Dat was geloof ik toch echt een yamaha hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gele is, gele motoren vallen altijd stil met electrische defecten
Was gister ook even in de war "Oh een gele, dat moet Suzuki zijn, oh nee die aap rijdt Yamaha."quote:Op maandag 22 mei 2006 00:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat was geloof ik toch echt een yamaha hoor
het begon met het ruilen van een coole bike voor een halfgare crosbrommerquote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Makster het volgende:
[..]
JA, rood, lelijk en uiteraard met een halve motor in mijn klauwen![]()
Hoe is het ooit zover gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was gister ook even in de war "Oh een gele, dat moet Suzuki zijn, oh nee die aap rijdt Yamaha."![]()
Heb trouwens gemist wat er nou mis ging, motor viel gewoon stil oid?![]()
Nummer 46 had een electrisch probleem - oftewel - geen ontsteking meer, dus geen power, dus stil vallen.quote:
Ik geloof dat het idd zo is gegaan jahquote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het begon met het ruilen van een coole bike voor een halfgare crosbrommeren vanaf toen ging het erg hard naar beneden
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idd zo is gegaan jah![]()
Maarja het heeft ook zijn leermomenten opgeleverd toch
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je nu aan een sleutel project Ducati beginnen ?![]()
Dus.. hij was er stil van..quote:Op maandag 22 mei 2006 09:48 schreef bwt het volgende:
Nummer 46 had een electrisch probleem - oftewel - geen ontsteking meer, dus geen power, dus stil vallen.
En ik heb al 11 dagen niet meer geredenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En ik heb al 11 dagen niet meer geredenhoe heeft dat nu kunnen gebeuren
![]()
![]()
toch maar een keer gaan tussen de buien door dus![]()
Geen project maar sleutelen zal het wel worden jaquote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je nu aan een sleutel project Ducati beginnen ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
ik heb voor het einde van deze week ( vrijdag) mooi weer besteld![]()
een Zwart met Oranje Fighter ?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen project maar sleutelen zal het wel worden ja![]()
Een monster is![]()
![]()
MAAAAR een gast van MF stelt voor zijn streetfighter (die klaar is) te ruilen tegen die van mij en die fighter is werkelijk geniaal![]()
Zal vanavond ff een piccie posten
![]()
Ah jij weet meer?quote:
Neuh, een zwarte YZF750 met custom swingarm. Zwart met rood, gewoon een heeeeeel mooi ding. Die gast bouwt ook zijn eigen frames dus die weet waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Zwart met Oranje Fighter ?![]()
edit niet dus
ik denk dat het deze is
[afbeelding]
Hij lijkt er op alleen dan een standaard frame en soort gelijke achterbrugquote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Zwart met Oranje Fighter ?![]()
edit niet dus
ik denk dat het deze is
[afbeelding]
Zal maar eens behulpzaam zijn.quote:
Hopen dat het op tijd aankomt danquote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
ik heb voor het einde van deze week ( vrijdag) mooi weer besteld![]()
deze heeft ook geen standaard achterbrugquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal maar eens behulpzaam zijn.![]()
en nee ik ben niet ziek oid.![]()
Verkooptopic
Edit: wist niet dat je niet kon hotlinken naar MF.![]()
Edit 2: linkje naar plaatjes werkt dus ook al niet.![]()
Over aparte reclames gesproken, zo kan je ook kleding verkopenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, vreemde reclame. Wel leuk en eerg interactief
http://www.prepareyourhair.nl/
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
deze heeft ook geen standaard achterbrugen die stuurrkuip is wel erg lelijk hoor
![]()
Linker is koppelingquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?Is voor voor- en achterrem oid?
Hydraulische koppelingquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?Is voor voor- en achterrem oid?
dat komt er nou van als je te weinig motor rijdquote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hydraulische koppeling
Hollander wat doe, wat een amateur opmerking
Die zit niet op mijn babykwak.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hydraulische koppeling
Hollander wat doe, wat een amateur opmerking
Ja druk druk druk hequote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef bwt het volgende:
Hmm, MF is uit de lucht
en toch is het hier rustig
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de aandacht bij de studie hebben neem ik aanquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Rib-i het volgende:
Al lang niks mer gehoord van Worldpimber & Hicham (op 1 post na van Hicham dan)![]()
Slechte zaakquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de aandacht bij de studie hebben neem ik aan
ze zullen waarschijnlijk weer genoeg van de MC hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Rib-i het volgende:
Al lang niks mer gehoord van Worldpimber & Hicham (op 1 post na van Hicham dan)![]()
Je doet wel de stoer sinds we wat minder posten, tijd om je weer eens te dissen denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zullen waarschijnlijk weer genoeg van de MC hebbenwant ze posten alleen hier niet
![]()
ze komen vanzelf wel weer boven water![]()
Je hebt zo'n hekel aan de MC maar je blijft gewoon stug posten.quote:
ikke stoer ?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Je doet wel de stoer sinds we wat minder posten, tijd om je weer eens te dissen denk ik
Ik had niets toe te voegen aan de Fok!MC dus ik deed 't ook niet
MF is nu up dus kan nu pas zien tegen welk ding Makster z'n SF wil ruilen. Als ie dat doet en komt meeten, dan wel graag achteraan rijden. Hoef ik niet tegen die afzichtelijke kont aan te kijken(van zowel de motor als Makster
)
Zo positief is het niet wat ik post, toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n hekel aan de MC maar je blijft gewoon stug posten.![]()
Stug posten zegt niks over hoeveelheid.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo positief is het niet wat ik post, toch?Ik weet trouwens niet wat jij stug posten vindt.... ik vind 1 post per maand niet echt stug posten
Dus blijf je toch posten?quote:Waarom heb ik een hekel aan de MC? Niet aan de MC, maar meer om de diverse trieste figuren
Misschien moet jij dat eens met dat hoofd van je doenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hol-Lander
Und...? Moet jij je linkerrem niet eens gaan ontluchten?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hol-Lander
Und...? Moet jij je linkerrem niet eens gaan ontluchten?
Iets nuttigs?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Kan wel uit gaan leggen waarom ik dat idee had maar goed, eigenlijk is het de bedoeling dat jij wat nuttigs gaat doen met je leven en een keer van die internetverslaving van je afkomt.![]()
Lachen, gieren, brullen!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat eens met dat hoofd van je doendat lucht vast op
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie Rietvaerder in de MC posten, dus ik dacht, laat ik maar eens een tvp zetten
Je verwacht toch geen problemen hier ?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie Rietvaerder in de MC posten, dus ik dacht, laat ik maar eens een tvp zetten
nee dat ben jijquote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Fok!MC is toch synoniem voor problemen
quote:
Wie zit er hier fout dan...quote:
Je weet dat jou aanwezigheid bepaalde reacties uitlokt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Wie zit er hier fout dan...
Volgens mij begin jij met je kotssmileyEn dan zou ik het gedaan hebben
Het gaat hier fout omdat jij weer gelijk begint te janken als ik hier wat post. Dat moet je zeggen.
Het gaat niet om of het klopt, het gaat om de manier waarop je het postquote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke stoer ?het klopte toch ook wat ik zei ?
Yo mamma is so fat, that if she ....quote:enne kom maar op met je dissen hoor![]()
Zeg ik dat jij fout zit? Ja, je zit fout door er op in te gaan. Niet door hier te gaan posten. Actie=reactie. En als die reactie nu uitblijft, is er de volgedne keer ook geen actie meerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fout? Lijkt me niet. Lekkere mentaliteit is dat zeg, dat mensen boos worden om alleen al mijn aanwezigheidDit is een openbaar forum. Zet dan gewoon lekker een eigen afgeschermd forum op
Mercy zit toch te zeiken dat het mis gaat als ik er ben? Het gaat mis omdat hij met z'n kotssmiley begint. En dan achteraf zeggen dat het gezellig moet blijven. Plaats dan ook geen kots smiley en negeer het ofzo.
Opkankeren of duidelijk maken wie je bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef red_dot het volgende:
Hmmm, ook maar eens een tvp plaatsen
bier en chips topic?
Maar MF is nog down?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Faithy het volgende:
en doei weer
werktijd zit er weer bijna op!
dag schatjes
Niet zo stoer doen pimbertjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opkankeren of duidelijk maken wie je bent.
Hoewel het er hier regelmatig als een kleuterklas uitziet hoef je ons nog niet zo te behandelen, misschien dat een echte kleuterklas je wel zou gelovenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
goeiemiddag![]()
Nee, ik ben hier niet omdat MF plat ligt![]()
Ga deze discussie eens in 2004 voeren, toen was het nog nieuwquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij fout zit? Ja, je zit fout door er op in te gaan. Niet door hier te gaan posten. Actie=reactie. En als die reactie nu uitblijft, is er de volgedne keer ook geen actie meer![]()
En wie zegt dat jij alleen schuldig bent aan een verneukte sfeer in de MC als jij er bent? waar meer ruzie hebben hebben er meer schuld en dat soort blabla.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben gematigd middenstander, maar verbaal in ieder geval niet zo zwakquote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo stoer doen pimbertjeDat ben je helemaal niet
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel het er hier regelmatig als een kleuterklas uitziet hoef je ons nog niet zo te behandelen, misschien dat een echte kleuterklas je wel zou geloven![]()
![]()
[..]
Ga deze discussie eens in 2004 voeren, toen was het nog nieuw
[..]
Nee, ik heb een schijthekel aan Hollanders en Hollandse tradities.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben gematigd middenstander, maar verbaal in ieder geval niet zo zwak
Alexxxx, klompendans doen?![]()
![]()
Kut fryslandse boerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schijthekel aan Hollanders en Hollandse tradities.
[..]
Damn, ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ik gaat met vaders rondrijden en motorzaken langs voor wat kleding kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef dribbel79 het volgende:
And again: Waar is wat te doen a.s. donderdag / vrijdag?
Plan is om richting Motozoom of Termaat te rijden voor een leren combi...als iemand een beter idee heeft...
Hee kijk, de zon[insert motorrijsmiley]
Jaja, want je moet een nieuw pak hè??quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik gaat met vaders rondrijden en motorzaken langs voor wat kleding kijken.
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeftquote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand anders dan hijzelf (liefst zo objectief mogelijk) me duidelijk maken waarom één post van Vaerder zoveel stof doet opwaaien...half Fok1 MC is op hem uitgekeken (understatement)...
Donderdag/vrijdag?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef dribbel79 het volgende:
And again: Waar is wat te doen a.s. donderdag / vrijdag?
Plan is om richting Motozoom of Termaat te rijden voor een leren combi...als iemand een beter idee heeft...
Hee kijk, de zon[insert motorrijsmiley]
quote:
Al een stuk fatsoenlijkerquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je van deze dan?
Was nog van de laatste meet
Fulcrum pwnaged
Is wel het plan maar moet wel even kijken wat ik kan uitgevenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jaja, want je moet een nieuw pak hè??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |