misschien motor rijden?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:04 schreef AndreB. het volgende:
weekendsnelheid van die slowchat is wel erg langzahm, waar is iedereen?
Goed bezigquote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef bwt het volgende:
Voor
[afbeelding]
Tijdens
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
gebruikte gereedschap
[afbeelding]
Schakel geheel had ik zo los. Alleen de voetsteun zelf....... damn, dat was ff zwaar. De voetsteun wilde niet van de "driehoek" los.
![]()
Met grof geschut (slag schroevendraaier) ding toch nog los gekregen.![]()
Maar zit weer als gegoten. Ik kan weer vrolijk schakelen![]()
Fulcrum heeft er tenminste plezier aan gehad, ik had geen keus ingebroken en o.a. motorpak gejatquote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef bwt het volgende:
Ik lees het al weer.
Jij hebt je weer uit kunnen leven
alle 2 - stinkie en fulcrum
O ja, kut, was ik al weer vergetenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fulcrum heeft er tenminste plezier aan gehad, ik had geen keus ingebroken en o.a. motorpak gejat
als ik hard moet remmen gebruik ik een klein beetje de achterrem, anders meestal nietquote:Op zondag 21 mei 2006 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut zeg, Rossi weer niet. Niet goed voor mijn GPinsider manager teams.
Tussen de middag nog even gereden, was wel erg bewolkt maar bleef even droog. Was heerlijk, alleen had oordoppen in: luisterde muziek tijdens het rijden. Dat is wel leuk, maar niet verstandig: bij een inhaalaktie waarna ik heel hard moest remmen voor een afslag blokkeerde ik mijn achterwiel.. mijn achterkant slipte een aantal meters, als reactie liet ik even mijn voorrem los () en zette daarma langzaam weer druk maar voelde dat het achterwiel nog geblokkeerd was, slipte wat naar links en rechts voor mijn gevoel
![]()
Heb toen gelift met achterrem en heb de afslag nog wel gehaald, maar schoot iets door![]()
Moet binnenkort even goed oefenen met remmen etc... doordat ik hard moest remmen ging al het gewicht natuurlijk naar voren en was er nauwelijks druk op het achterwiel. Volgens mij heb je snel het gevoel dat als je hard moet remmen, je achterrem ook harder in moet trappen (ook al doe ik dat vrij subtiel). Moet mezelf dat maar even afleren![]()
[..]
Goed bezig![]()
![]()
ziet er netjes uitquote:Op zondag 21 mei 2006 18:43 schreef stinkie het volgende:
Nieuw jack
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu maar hopen dat de verzekering weer uitkeert
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef bwt het volgende:
Ik lees het al weer.
Jij hebt je weer uit kunnen leven
alle 2 - stinkie en fulcrum
Hmm ja maar heb het zo geleerd destijds, pak de achterrem er altijd bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik hard moet remmen gebruik ik een klein beetje de achterrem, anders meestal niet
is gedeeltelijk ook wel omdat ik gewoon geen zin heb om m'n voet weer te verzetten
ik heb het ook zo geleerd, doe het alleen bijna nooit meerquote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuke jas Stinkie![]()
[..]
![]()
[..]
Hmm ja maar heb het zo geleerd destijds, pak de achterrem er altijd bij
Een broek heb ik ook voor hem, maar die heeft hij nog niet gepast.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
Mooie broek zit er ook bijWaarom is die tweede foto zo raar uitgeknipt
Is dit niet wat voor jou? >> klik (heb de juiste maat al voor je gekozen)
Ik heb vaak geen zin om mijn hand te verzetten, dus gebruik de motorrem, en daarna een beetje de achterrem.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
als ik hard moet remmen gebruik ik een klein beetje de achterrem, anders meestal niet
is gedeeltelijk ook wel omdat ik gewoon geen zin heb om m'n voet weer te verzetten
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zonder kuip valt er niks te sleutelen![]()
Anders moet die dame motorcentrum eindhoven ff bellen of die misschien een kuipje met lichtunits en beugel heeft liggen van het jaartal 2002/2003
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef bwt het volgende:
Voor
[afbeelding]
Tijdens
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
gebruikte gereedschap
[afbeelding]
Schakel geheel had ik zo los. Alleen de voetsteun zelf....... damn, dat was ff zwaar. De voetsteun wilde niet van de "driehoek" los.
![]()
Met grof geschut (slag schroevendraaier) ding toch nog los gekregen.![]()
Maar zit weer als gegoten. Ik kan weer vrolijk schakelen![]()
Was je weer ineens bij de les moet je maar denkenquote:
Mooi jasje met genoeg ventilatie gatenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:43 schreef stinkie het volgende:
Nieuw jack
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu maar hopen dat de verzekering weer uitkeert
Was wel een mooie race, ook de 250 cc. In de laatste bochten van de 1e plaats gereden worden, altijd mooi.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Net thuis, bakkie thee gezet, koekje erbij, motorsport opgezet, 125 cc doorgespoeld, daarna zwart beeld.
![]()
Is de digitiale tuner automatisch uitgegaan.![]()
Geen 250, geen MotoGP.![]()
Wel even fokken dan.![]()
Tjááá, waar een wil is, is een weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik denk dat ik maar van mijn plannetje moet afstappen. Het wordt te ingewikkeld.
Wat ik er tot nu toe van heb begrepen, heb ik behalve de topkuip en verlichtingsunit ook een subframepje nodig. En dan ook nog de topkuip en tank nog laten spuiten in de juiste kleur zwart.
En niet onbelangrijk.....de bevestigingspunten wijken ook al af.
Fijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef Rib-i het volgende:
Was wel een mooie race, ook de 250 cc. In de laatste bochten van de 1e plaats gereden worden, altijd mooi.
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Bazziek ik heb jouw vader met zijn nieuwe motor gezien bij een benzinepomp in Rosmalener zat nog iemand bij hem achterop maar die herkende ik niet
ik dacht niet dat jij het was want hij had bijna geen haar op zijn hoofd
![]()
...en toen was daar de ZZR1400, juist van kawa.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef BazzieK het volgende:
FJR is trouwens wel een beest, moet nog onder 5500 toeren blijven maar hij trekt echt alles helemaal zoek![]()
Ben jij hobby fotograaf?quote:
Ach ja FJR is een toermachine he, en tegen die ZZR zou ik het het eerste stuk ook nog wel aandurven aangezien die zijn voorwiel op de grond moet houden.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
...en toen was daar de ZZR1400, juist van kawa.![]()
Ziet er mooi (en duurquote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben jij hobby fotograaf?
Ik ben van plan om een digitale camera te kopen
[afbeelding]
Is dat wat?
Hobby fotograaf ja ..quote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben jij hobby fotograaf?
Ik ben van plan om een digitale camera te kopen
[afbeelding]
Is dat wat?
In ieder geval een spiegel reflex, het voorbeeld was de goedkoopste met extra lens.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hobby fotograaf ja ..
Een vriend van mij heeft een cursus voor gevorderden gevolgd, hij heeft ook een Nikon .. Is volgens mij wel dé keuze voor de hobby fotograaf ..
Ik weet niet welk type jij op het oog hebt, maar je kunt het natuurlijk zo uitgebreid maken als je zelf wilt ..
Ik heb zelf een Canon EOS 300D (is nu 350D geworden) 6.2Mpix met standaard 18-55 lens en een lens erbij overgenomen van een ex-collega, 28-300 mm. Standaard lens voldoet prima, daar zijn de pix van de broertjes mee gemaakt ...![]()
Overigens is een UV-filter aan te raden en als je van plan bent om vooral veel buitenfoto's (lees: zon) te maken kan een polarisatiefilter ook geen kwaad![]()
Edit: Als je een keuze gemaakt hebt, kijk dan vooral eens bij www.kamera-express.nl
[/spam]
Het UV filter is met de huidige multicoatingen vooral nuttig voor de omzet van de fotozaak.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
Overigens is een UV-filter aan te raden en als je van plan bent om vooral veel buitenfoto's (lees: zon) te maken kan een polarisatiefilter ook geen kwaad![]()
Er reed uberhaupt geen ene andere motor vandaag.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef hollander172 het volgende:
...en toen was daar de ZZR1400, juist van kawa.![]()
Prijs is meestal niet het sterkste argument ... Al zijn er vaak wel goeie aanbiedingen te scoren .. Ik weet niet wat voor lens dat voorbeeld van je heeft, maar ik zou proberen om in ieder geval een lens te hebben tussen 18 en 120 mm, daar doe je meestal toch het meeste mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In ieder geval een spiegel reflex, het voorbeeld was de goedkoopste met extra lens.
Dan maakt de fotozaak weinig omzet, want hij kostte mij slechts 10 euro oid en ik heb wel degelijk verschil gezien met schitteringen ... Maar dat kan aan mij liggen ..quote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het UV filter is met de huidige multicoatingen vooral nuttig voor de omzet van de fotozaak.![]()
Met een polarisatiefilter kan je wel gave dingen doen.![]()
[..]
Er reed uberhaupt geen ene andere motor vandaag.![]()
Doe maar net of ik er geen verstand heb, wat is een polarisatiefilter?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het UV filter is met de huidige multicoatingen vooral nuttig voor de omzet van de fotozaak.![]()
Met een polarisatiefilter kan je wel gave dingen doen.![]()
Hoe weet jij dat nou, je hebt je rijbewijs niet eensquote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja FJR is een toermachine he, en tegen die ZZR zou ik het het eerste stuk ook nog wel aandurven aangezien die zijn voorwiel op de grond moet houden.
Ach ja gas opentrekken kan iedereen hequote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je hebt je rijbewijs niet eens![]()
![]()
![]()
Klopt, dat is dan inbeelding.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:32 schreef kratjuh het volgende:
Dan maakt de fotozaak weinig omzet, want hij kostte mij slechts 10 euro oid en ik heb wel degelijk verschil gezien met schitteringen ... Maar dat kan aan mij liggen ..
Dat heeft niets met gas geven te makenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja gas opentrekken kan iedereen heBehalve jij dan gezien die mislukte burnout van je
![]()
![]()
![]()
Jajaquote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat heeft niets met gas geven te maken![]()
De ZZR-1400 is ook een toermachine. Nog wel net even bruter, dat wel.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja FJR is een toermachine he, en tegen die ZZR zou ik het het eerste stuk ook nog wel aandurven aangezien die zijn voorwiel op de grond moet houden.
Doe maar net alsof.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
Doe maar net of ik er geen verstand heb, wat is een polarisatiefilter?
17 jaar, weer een gemiste kansquote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De ZZR-1400 is ook een toermachine. Nog wel net even bruter, dat wel.
Maar een sprintje van nul tot honderd gaat bij elke motor nagenoeg even snel.
Ze zitten allemaal rond de 3 seconden.
Uiteraard maakt het karakter, en de geometrie ook uit, maar diegene met het beste reactie vermogen en die het handigste is met de koppeling wint.![]()
WB is een slechte dragracer.![]()
[..]
Doe maar net alsof.![]()
Kratjuhs schitteringen.![]()
[afbeelding]
Polaroid zonnebrillen zijn er mee uitgerust, de (latere) oprichter van deze firma verliet op 17 jarige leeftijd de Harvard universiteit om zijn onderzoek naar polariserende materialen voor te zetten.![]()
Later zette hij nog honderden andere patenten op zijn naam, ondermeer de direct klaar foto.
Ben benieuwd wat je tegen je zoontje zegt als hij over een jaar of x zegt dat hij met z'n studie wil stoppenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje van talent.![]()
Do not waist it on school.![]()
Ach ja, ik ben ook op mijn 17e met mijn studie gestopt. Hij heeft een miljardenbedrijf opgericht en ik heb Fok!MC ontdektquote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je tegen je zoontje zegt als hij over een jaar of x zegt dat hij met z'n studie wil stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben in de auto nog even staan kijken naar jullie, en te twijfelen om iets te zeggen/roepen, maar omdat ik dacht dat jij het niet was en je vader hoogstwaarschijnlijk niet weet wie Bazziek is, zijn we maar doorgereden, en je pak klopte ook al niet met de foto's die ik van je gezien hebquote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ik dus wel, heb gewoon kort haar, ben niet die langharige tekkel van de foto's gisteren
Volgende keer gewoon even hoi zeggen
FJR is trouwens wel een beest, moet nog onder 5500 toeren blijven maar hij trekt echt alles helemaal zoek![]()
Oh is Bazzie er zo eentjequote:Op zondag 21 mei 2006 23:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie waren met een roze telefoon aan het spelen oid
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
We hebben in de auto naar jullie nog even staan kijken, en te twijfelen om iets te zeggen/roepen, maar omdat ik dacht dat jij het niet was en je vader hoogstwaarschijnlijk niet weet wie Bazziek is, zijn we maar doorgereden, en je pak klopte ook al niet met de foto's die ik van je gezien hebwij zaten in dat blauwe autootjuh
Jullie waren met een roze telefoon aan het spelen oid
Spuit 11quote:Op zondag 21 mei 2006 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh is Bazzie er zo eentje [afbeelding]
Het was zeker een mooie motor die jullie bij haddenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Even mijn ma aan het bellen dat ze wat moest opnemenMaarre volgende keer gewoon wat roepen en desnoods tegen mijn pa zeggen dat ie de groeten aan Bazzie moet doen ofzo
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het was zeker een mooie motor die jullie bij haddenik herkende hem meteen toen jullie het terrijn opreden
en toen je naast me stond zei ik al hardop tegen Raus "hey daar heb je Bazziek " maar er was geen reactie
Die aflevering heb ik ook al eens eerder gezienquote:
ja 100% zekerquote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb slechte oren
Weet je trouwens zeker dat wij het waren
Misschien een andere FJR die bij de benzinepomp stond?
Ah ok, volgende keer wat harder roepenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja 100% zekerik herkende je vader
en Raus herkende hem ook
![]()
Hahahaha inderdaad, even tegen de stoeprand aan rijden om te laten zien dat je dan gewoon door kan gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 23:48 schreef bwt het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook al eens eerder gezien
echt schitterend
met name het eind met het scootertje
quote:
Shit, krijgen we dat weerquote:
Goed plan, beter dan een GSXR met wat Honda erinquote:
een Kawa kado doenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Shit, krijgen we dat weer
Wat moet er gebeuren om jou van het honda virus te genezen
Vroegah stond ik nog in de OPquote:Op maandag 22 mei 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
Kan iedereen hier trouwens eens een foto van hun smoelwerk neergooien, zou de meeste waarschijnlijk niet eens herkennen zonder de motor te zien
Als de gast die stilstaat?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent ook erg gemakkelijk te herkennen![]()
JA, rood, lelijk en uiteraard met een halve motor in mijn klauwenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent ook erg gemakkelijk te herkennen![]()
Dat was geloof ik toch echt een yamaha hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gele is, gele motoren vallen altijd stil met electrische defecten
Was gister ook even in de war "Oh een gele, dat moet Suzuki zijn, oh nee die aap rijdt Yamaha."quote:Op maandag 22 mei 2006 00:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat was geloof ik toch echt een yamaha hoor
het begon met het ruilen van een coole bike voor een halfgare crosbrommerquote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Makster het volgende:
[..]
JA, rood, lelijk en uiteraard met een halve motor in mijn klauwen![]()
Hoe is het ooit zover gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was gister ook even in de war "Oh een gele, dat moet Suzuki zijn, oh nee die aap rijdt Yamaha."![]()
Heb trouwens gemist wat er nou mis ging, motor viel gewoon stil oid?![]()
Nummer 46 had een electrisch probleem - oftewel - geen ontsteking meer, dus geen power, dus stil vallen.quote:
Ik geloof dat het idd zo is gegaan jahquote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het begon met het ruilen van een coole bike voor een halfgare crosbrommeren vanaf toen ging het erg hard naar beneden
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idd zo is gegaan jah![]()
Maarja het heeft ook zijn leermomenten opgeleverd toch
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je nu aan een sleutel project Ducati beginnen ?![]()
Dus.. hij was er stil van..quote:Op maandag 22 mei 2006 09:48 schreef bwt het volgende:
Nummer 46 had een electrisch probleem - oftewel - geen ontsteking meer, dus geen power, dus stil vallen.
En ik heb al 11 dagen niet meer geredenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En ik heb al 11 dagen niet meer geredenhoe heeft dat nu kunnen gebeuren
![]()
![]()
toch maar een keer gaan tussen de buien door dus![]()
Geen project maar sleutelen zal het wel worden jaquote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je nu aan een sleutel project Ducati beginnen ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
ik heb voor het einde van deze week ( vrijdag) mooi weer besteld![]()
een Zwart met Oranje Fighter ?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen project maar sleutelen zal het wel worden ja![]()
Een monster is![]()
![]()
MAAAAR een gast van MF stelt voor zijn streetfighter (die klaar is) te ruilen tegen die van mij en die fighter is werkelijk geniaal![]()
Zal vanavond ff een piccie posten
![]()
Ah jij weet meer?quote:
Neuh, een zwarte YZF750 met custom swingarm. Zwart met rood, gewoon een heeeeeel mooi ding. Die gast bouwt ook zijn eigen frames dus die weet waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Zwart met Oranje Fighter ?![]()
edit niet dus
ik denk dat het deze is
[afbeelding]
Hij lijkt er op alleen dan een standaard frame en soort gelijke achterbrugquote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Zwart met Oranje Fighter ?![]()
edit niet dus
ik denk dat het deze is
[afbeelding]
Zal maar eens behulpzaam zijn.quote:
Hopen dat het op tijd aankomt danquote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
ik heb voor het einde van deze week ( vrijdag) mooi weer besteld![]()
deze heeft ook geen standaard achterbrugquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal maar eens behulpzaam zijn.![]()
en nee ik ben niet ziek oid.![]()
Verkooptopic
Edit: wist niet dat je niet kon hotlinken naar MF.![]()
Edit 2: linkje naar plaatjes werkt dus ook al niet.![]()
Over aparte reclames gesproken, zo kan je ook kleding verkopenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, vreemde reclame. Wel leuk en eerg interactief
http://www.prepareyourhair.nl/
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
deze heeft ook geen standaard achterbrugen die stuurrkuip is wel erg lelijk hoor
![]()
Linker is koppelingquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?Is voor voor- en achterrem oid?
Hydraulische koppelingquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?Is voor voor- en achterrem oid?
dat komt er nou van als je te weinig motor rijdquote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hydraulische koppeling
Hollander wat doe, wat een amateur opmerking
Die zit niet op mijn babykwak.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hydraulische koppeling
Hollander wat doe, wat een amateur opmerking
Ja druk druk druk hequote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef bwt het volgende:
Hmm, MF is uit de lucht
en toch is het hier rustig
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de aandacht bij de studie hebben neem ik aanquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Rib-i het volgende:
Al lang niks mer gehoord van Worldpimber & Hicham (op 1 post na van Hicham dan)![]()
Slechte zaakquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de aandacht bij de studie hebben neem ik aan
ze zullen waarschijnlijk weer genoeg van de MC hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Rib-i het volgende:
Al lang niks mer gehoord van Worldpimber & Hicham (op 1 post na van Hicham dan)![]()
Je doet wel de stoer sinds we wat minder posten, tijd om je weer eens te dissen denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zullen waarschijnlijk weer genoeg van de MC hebbenwant ze posten alleen hier niet
![]()
ze komen vanzelf wel weer boven water![]()
Je hebt zo'n hekel aan de MC maar je blijft gewoon stug posten.quote:
ikke stoer ?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Je doet wel de stoer sinds we wat minder posten, tijd om je weer eens te dissen denk ik
Ik had niets toe te voegen aan de Fok!MC dus ik deed 't ook niet
MF is nu up dus kan nu pas zien tegen welk ding Makster z'n SF wil ruilen. Als ie dat doet en komt meeten, dan wel graag achteraan rijden. Hoef ik niet tegen die afzichtelijke kont aan te kijken(van zowel de motor als Makster
)
Zo positief is het niet wat ik post, toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n hekel aan de MC maar je blijft gewoon stug posten.![]()
Stug posten zegt niks over hoeveelheid.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo positief is het niet wat ik post, toch?Ik weet trouwens niet wat jij stug posten vindt.... ik vind 1 post per maand niet echt stug posten
Dus blijf je toch posten?quote:Waarom heb ik een hekel aan de MC? Niet aan de MC, maar meer om de diverse trieste figuren
Misschien moet jij dat eens met dat hoofd van je doenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hol-Lander
Und...? Moet jij je linkerrem niet eens gaan ontluchten?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hol-Lander
Und...? Moet jij je linkerrem niet eens gaan ontluchten?
Iets nuttigs?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Kan wel uit gaan leggen waarom ik dat idee had maar goed, eigenlijk is het de bedoeling dat jij wat nuttigs gaat doen met je leven en een keer van die internetverslaving van je afkomt.![]()
Lachen, gieren, brullen!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat eens met dat hoofd van je doendat lucht vast op
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie Rietvaerder in de MC posten, dus ik dacht, laat ik maar eens een tvp zetten
Je verwacht toch geen problemen hier ?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie Rietvaerder in de MC posten, dus ik dacht, laat ik maar eens een tvp zetten
nee dat ben jijquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Fok!MC is toch synoniem voor problemen
quote:
Wie zit er hier fout dan...quote:
Je weet dat jou aanwezigheid bepaalde reacties uitlokt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Wie zit er hier fout dan...
Volgens mij begin jij met je kotssmileyEn dan zou ik het gedaan hebben
Het gaat hier fout omdat jij weer gelijk begint te janken als ik hier wat post. Dat moet je zeggen.
Het gaat niet om of het klopt, het gaat om de manier waarop je het postquote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke stoer ?het klopte toch ook wat ik zei ?
Yo mamma is so fat, that if she ....quote:enne kom maar op met je dissen hoor![]()
Zeg ik dat jij fout zit? Ja, je zit fout door er op in te gaan. Niet door hier te gaan posten. Actie=reactie. En als die reactie nu uitblijft, is er de volgedne keer ook geen actie meerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fout? Lijkt me niet. Lekkere mentaliteit is dat zeg, dat mensen boos worden om alleen al mijn aanwezigheidDit is een openbaar forum. Zet dan gewoon lekker een eigen afgeschermd forum op
Mercy zit toch te zeiken dat het mis gaat als ik er ben? Het gaat mis omdat hij met z'n kotssmiley begint. En dan achteraf zeggen dat het gezellig moet blijven. Plaats dan ook geen kots smiley en negeer het ofzo.
Opkankeren of duidelijk maken wie je bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef red_dot het volgende:
Hmmm, ook maar eens een tvp plaatsen
bier en chips topic?
Maar MF is nog down?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Faithy het volgende:
en doei weer
werktijd zit er weer bijna op!
dag schatjes
Niet zo stoer doen pimbertjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opkankeren of duidelijk maken wie je bent.
Hoewel het er hier regelmatig als een kleuterklas uitziet hoef je ons nog niet zo te behandelen, misschien dat een echte kleuterklas je wel zou gelovenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
goeiemiddag![]()
Nee, ik ben hier niet omdat MF plat ligt![]()
Ga deze discussie eens in 2004 voeren, toen was het nog nieuwquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij fout zit? Ja, je zit fout door er op in te gaan. Niet door hier te gaan posten. Actie=reactie. En als die reactie nu uitblijft, is er de volgedne keer ook geen actie meer![]()
En wie zegt dat jij alleen schuldig bent aan een verneukte sfeer in de MC als jij er bent? waar meer ruzie hebben hebben er meer schuld en dat soort blabla.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben gematigd middenstander, maar verbaal in ieder geval niet zo zwakquote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo stoer doen pimbertjeDat ben je helemaal niet
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel het er hier regelmatig als een kleuterklas uitziet hoef je ons nog niet zo te behandelen, misschien dat een echte kleuterklas je wel zou geloven![]()
![]()
[..]
Ga deze discussie eens in 2004 voeren, toen was het nog nieuw
[..]
Nee, ik heb een schijthekel aan Hollanders en Hollandse tradities.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben gematigd middenstander, maar verbaal in ieder geval niet zo zwak
Alexxxx, klompendans doen?![]()
![]()
Kut fryslandse boerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schijthekel aan Hollanders en Hollandse tradities.
[..]
Damn, ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ik gaat met vaders rondrijden en motorzaken langs voor wat kleding kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef dribbel79 het volgende:
And again: Waar is wat te doen a.s. donderdag / vrijdag?
Plan is om richting Motozoom of Termaat te rijden voor een leren combi...als iemand een beter idee heeft...
Hee kijk, de zon[insert motorrijsmiley]
Jaja, want je moet een nieuw pak hč??quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik gaat met vaders rondrijden en motorzaken langs voor wat kleding kijken.
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeftquote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand anders dan hijzelf (liefst zo objectief mogelijk) me duidelijk maken waarom één post van Vaerder zoveel stof doet opwaaien...half Fok1 MC is op hem uitgekeken (understatement)...
Donderdag/vrijdag?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef dribbel79 het volgende:
And again: Waar is wat te doen a.s. donderdag / vrijdag?
Plan is om richting Motozoom of Termaat te rijden voor een leren combi...als iemand een beter idee heeft...
Hee kijk, de zon[insert motorrijsmiley]
quote:
Al een stuk fatsoenlijkerquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je van deze dan?
Was nog van de laatste meet
Fulcrum pwnaged
Is wel het plan maar moet wel even kijken wat ik kan uitgevenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jaja, want je moet een nieuw pak hč??
Kindergartenplayquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je van deze dan?
Was nog van de laatste meet
Fulcrum pwnaged
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Het gaat niet om of het klopt, het gaat om de manier waarop je het post
[..]
Yo mamma is so fat, that if she ....
Wat lievig dat zwarte michelinpoppetje op die rooie motor.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Kindergartenplay
Let the men do the job![]()
dan hebben die gristenen een speciale dagquote:Op maandag 22 mei 2006 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, donderdag is dus Hemelvaart, vergeten
Hoorde via een ander kanaal wat inside info ja...quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeft
klopt wel jaHquote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hoorde via een ander kanaal wat inside info ja...
Ik ben er niet bijgeweest, ga dus niet oordelen, maareh...
MF is gewoon up and running hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel goed te merken hier dat M-F plat ligt![]()
![]()
Heb je daar lang naar moeten zoeken?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeft
Oh ja, het enige wat niet overeenkomt in de checklist met Riet is 'Sterke overtuigingskracht'
Jouw posthistory bewijst hetquote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je daar lang naar moeten zoeken?
Wel knap dat jij zo'n diagnose kan stellen via je beeldschermpje
Zeker weten dat je als cabaratier verder wilt
Hilarisch
Je gelijk haal je hier toch niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel knap dat jij zo'n diagnose kan stellen via je beeldschermpje
Zeker weten dat je als cabaratier verder wilt
Hilarisch
Jij bent dat kanaal?quote:
En die mening krijg je zeker wekelijks 4 uur lang in een zakje aangeleverd en door je aderen gepombtquote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelijk halenWaarover moet ik gelijk hebben?
Hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen mening dan aan die van jullie
ik was het kanaal nietquote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij bent dat kanaal?
Even in alle eerlijkheid, jij bent nou niet echt objectief in deze kwestie.
![]()
![]()
Hij begon! Nee hij begon!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat weten we lieve schat.quote:Hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen mening dan aan die van jullie
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goh, en die mening krijg je zeker wekelijk 4 uur lang in een zakje aangeleverd en door je aderen gepombt
Zou wel lachen zijn geweestquote:
waar en bij wie is die eigen mening te downloaden ?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen mening dan aan die van jullie
Nope, eerste resultaat als je bij Google op pathologische leugenaar zoektquote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
alt.binaries.pictures.erotica.rietvaerder?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waar en bij wie is die eigen mening te downloaden ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn geweestniemand die meer bonje met hem gehad heeft dan jij geloof ik?
![]()
Antwoord staat hier boven, lezen johquote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar en bij wie is die eigen mening te downloaden ?![]()
Doodsverwensing!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie voorouders hadden ze in 40-45 moeten afvoeren, hadden we nu niet zulke hopeloze figuren gehad
Tja, wat je wilt zien zie je al snel he.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, eerste resultaat als je bij Google op pathologische leugenaar zoektEn tja, ik stel die diagnose omdat ik bij het lezen van de tekst en checklist wel erg veel overeenkomsten zie met jou, lulvaerder
![]()
En ik lig er nog om in een deukquote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft het er helemaal zelf naar gemaakt met zijn achterbakse streken
![]()
Over wie heb je het knul?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie voorouders hadden ze in 40-45 moeten afvoeren, hadden we nu niet zulke hopeloze figuren gehad
Bij jou hadden ze de moederkoek moeten houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Die deuk zit er al sinds je geboorte, toen de dokter je uit z'n handen liet vallen weet je nogquote:
Ja he. Als je achterbaks bent op internet heb je gelijk geen verstand natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij jou hadden ze de moederkoek moeten houdendaar zit veel meer verstand in
![]()
Dit zie ik maar als een bevestiging cq bekentenisquote:
Och och, moet je weer zo nodig stoer doen tegenover je mede josti leden? Je kan niet achterblijven natuurlijkquote:
Oh, dat boeit me geen flikker tegenover het zooitje josti's hierquote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een bevestiging cq bekentenisje heb jezelf nu dus echt echt goed voor schut gezet
![]()
Heeft die pauper het nou nog steeds niet gegeven?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:52 schreef Gawaine het volgende:
Ja joh, kom op met die maat voor de camera steun. ik blijf het niet vragen![]()
![]()
En nog een bevestiging.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja he. Als je achterbaks bent op internet heb je gelijk geen verstand natuurlijk.
Bevestiging van watquote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En nog een bevestiging.![]()
Gaat lekker zo.![]()
Het boeit je genoeg om vaak mee te lezen en zo nu en dan te reageren op iets wat jou uitkomt.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me geen flikker tegenover het zooitje josti's hier
Waarom zou ik hier stoer willen doenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Och och, moet je weer zo nodig stoer doen tegenover je mede josti leden? Je kan niet achterblijven natuurlijk
Zoals ik al zei, puur als amusumentquote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het boeit je genoeg om vaak mee te lezen en zo nu en dan te reageren op iets wat jou uitkomt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bevestiging van watJullie vinden mij achterbaks, dat zal mij aan m'n reet roesten. Ik zeg nergens dat ik mezelf achterbaks vind
Dat zeg je wel om daarna ook meteen te ontkrachten dat je niet dom bent, het zijn je eigen woorden vriend.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bevestiging van watJullie vinden mij achterbaks, dat zal mij aan m'n reet roesten. Ik zeg nergens dat ik mezelf achterbaks vind
Have fun!quote:Maargoed, ik ga eens even serieus doen, tijd van ontspanning over
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeft die pauper het nou nog steeds niet gegeven?
iezegtdat... al een paar dagenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij's druk zegtie... hierboven![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier stoer willen doenIk sta al bovenaan de hierarchie als el presidente
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
En getuigen....
Plaats dan nog even die foto's van je wheelies en stoppies waarvan je zei dat je ze had.quote:
Stap weer gerust in die van jezelf.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, ik zal niet verder gaan voordat jullie uit je fantasiewereldje ontwaken
Oh kut die had ie ook nog.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]wij kunnen zijn ingebeelde vriendjes toch niet zien
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier stoer willen doenIk sta al bovenaan de hierarchie als el presidente
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8 maanden in bed blijven liggen he?
Ach, ik ben tevreden met een 12 jarig ventje op een ZX-7R die aan het circuitrijden isquote:Op maandag 22 mei 2006 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Plaats dan nog even die foto's van je wheelies en stoppies waarvan je zei dat je ze had.
Je blijft geloven in je eigen waanideeen?quote:
Ja joh, het ligt aan ons, niet aan jouquote:
Wij zijn met zijn allen gek en reetje is normaal.quote:
Rooie rakker arrives.quote:
Wil best ruilen met hem maar logischer wijs wil hij er floesch bij. Maarja nu geen sufficied funds om te investeren, dus gelijke oversteek is dealquote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rooie rakker arrives.![]()
Weet je al wat je gaat doen?Die dude is aardig gedaald met de prijs van die custom.
![]()
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil best ruilen met hem maar logischer wijs wil hij er floesch bij. Maarja nu geen sufficied funds om te investeren, dus gelijke oversteek is deal
Ben eigelijk op zoek naar een twin, maar zoiets kan ik niet laten lopen natuurlijk. Kan ook die fiets voor 2300 de deur uit doen, de SM voor 3000 en dan een monster halen. Dat was het originele plan. Maar niks is o fantastisch als een plan waar je van af kan wijken![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.Verkoop die SM erbij voor 3k en je kan van wat je overhoudt een nacht Yab Yummen met heel de Fok!MC.
Win - win situatie lijkt me zo?![]()
Goed idee lijkt mequote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.Verkoop die SM erbij voor 3k en je kan van wat je overhoudt een nacht Yab Yummen.
Uhhmm. je hebt een punt. Maar mag ik van 1 dag/nacht Yab Yum ook een jaar Keileweg makenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.Verkoop die SM erbij voor 3k en je kan van wat je overhoudt een nacht Yab Yummen.
Hey Red devil post eens meer piccies van dat dingquote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil best ruilen met hem maar logischer wijs wil hij er floesch bij. Maarja nu geen sufficied funds om te investeren, dus gelijke oversteek is deal
Ben eigelijk op zoek naar een twin, maar zoiets kan ik niet laten lopen natuurlijk. Kan ook die fiets voor 2300 de deur uit doen, de SM voor 3000 en dan een monster halen. Dat was het originele plan. Maar niks is o fantastisch als een plan waar je van af kan wijken![]()
Je mist me hehquote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goed idee lijkt meZien we Makster ook weer eens scheuren
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Red devil post eens meer piccies van dat dingen liefst 1 waar je die stuurkuip aan diggelen slaat
voor de rest is ie cool
![]()
Dat is verboden gebied tegenwoordigquote:Op maandag 22 mei 2006 19:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmm. je hebt een punt. Maar mag ik van 1 dag/nacht Yab Yum ook een jaar Keileweg maken
Tja voor een paar honderd euro moet ik niet al te moeilijk doen geloof ik![]()
quote:
Die is dicht toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:34 schreef Makster het volgende:
Uhhmm. je hebt een punt. Maar mag ik van 1 dag/nacht Yab Yum ook een jaar Keileweg maken
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is verboden gebied tegenwoordigje ben als dat geld na 1 bezoekje al kwijt
![]()
en je vriendin krijgt een brief van de burgemeester![]()
Makster komt er niet zo vaak als jullie, die heeft dat nog niet doorquote:
On itquote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Red devil post eens meer piccies van dat dingen liefst 1 waar je die stuurkuip aan diggelen slaat
voor de rest is ie cool
![]()
How do you knowquote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is verboden gebied tegenwoordigje ben als dat geld na 1 bezoekje al kwijt
![]()
en je vriendin krijgt een brief van de burgemeester![]()
Idd, net niet helemaal het zelfdequote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik zie wel regelmatig dat rode miniatuurtje voorbij komen, maar ja dat is het net niet helemaal he.
![]()
Yeah right, alsof jij dat niet weetquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Makster komt er niet zo vaak als jullie, die heeft dat nog niet door![]()
klinkt als een goeie dealquote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Makster het volgende:
strak planquote:Dat was het originele plan.
maar niks is zo strak als er vanaf te wijkenquote:Maar niks is o fantastisch als een plan waar je van af kan wijken![]()
is uitgebreid in het nieuws geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Makster komt er niet zo vaak als jullie, die heeft dat nog niet door![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
pfff... nog een topic lezen![]()
![]()
![]()
![]()
ps. moguh, prettig zondag, aangename maandag.
en terug naar pagina 1
je kan iig lekker veel meenemen onder je buddyquote:Op maandag 22 mei 2006 19:54 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal ding, vakwerk tot op het bot
Buddy is voor homo'squote:Op maandag 22 mei 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je kan iig lekker veel meenemen onder je buddy
kan je een boel op onder knuppenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je kan iig lekker veel meenemen onder je buddy
Strak ding hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 19:54 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal ding, vakwerk tot op het bot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |