Dat was geloof ik toch echt een yamaha hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gele is, gele motoren vallen altijd stil met electrische defecten
Was gister ook even in de war "Oh een gele, dat moet Suzuki zijn, oh nee die aap rijdt Yamaha."quote:Op maandag 22 mei 2006 00:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat was geloof ik toch echt een yamaha hoor
het begon met het ruilen van een coole bike voor een halfgare crosbrommerquote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Makster het volgende:
[..]
JA, rood, lelijk en uiteraard met een halve motor in mijn klauwen![]()
Hoe is het ooit zover gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was gister ook even in de war "Oh een gele, dat moet Suzuki zijn, oh nee die aap rijdt Yamaha."![]()
Heb trouwens gemist wat er nou mis ging, motor viel gewoon stil oid?![]()
Nummer 46 had een electrisch probleem - oftewel - geen ontsteking meer, dus geen power, dus stil vallen.quote:
Ik geloof dat het idd zo is gegaan jahquote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het begon met het ruilen van een coole bike voor een halfgare crosbrommeren vanaf toen ging het erg hard naar beneden
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idd zo is gegaan jah![]()
Maarja het heeft ook zijn leermomenten opgeleverd toch
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je nu aan een sleutel project Ducati beginnen ?![]()
Dus.. hij was er stil van..quote:Op maandag 22 mei 2006 09:48 schreef bwt het volgende:
Nummer 46 had een electrisch probleem - oftewel - geen ontsteking meer, dus geen power, dus stil vallen.
En ik heb al 11 dagen niet meer geredenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En ik heb al 11 dagen niet meer geredenhoe heeft dat nu kunnen gebeuren
![]()
![]()
toch maar een keer gaan tussen de buien door dus![]()
Geen project maar sleutelen zal het wel worden jaquote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je nu aan een sleutel project Ducati beginnen ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
ik heb voor het einde van deze week ( vrijdag) mooi weer besteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |