B&B wordt vaak lastig met een grote groep. En niet iedereen heeft zin om met z'n allen in een grote slaapzaal te slapen (jeugherberg).quote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
er is ook nog zoiets als een Bed & Breakfast en een jeugdherberg he?
^^^^^ wat de ijsmeis zegtquote:
* Alfisti is geen jeugd meerquote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
In 3 maanden is een redelijk bedrag om een weekendje Nur te doen toch wel bij elkaar te sparen?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ga je dat nodig hebben danquote:Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^ wat de ijsmeis zegt
Bier was een euro per flesje ( twee koelkasten leeggezopen) en het is tegenover de sleutelgarage van Ron Simons
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen ideewas wel handig vorige keer aangezien iemand zijn carter er onder vandaan reed
Daar heb jij meer ervaring mee als de Alfa rijders hieroquote:
veels te laag idd ( en bij een 2.5TD hangt hij uberhaupt al laag )quote:Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto iets te laag op de veren staan ofso?
mietjequote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
Ik wil absoluut niet op een camping, dan gaan jullie maar zonder mij.![]()
^^^^^^ met stom is!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
Ik wil absoluut niet op een camping, dan gaan jullie maar zonder mij.![]()
Ik neem gewoon 250 eu mee en zie wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef BoJo het volgende:
Denk dat je kwa kosten moet denken aan:
-2x tanken
-overnachting tussen 30 en 40 euro.
-eten/drinken
-16 euro per rondje op de Schleife.
4 rondjes is ongeveer 60 euro, 400km heen (vanaf mij tenminste) 400km terug, is 2 brandstoftanken ongeveer, plus nog 1 tank voor de op ring zelf en daar in de buurt om wat voor een reden dan ook. Dat is 3x45~50 liter à 1.60 (prijsstijging meegerekent), plus overnachtingskosten +/- 30 euro dus, en nog wat extra geld voor eten en drinken, ook ongeveer 30 euro (als je gaat zuipen kan dat dus oplopen tot wel 70~100 euro.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Fugie het volgende:
hehe 3 maanden om een weekendje nur te sparen, dat lukt me nooit
Ik betwijfel zelfs of ik dat al haal en mijn auto is nog een stukje zuiniger als die van Boquote:
Jij moest ook zo nodig weer een 4 cilinder kopenquote:
Misschien wel als ik de turbo laat uitprogrameren bij Squadra-tuningquote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij gaat die van mij dat ook niet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |