Zoals gezegd : eerst de Sol opknappen en dan pas tourenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?
Zijn er nog meer met auto die mee willen?
ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 08:22 schreef vlad het volgende:
gaaf dagje gehad Bojonu gaan voor je licentie?
![]()
je bent hier geloof ik de enige die wel een tof weekend achter de rug heeft![]()
Zo is het hier ook een tijdje gegaan, daar werden we geen van beiden blij van, dus nu gewoon elk ons eigen gangetjequote:Op maandag 22 mei 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Als je gaat samenwonen is het over met het leuke leven. Ga je iedere avond op de bank filmpjes kijken enzo. Alle vrouwen zeggen dat het niet zo is, maar toch heb ik GENOEG voorbeelden in m'n omgeving waar het dus precies wel zo is.
[afbeelding]
1983quote:
Geboortedatum: 0000-00-00quote:
1978quote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geboortedatum: 0000-00-00
dan moet je wel ERG oud zijn als je je leeftijd neit eens wilt vertellen
Lekker dan... En idd, dat worden leuke collega'squote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soort sociale werkplaats inderdaad.. in de instructei sdie ik heb gekregen staat dat ik geen geestverruimende middlen mag gebruiken onder werktijd, en ik mag niet dornken op het wekr komenzegt al weer genoeg over mn collega's....
En inderdaad om me te motiveren betaald werk te zoeken
Nou deed ik dat al, alleen nu heb ik daar minder tijd voorEn mn telefoon mag ook niet aan staan daar, dus nog een sonbereikbaar voor potentiėle werkgevers ook
en als klap op de vuurpijl moet de 100% afgekerude Sandra zich inschrijven bij het CWImaar daar gaan we eerst goed achteraan, die is nu door al die herkeuringen heen geweest, en dat willen we echt niet nog een keer
Klopt..... Maar vertel dat zo'n sociale zaken miep maarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker dan... En idd, dat worden leuke collega's
Jammer dat het zo moet lopen maar tja, al die tijd thuis zitten is ook niets...
Wel echt gaar van Sandra ja, als je 100% afgekeurd bent mogen ze je toch niet herkeuren...?
[afbeelding]
Mijn broertje ookquote:Op maandag 22 mei 2006 12:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ooww dan schelen we maar 3 maanden
* Alfisti is de 11e van de 11e jarig
ik zou zo snel mogelijk weer willenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals gezegd : eerst de Sol opknappen en dan pas touren
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet even informeren naar de prijs en of er plaats is. Wanneer zou jij willen/kunnen?
als er naar de ring wordt gegaan kun je mij meetellenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3x Nordschleiffe dit jaar voor jou danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
Ik voel een leuke PTA SC Nordschleife Meet aankomen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |