quote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeft die pauper het nou nog steeds niet gegeven?
iezegtdat... al een paar dagenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij's druk zegtie... hierboven![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier stoer willen doenIk sta al bovenaan de hierarchie als el presidente
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
En getuigen....
Plaats dan nog even die foto's van je wheelies en stoppies waarvan je zei dat je ze had.quote:
Stap weer gerust in die van jezelf.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, ik zal niet verder gaan voordat jullie uit je fantasiewereldje ontwaken
Oh kut die had ie ook nog.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]wij kunnen zijn ingebeelde vriendjes toch niet zien
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier stoer willen doenIk sta al bovenaan de hierarchie als el presidente
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8 maanden in bed blijven liggen he?
Ach, ik ben tevreden met een 12 jarig ventje op een ZX-7R die aan het circuitrijden isquote:Op maandag 22 mei 2006 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Plaats dan nog even die foto's van je wheelies en stoppies waarvan je zei dat je ze had.
Je blijft geloven in je eigen waanideeen?quote:
Ja joh, het ligt aan ons, niet aan jouquote:
Wij zijn met zijn allen gek en reetje is normaal.quote:
Rooie rakker arrives.quote:
Wil best ruilen met hem maar logischer wijs wil hij er floesch bij. Maarja nu geen sufficied funds om te investeren, dus gelijke oversteek is dealquote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rooie rakker arrives.![]()
Weet je al wat je gaat doen?Die dude is aardig gedaald met de prijs van die custom.
![]()
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil best ruilen met hem maar logischer wijs wil hij er floesch bij. Maarja nu geen sufficied funds om te investeren, dus gelijke oversteek is deal
Ben eigelijk op zoek naar een twin, maar zoiets kan ik niet laten lopen natuurlijk. Kan ook die fiets voor 2300 de deur uit doen, de SM voor 3000 en dan een monster halen. Dat was het originele plan. Maar niks is o fantastisch als een plan waar je van af kan wijken![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.Verkoop die SM erbij voor 3k en je kan van wat je overhoudt een nacht Yab Yummen met heel de Fok!MC.
Win - win situatie lijkt me zo?![]()
Goed idee lijkt mequote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.Verkoop die SM erbij voor 3k en je kan van wat je overhoudt een nacht Yab Yummen.
Uhhmm. je hebt een punt. Maar mag ik van 1 dag/nacht Yab Yum ook een jaar Keileweg makenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil 2300,- voor dat barrel van jou hebben, hij vraagt 2750,- voor die van hem.Verkoop die SM erbij voor 3k en je kan van wat je overhoudt een nacht Yab Yummen.
Hey Red devil post eens meer piccies van dat dingquote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil best ruilen met hem maar logischer wijs wil hij er floesch bij. Maarja nu geen sufficied funds om te investeren, dus gelijke oversteek is deal
Ben eigelijk op zoek naar een twin, maar zoiets kan ik niet laten lopen natuurlijk. Kan ook die fiets voor 2300 de deur uit doen, de SM voor 3000 en dan een monster halen. Dat was het originele plan. Maar niks is o fantastisch als een plan waar je van af kan wijken![]()
Je mist me hehquote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goed idee lijkt meZien we Makster ook weer eens scheuren
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Red devil post eens meer piccies van dat dingen liefst 1 waar je die stuurkuip aan diggelen slaat
voor de rest is ie cool
![]()
Dat is verboden gebied tegenwoordigquote:Op maandag 22 mei 2006 19:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmm. je hebt een punt. Maar mag ik van 1 dag/nacht Yab Yum ook een jaar Keileweg maken
Tja voor een paar honderd euro moet ik niet al te moeilijk doen geloof ik![]()
quote:
Die is dicht toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:34 schreef Makster het volgende:
Uhhmm. je hebt een punt. Maar mag ik van 1 dag/nacht Yab Yum ook een jaar Keileweg maken
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is verboden gebied tegenwoordigje ben als dat geld na 1 bezoekje al kwijt
![]()
en je vriendin krijgt een brief van de burgemeester![]()
Makster komt er niet zo vaak als jullie, die heeft dat nog niet doorquote:
On itquote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Red devil post eens meer piccies van dat dingen liefst 1 waar je die stuurkuip aan diggelen slaat
voor de rest is ie cool
![]()
How do you knowquote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is verboden gebied tegenwoordigje ben als dat geld na 1 bezoekje al kwijt
![]()
en je vriendin krijgt een brief van de burgemeester![]()
Idd, net niet helemaal het zelfdequote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik zie wel regelmatig dat rode miniatuurtje voorbij komen, maar ja dat is het net niet helemaal he.
![]()
Yeah right, alsof jij dat niet weetquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Makster komt er niet zo vaak als jullie, die heeft dat nog niet door![]()
klinkt als een goeie dealquote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Makster het volgende:
strak planquote:Dat was het originele plan.
maar niks is zo strak als er vanaf te wijkenquote:Maar niks is o fantastisch als een plan waar je van af kan wijken![]()
is uitgebreid in het nieuws geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Makster komt er niet zo vaak als jullie, die heeft dat nog niet door![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
pfff... nog een topic lezen![]()
![]()
![]()
![]()
ps. moguh, prettig zondag, aangename maandag.
en terug naar pagina 1
je kan iig lekker veel meenemen onder je buddyquote:Op maandag 22 mei 2006 19:54 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal ding, vakwerk tot op het bot
Buddy is voor homo'squote:Op maandag 22 mei 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je kan iig lekker veel meenemen onder je buddy
kan je een boel op onder knuppenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je kan iig lekker veel meenemen onder je buddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |