Kindergartenplayquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je van deze dan?
Was nog van de laatste meet
Fulcrum pwnaged
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Het gaat niet om of het klopt, het gaat om de manier waarop je het post
[..]
Yo mamma is so fat, that if she ....
Wat lievig dat zwarte michelinpoppetje op die rooie motor.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Kindergartenplay
Let the men do the job![]()
dan hebben die gristenen een speciale dagquote:Op maandag 22 mei 2006 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, donderdag is dus Hemelvaart, vergeten
Hoorde via een ander kanaal wat inside info ja...quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeft
klopt wel jaHquote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hoorde via een ander kanaal wat inside info ja...
Ik ben er niet bijgeweest, ga dus niet oordelen, maareh...
MF is gewoon up and running hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel goed te merken hier dat M-F plat ligt![]()
![]()
Heb je daar lang naar moeten zoeken?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat deze pagina aardig wat objectieve info geeft
Oh ja, het enige wat niet overeenkomt in de checklist met Riet is 'Sterke overtuigingskracht'
Jouw posthistory bewijst hetquote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je daar lang naar moeten zoeken?
Wel knap dat jij zo'n diagnose kan stellen via je beeldschermpje
Zeker weten dat je als cabaratier verder wilt
Hilarisch
Je gelijk haal je hier toch niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel knap dat jij zo'n diagnose kan stellen via je beeldschermpje
Zeker weten dat je als cabaratier verder wilt
Hilarisch
Jij bent dat kanaal?quote:
En die mening krijg je zeker wekelijks 4 uur lang in een zakje aangeleverd en door je aderen gepombtquote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelijk halenWaarover moet ik gelijk hebben?
Hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen mening dan aan die van jullie
ik was het kanaal nietquote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij bent dat kanaal?
Even in alle eerlijkheid, jij bent nou niet echt objectief in deze kwestie.
![]()
![]()
Hij begon! Nee hij begon!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat weten we lieve schat.quote:Hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen mening dan aan die van jullie
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goh, en die mening krijg je zeker wekelijk 4 uur lang in een zakje aangeleverd en door je aderen gepombt
Zou wel lachen zijn geweestquote:
waar en bij wie is die eigen mening te downloaden ?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen mening dan aan die van jullie
Nope, eerste resultaat als je bij Google op pathologische leugenaar zoektquote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
alt.binaries.pictures.erotica.rietvaerder?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waar en bij wie is die eigen mening te downloaden ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn geweestniemand die meer bonje met hem gehad heeft dan jij geloof ik?
![]()
Antwoord staat hier boven, lezen johquote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar en bij wie is die eigen mening te downloaden ?![]()
Doodsverwensing!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie voorouders hadden ze in 40-45 moeten afvoeren, hadden we nu niet zulke hopeloze figuren gehad
Tja, wat je wilt zien zie je al snel he.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, eerste resultaat als je bij Google op pathologische leugenaar zoektEn tja, ik stel die diagnose omdat ik bij het lezen van de tekst en checklist wel erg veel overeenkomsten zie met jou, lulvaerder
![]()
En ik lig er nog om in een deukquote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft het er helemaal zelf naar gemaakt met zijn achterbakse streken
![]()
Over wie heb je het knul?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie voorouders hadden ze in 40-45 moeten afvoeren, hadden we nu niet zulke hopeloze figuren gehad
Bij jou hadden ze de moederkoek moeten houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Die deuk zit er al sinds je geboorte, toen de dokter je uit z'n handen liet vallen weet je nogquote:
Ja he. Als je achterbaks bent op internet heb je gelijk geen verstand natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij jou hadden ze de moederkoek moeten houdendaar zit veel meer verstand in
![]()
Dit zie ik maar als een bevestiging cq bekentenisquote:
Och och, moet je weer zo nodig stoer doen tegenover je mede josti leden? Je kan niet achterblijven natuurlijkquote:
Oh, dat boeit me geen flikker tegenover het zooitje josti's hierquote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een bevestiging cq bekentenisje heb jezelf nu dus echt echt goed voor schut gezet
![]()
Heeft die pauper het nou nog steeds niet gegeven?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:52 schreef Gawaine het volgende:
Ja joh, kom op met die maat voor de camera steun. ik blijf het niet vragen![]()
![]()
En nog een bevestiging.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja he. Als je achterbaks bent op internet heb je gelijk geen verstand natuurlijk.
Bevestiging van watquote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En nog een bevestiging.![]()
Gaat lekker zo.![]()
Het boeit je genoeg om vaak mee te lezen en zo nu en dan te reageren op iets wat jou uitkomt.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me geen flikker tegenover het zooitje josti's hier
Waarom zou ik hier stoer willen doenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Och och, moet je weer zo nodig stoer doen tegenover je mede josti leden? Je kan niet achterblijven natuurlijk
Zoals ik al zei, puur als amusumentquote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het boeit je genoeg om vaak mee te lezen en zo nu en dan te reageren op iets wat jou uitkomt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bevestiging van watJullie vinden mij achterbaks, dat zal mij aan m'n reet roesten. Ik zeg nergens dat ik mezelf achterbaks vind
Dat zeg je wel om daarna ook meteen te ontkrachten dat je niet dom bent, het zijn je eigen woorden vriend.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bevestiging van watJullie vinden mij achterbaks, dat zal mij aan m'n reet roesten. Ik zeg nergens dat ik mezelf achterbaks vind
Have fun!quote:Maargoed, ik ga eens even serieus doen, tijd van ontspanning over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |