een Zwart met Oranje Fighter ?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen project maar sleutelen zal het wel worden ja![]()
Een monster is![]()
![]()
MAAAAR een gast van MF stelt voor zijn streetfighter (die klaar is) te ruilen tegen die van mij en die fighter is werkelijk geniaal![]()
Zal vanavond ff een piccie posten
![]()
Ah jij weet meer?quote:
Neuh, een zwarte YZF750 met custom swingarm. Zwart met rood, gewoon een heeeeeel mooi ding. Die gast bouwt ook zijn eigen frames dus die weet waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Zwart met Oranje Fighter ?![]()
edit niet dus
ik denk dat het deze is
[afbeelding]
Hij lijkt er op alleen dan een standaard frame en soort gelijke achterbrugquote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Zwart met Oranje Fighter ?![]()
edit niet dus
ik denk dat het deze is
[afbeelding]
Zal maar eens behulpzaam zijn.quote:
Hopen dat het op tijd aankomt danquote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
ik heb voor het einde van deze week ( vrijdag) mooi weer besteld![]()
deze heeft ook geen standaard achterbrugquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal maar eens behulpzaam zijn.![]()
en nee ik ben niet ziek oid.![]()
Verkooptopic
Edit: wist niet dat je niet kon hotlinken naar MF.![]()
Edit 2: linkje naar plaatjes werkt dus ook al niet.![]()
Over aparte reclames gesproken, zo kan je ook kleding verkopenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, vreemde reclame. Wel leuk en eerg interactief
http://www.prepareyourhair.nl/
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
deze heeft ook geen standaard achterbrugen die stuurrkuip is wel erg lelijk hoor
![]()
Linker is koppelingquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?Is voor voor- en achterrem oid?
Hydraulische koppelingquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap die twee reservoirs op het stuur niet helemaal?Is voor voor- en achterrem oid?
dat komt er nou van als je te weinig motor rijdquote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hydraulische koppeling
Hollander wat doe, wat een amateur opmerking
Die zit niet op mijn babykwak.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hydraulische koppeling
Hollander wat doe, wat een amateur opmerking
Ja druk druk druk hequote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef bwt het volgende:
Hmm, MF is uit de lucht
en toch is het hier rustig
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de aandacht bij de studie hebben neem ik aanquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Rib-i het volgende:
Al lang niks mer gehoord van Worldpimber & Hicham (op 1 post na van Hicham dan)![]()
Slechte zaakquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de aandacht bij de studie hebben neem ik aan
ze zullen waarschijnlijk weer genoeg van de MC hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Rib-i het volgende:
Al lang niks mer gehoord van Worldpimber & Hicham (op 1 post na van Hicham dan)![]()
Je doet wel de stoer sinds we wat minder posten, tijd om je weer eens te dissen denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zullen waarschijnlijk weer genoeg van de MC hebbenwant ze posten alleen hier niet
![]()
ze komen vanzelf wel weer boven water![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |