Zeg ik dat jij fout zit? Ja, je zit fout door er op in te gaan. Niet door hier te gaan posten. Actie=reactie. En als die reactie nu uitblijft, is er de volgedne keer ook geen actie meerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fout? Lijkt me niet. Lekkere mentaliteit is dat zeg, dat mensen boos worden om alleen al mijn aanwezigheidDit is een openbaar forum. Zet dan gewoon lekker een eigen afgeschermd forum op
Mercy zit toch te zeiken dat het mis gaat als ik er ben? Het gaat mis omdat hij met z'n kotssmiley begint. En dan achteraf zeggen dat het gezellig moet blijven. Plaats dan ook geen kots smiley en negeer het ofzo.
Opkankeren of duidelijk maken wie je bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef red_dot het volgende:
Hmmm, ook maar eens een tvp plaatsen
bier en chips topic?
Maar MF is nog down?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Faithy het volgende:
en doei weer
werktijd zit er weer bijna op!
dag schatjes
Niet zo stoer doen pimbertjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opkankeren of duidelijk maken wie je bent.
Hoewel het er hier regelmatig als een kleuterklas uitziet hoef je ons nog niet zo te behandelen, misschien dat een echte kleuterklas je wel zou gelovenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
goeiemiddag![]()
Nee, ik ben hier niet omdat MF plat ligt![]()
Ga deze discussie eens in 2004 voeren, toen was het nog nieuwquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij fout zit? Ja, je zit fout door er op in te gaan. Niet door hier te gaan posten. Actie=reactie. En als die reactie nu uitblijft, is er de volgedne keer ook geen actie meer![]()
En wie zegt dat jij alleen schuldig bent aan een verneukte sfeer in de MC als jij er bent? waar meer ruzie hebben hebben er meer schuld en dat soort blabla.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben gematigd middenstander, maar verbaal in ieder geval niet zo zwakquote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo stoer doen pimbertjeDat ben je helemaal niet
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel het er hier regelmatig als een kleuterklas uitziet hoef je ons nog niet zo te behandelen, misschien dat een echte kleuterklas je wel zou geloven![]()
![]()
[..]
Ga deze discussie eens in 2004 voeren, toen was het nog nieuw
[..]
Nee, ik heb een schijthekel aan Hollanders en Hollandse tradities.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben gematigd middenstander, maar verbaal in ieder geval niet zo zwak
Alexxxx, klompendans doen?![]()
![]()
Kut fryslandse boerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schijthekel aan Hollanders en Hollandse tradities.
[..]
Damn, ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ik gaat met vaders rondrijden en motorzaken langs voor wat kleding kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef dribbel79 het volgende:
And again: Waar is wat te doen a.s. donderdag / vrijdag?
Plan is om richting Motozoom of Termaat te rijden voor een leren combi...als iemand een beter idee heeft...
Hee kijk, de zon[insert motorrijsmiley]
Jaja, want je moet een nieuw pak hè??quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik gaat met vaders rondrijden en motorzaken langs voor wat kleding kijken.
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeftquote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand anders dan hijzelf (liefst zo objectief mogelijk) me duidelijk maken waarom één post van Vaerder zoveel stof doet opwaaien...half Fok1 MC is op hem uitgekeken (understatement)...
Donderdag/vrijdag?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef dribbel79 het volgende:
And again: Waar is wat te doen a.s. donderdag / vrijdag?
Plan is om richting Motozoom of Termaat te rijden voor een leren combi...als iemand een beter idee heeft...
Hee kijk, de zon[insert motorrijsmiley]
quote:
Al een stuk fatsoenlijkerquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je van deze dan?
Was nog van de laatste meet
Fulcrum pwnaged
Is wel het plan maar moet wel even kijken wat ik kan uitgevenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jaja, want je moet een nieuw pak hè??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |