misschien motor rijden?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:04 schreef AndreB. het volgende:
weekendsnelheid van die slowchat is wel erg langzahm, waar is iedereen?
Goed bezigquote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef bwt het volgende:
Voor
[afbeelding]
Tijdens
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
gebruikte gereedschap
[afbeelding]
Schakel geheel had ik zo los. Alleen de voetsteun zelf....... damn, dat was ff zwaar. De voetsteun wilde niet van de "driehoek" los.
![]()
Met grof geschut (slag schroevendraaier) ding toch nog los gekregen.![]()
Maar zit weer als gegoten. Ik kan weer vrolijk schakelen![]()
Fulcrum heeft er tenminste plezier aan gehad, ik had geen keus ingebroken en o.a. motorpak gejatquote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef bwt het volgende:
Ik lees het al weer.
Jij hebt je weer uit kunnen leven
alle 2 - stinkie en fulcrum
O ja, kut, was ik al weer vergetenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fulcrum heeft er tenminste plezier aan gehad, ik had geen keus ingebroken en o.a. motorpak gejat
als ik hard moet remmen gebruik ik een klein beetje de achterrem, anders meestal nietquote:Op zondag 21 mei 2006 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut zeg, Rossi weer niet. Niet goed voor mijn GPinsider manager teams.
Tussen de middag nog even gereden, was wel erg bewolkt maar bleef even droog. Was heerlijk, alleen had oordoppen in: luisterde muziek tijdens het rijden. Dat is wel leuk, maar niet verstandig: bij een inhaalaktie waarna ik heel hard moest remmen voor een afslag blokkeerde ik mijn achterwiel.. mijn achterkant slipte een aantal meters, als reactie liet ik even mijn voorrem los () en zette daarma langzaam weer druk maar voelde dat het achterwiel nog geblokkeerd was, slipte wat naar links en rechts voor mijn gevoel
![]()
Heb toen gelift met achterrem en heb de afslag nog wel gehaald, maar schoot iets door![]()
Moet binnenkort even goed oefenen met remmen etc... doordat ik hard moest remmen ging al het gewicht natuurlijk naar voren en was er nauwelijks druk op het achterwiel. Volgens mij heb je snel het gevoel dat als je hard moet remmen, je achterrem ook harder in moet trappen (ook al doe ik dat vrij subtiel). Moet mezelf dat maar even afleren![]()
[..]
Goed bezig![]()
![]()
ziet er netjes uitquote:Op zondag 21 mei 2006 18:43 schreef stinkie het volgende:
Nieuw jack
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu maar hopen dat de verzekering weer uitkeert
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef bwt het volgende:
Ik lees het al weer.
Jij hebt je weer uit kunnen leven
alle 2 - stinkie en fulcrum
Hmm ja maar heb het zo geleerd destijds, pak de achterrem er altijd bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik hard moet remmen gebruik ik een klein beetje de achterrem, anders meestal niet
is gedeeltelijk ook wel omdat ik gewoon geen zin heb om m'n voet weer te verzetten
ik heb het ook zo geleerd, doe het alleen bijna nooit meerquote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuke jas Stinkie![]()
[..]
![]()
[..]
Hmm ja maar heb het zo geleerd destijds, pak de achterrem er altijd bij
Een broek heb ik ook voor hem, maar die heeft hij nog niet gepast.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
Mooie broek zit er ook bijWaarom is die tweede foto zo raar uitgeknipt
Is dit niet wat voor jou? >> klik (heb de juiste maat al voor je gekozen)
Ik heb vaak geen zin om mijn hand te verzetten, dus gebruik de motorrem, en daarna een beetje de achterrem.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
als ik hard moet remmen gebruik ik een klein beetje de achterrem, anders meestal niet
is gedeeltelijk ook wel omdat ik gewoon geen zin heb om m'n voet weer te verzetten
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zonder kuip valt er niks te sleutelen![]()
Anders moet die dame motorcentrum eindhoven ff bellen of die misschien een kuipje met lichtunits en beugel heeft liggen van het jaartal 2002/2003
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef bwt het volgende:
Voor
[afbeelding]
Tijdens
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
gebruikte gereedschap
[afbeelding]
Schakel geheel had ik zo los. Alleen de voetsteun zelf....... damn, dat was ff zwaar. De voetsteun wilde niet van de "driehoek" los.
![]()
Met grof geschut (slag schroevendraaier) ding toch nog los gekregen.![]()
Maar zit weer als gegoten. Ik kan weer vrolijk schakelen![]()
Was je weer ineens bij de les moet je maar denkenquote:
Mooi jasje met genoeg ventilatie gatenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:43 schreef stinkie het volgende:
Nieuw jack
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu maar hopen dat de verzekering weer uitkeert
Was wel een mooie race, ook de 250 cc. In de laatste bochten van de 1e plaats gereden worden, altijd mooi.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Net thuis, bakkie thee gezet, koekje erbij, motorsport opgezet, 125 cc doorgespoeld, daarna zwart beeld.
![]()
Is de digitiale tuner automatisch uitgegaan.![]()
Geen 250, geen MotoGP.![]()
Wel even fokken dan.![]()
Tjááá, waar een wil is, is een weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik denk dat ik maar van mijn plannetje moet afstappen. Het wordt te ingewikkeld.
Wat ik er tot nu toe van heb begrepen, heb ik behalve de topkuip en verlichtingsunit ook een subframepje nodig. En dan ook nog de topkuip en tank nog laten spuiten in de juiste kleur zwart.
En niet onbelangrijk.....de bevestigingspunten wijken ook al af.
Fijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef Rib-i het volgende:
Was wel een mooie race, ook de 250 cc. In de laatste bochten van de 1e plaats gereden worden, altijd mooi.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |