handig als tuinbankje toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
GezienWeet dat het slecht weer is maar al die mislukte sneeuw schuivers voorop die koekblikken zijn toch ook weer niet nodig?
![]()
Nee. Het Litouwen avontuur gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. En dat ik nog steeds geen werk en/of rijbewijs heb ehlpt ook niet mee.quote:
Ah dat is minder, maar wel mooi dat ie er dit jaar waarschijnlijk nog komt.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Het Litouwen avontuur gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. En dat ik nog steeds geen werk en/of rijbewijs heb ehlpt ook niet mee.
Maar ik schat dat ie nog in 2006 komt hoorBen wel al lid geworden van het Vlaamse Lada Niva forum
Don't think so Tim.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
Het nieuwe tandwiel kan je toch tussen de bouten schroeven?
Vandaag meeten?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Plaatje voor de vroeger ochtendposters..
[afbeelding]
Oeps verkeerde.. bedoelde het vriendelijk.![]()
[afbeelding]
Zo ja.![]()
Hopkins seizoen 2005. Nu gaat hij bijna elke uiloopronde èn training deze wheelies uitvoeren.![]()
Vandaag maar ff opnemen die MotoGP.![]()
Vanmiddag tv kijken dan.quote:
Thats cutequote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nick zijn jas ook gepast, helemaal perfect.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Even posen met mijn helm, hij heeft dezelfde, maar een maatje kleiner, die zit nog nieuw in doos.![]()
[afbeelding]
Helaas geen weer om dit weekend live uit te proberen.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Het buurjongetje zat ook de hele tijd te jengelen wanneer we weer met de minibike gaan rijden.![]()
[afbeelding]
Just leave it to Timquote:Op zondag 21 mei 2006 09:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Don't think so Tim.![]()
Ik weet niet hoe ze het doen, maar er komt best veel bij kijken.
Een "plaatje" ijzer van 5 mm breed, of een tandriemwiel van 30-40 mm.![]()
Anders konden ze het ook zo voor iedere motor aanbieden, het aanbod is nog beperkt.
De meenemer vervangen ligt het meest voor de hand.![]()
Tim the toolman Tailerquote:Op zondag 21 mei 2006 10:17 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Wordt weer niet veel komende week
[afbeelding]
[..]
Just leave it to Tim
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even posen met mijn helm, hij heeft dezelfde, maar een maatje kleiner, die zit nog nieuw in doos.![]()
[afbeelding]
Het buurjongetje zat ook de hele tijd te jengelen wanneer we weer met de minibike gaan rijden.![]()
[afbeelding]
Eerst koffiequote:Op zondag 21 mei 2006 10:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tim the toolman Tailer![]()
Mogguh (k)rib(b)i(g)![]()
![]()
Een kind voorop, en een kind achterop, als dat maar goed gaat.quote:
quote:
Ocharmequote:Op zondag 21 mei 2006 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een kind voorop, en een kind achterop, als dat maar goed gaat.![]()
![]()
Mamma mocht ik deze foto niet e-mailen zei Nick voordat ik hem mocht kieken.![]()
Veel plezierquote:[..]
![]()
![]()
En nu gaan 4 ventjes naar Kidzcity.nl
Eentje houdt zich groot, ik moet rijden.![]()
Derde koffie drinken we ik daar.![]()
![]()
Mooie broek zit er ook bijquote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er niet naar uitquote:Op zondag 21 mei 2006 10:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goeiesmorgens![]()
Had gehoopt op een zon(nige)dag![]()
geen weerquote:
ben aardig aan vakantie toequote:Loopt je hoofd al een beetje over studiebol?![]()
zo werkt het al helemaal niet voor mijquote:probeer ik tussendoor ook weer eens met mijn neus in de boeken te duiken.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik zeg 1 ding: MUHHAHAHHAHAHAHAHA, nooit meer songfestival(of het moet alleen met van dit soort coole bands zijn, die wel humor hebben)
[afbeelding]
:^ het is een groot politiek gala daarquote:Op zondag 21 mei 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
en mensen blijven kijken
Oostblokkers winnen toch altijd
ok, deze keer niet dan...
heb je het camera steuntje al gemeten ?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
en mensen blijven kijken
Oostblokkers winnen toch altijd
ok, deze keer niet dan...
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef bwt het volgende:
Takahashie met een erg mooie inhaal op inhaal op inhaal actie vlak voor de finish
Ik ben ook al de hele dag aan het kijken.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef bwt het volgende:
Takahashie met een erg mooie inhaal op inhaal op inhaal actie vlak voor de finish
Vind je dat leuk, de hele dag naar een inhaalactie kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben ook al de hele dag aan het kijken.![]()
De grapjas is ook weer wakker hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 13:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, de hele dag naar een inhaalactie kijken
En zet je hem dan op repeat of spoel je zelf terug
tieten in een SC topic mogen gewoon hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 10:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanmiddag tv kijken dan.![]()
Zijn Suzuki is nu blauw geworden.![]()
[afbeelding]
Dus zijn pak ook..
Opletten dus.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mannelijke Fokkers..
Deze mag niet volgens de policy, dus zit onder een link.![]()
Ik denk toch dat het niet verder zal regenenquote:
Jammerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het niet verder zal regenen
slicks dus
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, de hele dag naar een inhaalactie kijken
En zet je hem dan op repeat of spoel je zelf terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |