tieneroudersquote:Op maandag 22 mei 2006 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Hugster had qua leeftijd m'n zoon kunnen wezen
Suikeroomquote:Op maandag 22 mei 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee googol mag mijn oom wel zijn
[afbeelding]
ook goed johquote:Op maandag 22 mei 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee googol mag mijn oom wel zijn
[afbeelding]
Vertelquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb reeds te trieste ervaringen met moeders die met hun dochter me gaan stappen![]()
[afbeelding]
ja, vertelquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb reeds te trieste ervaringen met moeders die met hun dochter me gaan stappen![]()
[afbeelding]
Wou je een weekend gaan of alleen een zondag, vroeg in de ochtend vertrekken enzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer t0n klaar is met m'n Sol
Verders organiseer jij het
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
doooeeeiiii
quote:Bloempje | Nouja zeg! | Zz zegt:
nnnnnnneeeeej
Bloempje | Nouja zeg! | Zz zegt:
Hangt er een beetje van af of er nog meer gegadigden zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wou je een weekend gaan of alleen een zondag, vroeg in de ochtend vertrekken enzo?
Enne betreft organisatie wil ik wel het routeboek kopieeren en de instructie van Paul Maaskant opdreunen van wat ik onthouden heb![]()
Sloerie!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef Hugster het volgende:
Het was iig een verschrikkelijk lachwekkend en tevens sneu gebeuren.
Moeders die zichzelf te jong voelen
nu ben ik even weg
[afbeelding]
Ja scheelt ook in de kosten dan weer. Maar als je die route door de Eiffel (welke errrruug mooi en vet is) wilt rijden dan ben je ongeveer 3,5 uur bezig vanuit Venlo gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af of er nog meer gegadigden zijn.En dan lijkt een enkele dag me leuker. Wordt voor mij eerste keer Nür dus rustig beginnen
jij gelijk er bovenop natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 11:49 schreef Youp het volgende:
laatst met stappen ook tegen zo'n duo aan gelopen... moeder (letterlijk ala hannah tokkie) aan de bar en de dochter (een volle annie) van 18 stond er bij....
Je punt? Beter een weekend gaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja scheelt ook in de kosten dan weer. Maar als je die route door de Eiffel (welke errrruug mooi en vet is) wilt rijden dan ben je ongeveer 3,5 uur bezig vanuit Venlo gezien.![]()
1,5 uur naar Venlo vanuit Amsterdam. Daarna nog 3,5 uur dus 5 uurtjes rijden. En daarna nog een keer over de Ring en weer terug minimaal 3 uurtjes. Weet niet of dat teveel is?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je punt? Beter een weekend gaan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:Renault 19
mogge
vanaf morgen elke dag van 8:30 tot 12:30 aan het 'werk'
Weekendje dusquote:Op maandag 22 mei 2006 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
1,5 uur naar Venlo vanuit Amsterdam. Daarna nog 3,5 uur dus 5 uurtjes rijden. En daarna nog een keer over de Ring en weer terug minimaal 3 uurtjes. Weet niet of dat teveel is?
Als je zondag ochtend erg vroeg vertrekt is het nog wel te doen, maar het is leuker om vroeg bij de Ring te zijn omdat het dan nog niet druk is. In mijn eerste rondje werd ik over het hele stuk door 1 Porsche en 2 Ring Taxi's ingehaald. Das bijna niks.
nee, reïntegratieproject... schilderen, schonmaken, en inpakken dacht ik....quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, reïntegratieproject... schilderen, schonmaken, en inpakken dacht ik....
wat quotes:
"het is zo min mogelijk leuk om er maar voor te zorgen dat je meer je best doet om aan echt werk te komen"
"je gaat geen nuttige dingen doen, alleen maar werk om het werk"
nah jah, je hebt iig werkquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, reïntegratieproject... schilderen, schonmaken, en inpakken dacht ik....
wat quotes:
"het is zo min mogelijk leuk om er maar voor te zorgen dat je meer je best doet om aan echt werk te komen"
"je gaat geen nuttige dingen doen, alleen maar werk om het werk"
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?quote:
Misschien dat ik wel kom koekeloeren. Zo ver is 't niet. Maar ik blijf dus geen weekend.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?
Zijn er nog meer met auto die mee willen?
soort sociale werkplaats inderdaad.. in de instructei sdie ik heb gekregen staat dat ik geen geestverruimende middlen mag gebruiken onder werktijd, en ik mag niet dornken op het wekr komenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
Op de sociale werkplaats Lex?
Neh oke, flauw, wel gaar dat je er geen centen voor krijgt
Waarom nu precies...? Zodat je gemotiveerder bent om een baan te gaan zoeken...?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |