de baan op durven![]()
Leukquote:Op maandag 22 mei 2006 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
shoarma/karbo zooi ook eens vragen ??
kijken als ze met hun supra's de baan op durven![]()
quote:
even een beetje uitlokkenquote:Een vanuit pta gekomen idee, we willen met een paar man over de nordschleife...
Dus even een aminocheck hier bij het shoarmateam, eens kijken als die oude supra boten nog wat op het circuit kunnen![]()
Dus wie lijkt het leuk om eens mee te gaan, zal zeker in de zomer zijn om verzekerd te zijn van mooi droog weer!
augustus kan ook nogquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
augustus kan ook nog
gewoon tijdens de warme droge zomermaanden.....
deze ging zo tussen 11:50 en 11:55 de Ring op.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik een rijbewijs en een Niva heb
Ik ga gewoon binnendoor![]()
Dat pdfje had ik al van je gejat en uitgeprint. Daarna bestudeert 2x.quote:
Ik ben 1 keer over een circuit meegreden, dat was met een bus over Assenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze ging zo tussen 11:50 en 11:55 de Ring op.
[afbeelding]
Ik ging 5 minuten na hem en ik kwam hem tegen op de baan
September of eind augustus is verrot, 1e weekend van September gaat de 155 club ook al (waar Bojo, Alfisti en ik ook al heen gaan). Met 2 meetings op een dag gaan is net zoiets als een 2-ling, (volgens een leraar wel leuk, maar toch sonde, je had er ook 2x van kunnen genietenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]zoiets. Eind september waren vorig jaren de mooiste dagen maar da's wel risky.
Augustus klinkt prima!
drftend door de nationale bocht?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer over een circuit meegreden, dat was met een bus over Assen.... Met toenmalige rally-grootheid Erwin Doctor achter het stuur
ik weet alleen nog maar dat het heftig was.. ik was zeven of acht en vehikels boeiden me nog nietquote:
In 2 maanden tijd zitten meer weekenden.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
September of eind augustus is verrot, 1e weekend van September gaat de 155 club ook al (waar Bojo, Alfisti en ik ook al heen gaan). Met 2 meetings op een dag gaan is net zoiets als een 2-ling, (volgens een leraar wel leuk, maar toch sonde, je had er ook 2x van kunnen genieten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |