quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:28 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik zie al dat de questions and answers al een en ander vertellen
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef bwt het volgende:
Is inderdaad zo dat de motor makers heeeel veeel techniek klaar op de plank hebben liggen maar nog niet toepassen omdat de "markt" er niet om vraagt. En er zijn ook maar weinig merken die het er toch door duwen en al standaar leveren. (zie BMW met de ABS en nu Yamaha met dat schakelen)
Het is echt de "markt" die terug houdend reageert op innovaties. Kijk naar hoelang het heeft geduurd voordat de injectie ingevoerd werd. Nu met de "verplichte" katalisator moet het wel vanwege de motormanagement.
Je vergeet weer iets bwtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:44 schreef bwt het volgende:
zo, jij hebt je middagje dus ook weer zinnig doorgebracht.
patsertje heeft dus een auto van de dealer om zeep geholpen
Ik heb ook niet anders beweertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen onder zeer gecontroleerde omstandigheden kan een geoefende rijder beter remmen dan een ABS systeem.
En als er bij die geoefende diehard er een onverwachte situatie is, zoals een kind dat ineens oversteekt o.i.d. remt hij zich ook nog onderuit. (mits hij geen gas bijgeeft)
ABS zou op iedere motor moeten zitten.![]()
Mijn oude Beemer had het ook, en dan nog ic.m. bekrachtigde remmen.
Màn wat een mooi systeem was dat, sowiezo heeft BMW magnifieke remmen.![]()
Je had zijn gezicht moeten zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
die zal zich lullig hebben gevoeld![]()
ja ja ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vergeet weer iets bwt
[..]
Ik heb ook niet anders beweert
Dat conservatieve onder de motorrijders komt omdat motorrijders vaak rijden vanwege het motorrijden (woordrijm). In tegenstelling tot koekblikkers en BMW rijders die hun motorvoertuig zien als iets zien om van A naar B te gaan. Als je gaat kijken in de autoracewereld of de mensen die voor de hobby op het circuit rijden met een auto merk je ook vaak dat bepaalde electronische hulpmiddelen uitgezet worden. Tenminste ... dat zag ik bij Top Gear
Woon je naast de Matrixxx of klinkt het gewoon keihardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef bwt het volgende:
en ik maar denken - waar komen die disco dreunen toch vandaan![]()
is't vandaag emporium festival![]()
![]()
In de F1 zijn een hoop snufjes juist verboden omdat ze beter werkten dan de rijder kon rijden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
Als je gaat kijken in de autoracewereld of de mensen die voor de hobby op het circuit rijden met een auto merk je ook vaak dat bepaalde electronische hulpmiddelen uitgezet worden. Tenminste ... dat zag ik bij Top Gear
Dat kan vervelend zijn als je straks gaat slapenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef bwt het volgende:
Normaal is mijn hardloop rondje (5 KM) om dat terein heen.![]()
hemelsbreed is 't dus maar een klein eindje, en het klink keihard omdat de wind deze kant op staat![]()
En alle posts die hierop volgden over de inzet en zin & onzin van technische-/elektronische hulpmiddelen; Volgens mij zit een 911 vol met electronica & techniek om de auto op de weg te houden. En toch is het iemand gelukt om 'm ernaast te krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:50 schreef richardgie het volgende:
Zit net een stukje in moto73 te lezen over Yamaha's laatste vinding,en wel het schakelen zonder koppeling.Yamaha heeft iets uitgevonden voor normale productie motoren waarbij je kan schakelen d.m.v een knopje op je stuur,of door een tikje tegen het nog wel aanwezige
schakelpedaal.Lijkt mij best eng rijden,vooral bij een noodstop,omdat je dan als "conventioneel"motorrijder zeg maar ineens in het luchtledige zit te graaien
als je je koppeling in wil trekken.Het hele zaakje is ook nog leverbaar met ABS,tot op heden alleen nog op Yamaha's vlaggenschip en wel de FJR 1300 met de toevoeging AS,maar zal me niks verbazen als er tzt op andere motoren ook zo iets verschijnd
.
Mischien kijken ze wel naar het eurovisiesongfestival of naar een zojuist opgehaalde FJRquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
't Is hier best rustig voor een zaterdagavond![]()
Thx, wij hebben Nijmegen wel gehaald in de stromende regen, de kamikaze koekblikkers hebben we kunnen ontwijkenquote:
Ik ben ook niet vies van een vette hap maar vind dat je toch wel een curieuse smaak hebt kwa sauzen combi'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat kan vervelend zijn als je straks gaat slapen
Ik had net ook hardgelopen, naar huis vanaf de Snackbar omdat het begon te regenen.
Frietje Satesaus + Mayonaise, Kipcorn + Curry, Milkshake Aardbeien![]()
Ik behandel alles & iedereen als individu, zo ook mijn etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vies van een vette hap maar vind dat je toch wel een curieuse smaak hebt kwa sauzen combi's
Ja maar volgens mij kan je de mayo beter schrappen en de curry vervangen door mayo of appelmoesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik behandel alles & iedereen als individu, zo ook mijn eten![]()
Eerst het frietje naar binnen werken, dan de snack en dan de milkshake
Lijkt me hier niet op zitten dan, defect of uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
En alle posts die hierop volgden over de inzet en zin & onzin van technische-/elektronische hulpmiddelen; Volgens mij zit een 911 vol met electronica & techniek om de auto op de weg te houden. En toch is het iemand gelukt om 'm ernaast te krijgen![]()
* Rib-i denkt aan de reclame:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij kan je de mayo beter schrappen en de curry vervangen door mayo of appelmoes
Dit was zo knullig, bijna zieligquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lijkt me hier niet op zitten dan, defect of uit.![]()
Het is wel bekend dat de 911 een kundig baasje verlangt qua bochtenwerk.
Door de motor achterin is het ding nogal overstuurt, en verlangt een stevige voet gas bocht uit.
Anders keil je al snel over je as achterom.
Maar ja, dit was rechtuit.![]()
![]()
Wat zou zoiets kostenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hier hebben we het pas over gehad.![]()
Damn, iemand is mij voor.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i denkt aan de reclame:
-
Jij ook altijd met je appelmoes!
-
Tandwiel voor & achter vervangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk de eerste keer wel iets van 600~800 euro.![]()
De meenemer op het achterwiel moet vervangen worden, dat lijkt mij een prijzig CNC gefreest dingetje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
Tandwiel voor & achter vervangen
Riem
Asbus (ofzoiets) vervangen
Dat was het zo ongeveer wel toch?
Het nieuwe tandwiel kan je toch tussen de bouten schroeven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meenemer op het achterwiel moet vervangen worden, dat lijkt mij een prijzig CNC gefreest dingetje.
Het motorzaakje zal ze per stuk inkopen, en een redelijke prijs voor hunzelf in de montage calculeren.
[afbeelding]
Koop dan liever af en toe een nieuwe kettingsetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tandwiel voor & achter vervangen
Riem
Asbus (ofzoiets) vervangen
Dat was het zo ongeveer wel toch?
Steven Seagal is kicking some ass @ Veronica
ik heb bij mijn motor pas de dempingsrubbers vervangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meenemer op het achterwiel moet vervangen worden, dat lijkt mij een prijzig CNC gefreest dingetje.
Het motorzaakje zal ze per stuk inkopen, en een redelijke prijs voor hunzelf in de montage calculeren.
[afbeelding]
krijg je dat tegenwoordig ook bij de snackbar:?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij kan je de mayo beter schrappen en de curry vervangen door mayo of appelmoes
je vergeet nog iets.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i denkt aan de reclame:
-
Jij ook altijd met je appelmoes!
-
Bij een beetje fatsoenlijke snackbar kan je alles krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
krijg je dat tegenwoordig ook bij de snackbar:?
[..]
je vergeet nog iets.....
-
KLEUTER!!!
-
en om ook maar mee te doen met het tv gebeuren, ik zit Tears of the sun te kijken![]()
Oh shit ja.. nouja dat is toch één grote gay-achtige klerezooiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien kijken ze wel naar het eurovisiesongfestival of naar een zojuist opgehaalde FJR
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten, morgen lekker uitslapen
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten, morgen lekker uitslapen
Zit de auto SC weer eens dicht?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtig verslag PNG!Maar waarom in de MC? Komt dat niet veel beter tot zn recht in een eigen topic?
Heb alleen brb gelezen, wat stond er eerder dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat PNG iets te passievol was
klik maar op zn posthistoriequote:Op zondag 21 mei 2006 02:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb alleen brb gelezen, wat stond er eerder dan?
Gezienquote:
handig als tuinbankje toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
GezienWeet dat het slecht weer is maar al die mislukte sneeuw schuivers voorop die koekblikken zijn toch ook weer niet nodig?
![]()
Nee. Het Litouwen avontuur gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. En dat ik nog steeds geen werk en/of rijbewijs heb ehlpt ook niet mee.quote:
Ah dat is minder, maar wel mooi dat ie er dit jaar waarschijnlijk nog komt.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Het Litouwen avontuur gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. En dat ik nog steeds geen werk en/of rijbewijs heb ehlpt ook niet mee.
Maar ik schat dat ie nog in 2006 komt hoorBen wel al lid geworden van het Vlaamse Lada Niva forum
Don't think so Tim.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
Het nieuwe tandwiel kan je toch tussen de bouten schroeven?
Vandaag meeten?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Plaatje voor de vroeger ochtendposters..
[afbeelding]
Oeps verkeerde.. bedoelde het vriendelijk.![]()
[afbeelding]
Zo ja.![]()
Hopkins seizoen 2005. Nu gaat hij bijna elke uiloopronde èn training deze wheelies uitvoeren.![]()
Vandaag maar ff opnemen die MotoGP.![]()
Vanmiddag tv kijken dan.quote:
Thats cutequote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nick zijn jas ook gepast, helemaal perfect.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Even posen met mijn helm, hij heeft dezelfde, maar een maatje kleiner, die zit nog nieuw in doos.![]()
[afbeelding]
Helaas geen weer om dit weekend live uit te proberen.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Het buurjongetje zat ook de hele tijd te jengelen wanneer we weer met de minibike gaan rijden.![]()
[afbeelding]
Just leave it to Timquote:Op zondag 21 mei 2006 09:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Don't think so Tim.![]()
Ik weet niet hoe ze het doen, maar er komt best veel bij kijken.
Een "plaatje" ijzer van 5 mm breed, of een tandriemwiel van 30-40 mm.![]()
Anders konden ze het ook zo voor iedere motor aanbieden, het aanbod is nog beperkt.
De meenemer vervangen ligt het meest voor de hand.![]()
Tim the toolman Tailerquote:Op zondag 21 mei 2006 10:17 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Wordt weer niet veel komende week
[afbeelding]
[..]
Just leave it to Tim
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even posen met mijn helm, hij heeft dezelfde, maar een maatje kleiner, die zit nog nieuw in doos.![]()
[afbeelding]
Het buurjongetje zat ook de hele tijd te jengelen wanneer we weer met de minibike gaan rijden.![]()
[afbeelding]
Eerst koffiequote:Op zondag 21 mei 2006 10:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tim the toolman Tailer![]()
Mogguh (k)rib(b)i(g)![]()
![]()
Een kind voorop, en een kind achterop, als dat maar goed gaat.quote:
quote:
Ocharmequote:Op zondag 21 mei 2006 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een kind voorop, en een kind achterop, als dat maar goed gaat.![]()
![]()
Mamma mocht ik deze foto niet e-mailen zei Nick voordat ik hem mocht kieken.![]()
Veel plezierquote:[..]
![]()
![]()
En nu gaan 4 ventjes naar Kidzcity.nl
Eentje houdt zich groot, ik moet rijden.![]()
Derde koffie drinken we ik daar.![]()
![]()
Mooie broek zit er ook bijquote:Op zondag 21 mei 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er niet naar uitquote:Op zondag 21 mei 2006 10:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goeiesmorgens![]()
Had gehoopt op een zon(nige)dag![]()
geen weerquote:
ben aardig aan vakantie toequote:Loopt je hoofd al een beetje over studiebol?![]()
zo werkt het al helemaal niet voor mijquote:probeer ik tussendoor ook weer eens met mijn neus in de boeken te duiken.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik zeg 1 ding: MUHHAHAHHAHAHAHAHA, nooit meer songfestival(of het moet alleen met van dit soort coole bands zijn, die wel humor hebben)
[afbeelding]
:^ het is een groot politiek gala daarquote:Op zondag 21 mei 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
en mensen blijven kijken
Oostblokkers winnen toch altijd
ok, deze keer niet dan...
heb je het camera steuntje al gemeten ?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
en mensen blijven kijken
Oostblokkers winnen toch altijd
ok, deze keer niet dan...
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef bwt het volgende:
Takahashie met een erg mooie inhaal op inhaal op inhaal actie vlak voor de finish
Ik ben ook al de hele dag aan het kijken.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef bwt het volgende:
Takahashie met een erg mooie inhaal op inhaal op inhaal actie vlak voor de finish
Vind je dat leuk, de hele dag naar een inhaalactie kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben ook al de hele dag aan het kijken.![]()
De grapjas is ook weer wakker hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 13:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, de hele dag naar een inhaalactie kijken
En zet je hem dan op repeat of spoel je zelf terug
tieten in een SC topic mogen gewoon hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 10:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanmiddag tv kijken dan.![]()
Zijn Suzuki is nu blauw geworden.![]()
[afbeelding]
Dus zijn pak ook..
Opletten dus.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mannelijke Fokkers..
Deze mag niet volgens de policy, dus zit onder een link.![]()
Ik denk toch dat het niet verder zal regenenquote:
Jammerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het niet verder zal regenen
slicks dus
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, de hele dag naar een inhaalactie kijken
En zet je hem dan op repeat of spoel je zelf terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |