ga je dat nodig hebben danquote:Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^ wat de ijsmeis zegt
Bier was een euro per flesje ( twee koelkasten leeggezopen) en het is tegenover de sleutelgarage van Ron Simons
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen ideewas wel handig vorige keer aangezien iemand zijn carter er onder vandaan reed
Daar heb jij meer ervaring mee als de Alfa rijders hieroquote:
veels te laag idd ( en bij een 2.5TD hangt hij uberhaupt al laag )quote:Op maandag 22 mei 2006 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto iets te laag op de veren staan ofso?
mietjequote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
Ik wil absoluut niet op een camping, dan gaan jullie maar zonder mij.![]()
^^^^^^ met stom is!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
Ik wil absoluut niet op een camping, dan gaan jullie maar zonder mij.![]()
Ik neem gewoon 250 eu mee en zie wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef BoJo het volgende:
Denk dat je kwa kosten moet denken aan:
-2x tanken
-overnachting tussen 30 en 40 euro.
-eten/drinken
-16 euro per rondje op de Schleife.
4 rondjes is ongeveer 60 euro, 400km heen (vanaf mij tenminste) 400km terug, is 2 brandstoftanken ongeveer, plus nog 1 tank voor de op ring zelf en daar in de buurt om wat voor een reden dan ook. Dat is 3x45~50 liter à 1.60 (prijsstijging meegerekent), plus overnachtingskosten +/- 30 euro dus, en nog wat extra geld voor eten en drinken, ook ongeveer 30 euro (als je gaat zuipen kan dat dus oplopen tot wel 70~100 euro.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Fugie het volgende:
hehe 3 maanden om een weekendje nur te sparen, dat lukt me nooit
Ik betwijfel zelfs of ik dat al haal en mijn auto is nog een stukje zuiniger als die van Boquote:
Jij moest ook zo nodig weer een 4 cilinder kopenquote:
Misschien wel als ik de turbo laat uitprogrameren bij Squadra-tuningquote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij gaat die van mij dat ook niet halen
Ga maar vast weg danquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga wel op de fiets, muahahahah!
6 uur fietsen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar vast weg dan
Maar Bo, rijden we dan vanaf Venlo dan allemaal weg? Krijg je wel snelheids verschil, ik hou jou en Alfisti nooit bij, laat staan dat ik bijv Tjabbo bijhoudt
(ik ga wel over de duitse A3, dat scheelt me volgens mij 45min dan wanneer ik via Venlo rij).
Serf.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:23 schreef Fugie het volgende:
ben je nu servier of montenegroaan bo ?
Jij niet, wij welquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef BoJo het volgende:
Het is maar 600 km heen en terug. En je rijd echt geen tank leeg op 4 rondjes![]()
![]()
Veel gezelliger, toch? Met elkaar tuffen? Waarom heet het anders een PTA Meet?quote:We hoeven niet per se in collone te rijden, de reden dat we een weekend willen gaan was volgens mij omdat we over diezelfde hele mooie stuurmanswegen willen gaan als ik afgelopen zaterdag gedaan heb. Ik kopieer gewoon het routeboek voor iedereen en je zoekt het maar uit![]()
True THAT! Gewoon rustig karren, signalen geven en telefonisch contact houden.quote:Daarnaast is het geen wedstrijd![]()
Als ik 180 rijdt, rij ik onzuiniger als jijquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef BoJo het volgende:
ik heb vrijdag getankt in Amsterdam, daarna getankt in Nurburg en daarmee 3 rondjes Ring en de terug weg gehaalt.![]()
Daarbij heb ik flink geplankt![]()
Het is maar 600 km heen en terug. En je rijd echt geen tank leeg op 4 rondjes![]()
![]()
We hoeven niet per se in collone te rijden, de reden dat we een weekend willen gaan was volgens mij omdat we over diezelfde hele mooie stuurmanswegen willen gaan als ik afgelopen zaterdag gedaan heb. Ik kopieer gewoon het routeboek voor iedereen en je zoekt het maar uit![]()
Daarnaast is het geen wedstrijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |