Heb ik iets gemist of noem je jouw bed gewoon king size?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk(satijnen lakens en een kingsize bed)
[..]
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)
[..]
FF VII
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, bid met me mee dat hij het blijft doen en dat ik een goede keuze heb gemaakt...
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?
neequote:
Ohh. Bad vibes? Ik heb altijd computer problemen waarbij mensen me aankijken "hoe krijg je DAT voor elkaar". Volgens mij zenden sommige mensen gewoon bepaalde straling uit waardoor elektrische apparaten raar gaan doen of zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.
Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Dennis!!
Hoe gaat het met jou dan?Pandjesbaas?!
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Kun je denk ik niks aan doen. ALleen maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Straling?Nou, dan ligt alles wat bij mij misgaat aan straling.
Ik ben wie ik ben door de waterkoker.
Hahai!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:25 schreef xman het volgende:
Spannende OP.
Ja welke Mp3 speler heb je Wax?
Jazekerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
Al helemaal het gevoel van dat je zegt hey joh allemaal van MIJ??
![]()
Ooh dat zijn wel coole dingen. Had wel gedacht dat je de iPod U2 addition zou halen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!Hoe is het met jou dan??
Nou, ik heb de Creative Zen Micro (6GB), enorm afgeprijsd omdat er een nieuw model is/komt ofzo... Het is me wel een gepuzzel hoor...
wacht maar tot je binnen bent geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Hoi
[..]
Nou, zo tof ziet het er in de efteling niet uit
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]
wacht maar tot je binnen bent geweest
maar inderdaad dit schip is wel heeel gaaf, het is de vliegende hollander uit de nieuwe pirates-film.
[GEZ] Boot voor Canalparade!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]
wacht maar tot je binnen bent geweest
maar inderdaad dit schip is wel heeel gaaf, het is de vliegende hollander uit de nieuwe pirates-film.
ik hoop dat ie snel opengaat, maar als ik de laatste geruchten moet geloven dan wordt het juli of augustus...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..
volgens mij gaan ze die niet goedkeuren.quote:
Hahaha, ja, naja, de meerwaarde van een iPod t.o.v. een "gangbare" speler ontgaat mij nogal...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ooh dat zijn wel coole dingen. Had wel gedacht dat je de iPod U2 addition zou halen.
Misschien dat je hier wel wat aan hebt. http://gathering.tweakers(...)eative%2Czen%2Cmicro
Hebben wij een relatie?quote:
Heimelijk he? Dus shhh...quote:
en dat bootje is nog cheap plastic ook....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..
slecht is ie niet, maar je houd er gewoon een kutgevoel aan over omdat het boek zoveel beter isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaf naar de DV-Code(ff kijken of ie echt zo slecht is)
ik ben meer benieuwd naar de efteling versiequote:
de theming is topquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben meer benieuwd naar de efteling versie. ik heb op websites enorm gave fotos gezien dus ik ben echt heel erg benieuwd1!!!
mogguh.
dat is vervelend !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Cairon het volgende:
ik ben verdrietig
Ja ik ga er heen met erg lage verwachtingen. Maar ik wil het gewoon voor mezelf zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
slecht is ie niet, maar je houd er gewoon een kutgevoel aan over omdat het boek zoveel beter is
ach en toe.... meestal in de vakantie...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef Cairon het volgende:
sinds wanneer leest cybart boeken?
standaard meuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Cybart het volgende:
maar goed, hoe kom je zo verdrietig?
Mijn 2e Moeder.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Cairon het volgende:
van de vier?
jij tim en miguel... en wie nog meer dan?
Ik omhels je met 1000 armenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Cybart het volgende:
of een giphartje ofzo
op themepark stonden er meerdere, de wachtrij binnen schijnt ook geweldig te zijn, verborgen gezichten in de muren, boekenkast die verschuift ofzo, en dan de laatste wachtrij is een havenstad in de nachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
de theming is top
heb zelfs al een foto'tje van binnen gezien
wens ze dan maar vast succes met het eerste uur.... (dat gaat erg snel)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga er heen met erg lage verwachtingen. Maar ik wil het gewoon voor mezelf zien.
Ik ben trouwens de enige van de 4 die gaan die het boek gelezen heeft
Ach, het verhaal is nu zo vaak in de media geweest dat dat wel moet lukken denk ik. Maar ik hoorde dat ie voor niet-lezers af en toe iets te veel opsommingen van feiten en puzzles achter elkaar heeft ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
wens ze dan maar vast succes met het eerste uur.... (dat gaat erg snel)
Hij duurt ook 2,5 uur....quote:en vanaf proffessor Teabing gaat ie veel te sloom
ik zeg, tijd voor lot's off booz and clubbing tonight voor je!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
standaard meuk.
het gaat slecht met school
ik ben eenzaam
en ik zie het allemaal niet zo meer zitten over het algemeen
ja precies! en een filmpje over de binnenkant!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
de theming is top
heb zelfs al een foto'tje van binnen gezien
zou leuk zijn als ik alcohol dronk, als ik iemand had om mee te nemen naar het uitgaansgebied, en als ik niet wanhopig sociaal gestoord was waardoor contact leggen in een kroeg of dansgelegenheid onmogelijk is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zeg, tijd voor lot's off booz and clubbing tonight voor je!
Jups... dinsdag.. met hordes van die kleuters van de schoolreisjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat bootje is nog cheap plastic ook....
was jij er ook al deze week![]()
maandag ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jups... dinsdag.. met hordes van die kleuters van de schoolreisjes
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
maandag ook
van die enge christelijke scholen die bidden voor het eten
Lieve Cairon,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ik alcohol dronk, als ik iemand had om mee te nemen naar het uitgaansgebied, en als ik niet wanhopig sociaal gestoord was waardoor contact leggen in een kroeg of dansgelegenheid onmogelijk is.
als ik in m'n uppie uitga om depresiviteit te verdrijven, dan ben ik aan het eind van de avond rijp voor de slacht.
dan haal je de kerstboom vast van zolderquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ik alcohol dronk, als ik iemand had om mee te nemen naar het uitgaansgebied, en als ik niet wanhopig sociaal gestoord was waardoor contact leggen in een kroeg of dansgelegenheid onmogelijk is.
als ik in m'n uppie uitga om depresiviteit te verdrijven, dan ben ik aan het eind van de avond rijp voor de slacht.
dat hadden wij nu bij de houten achtbaan....*&^*(&$-kinderenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Ik stond op het punt om die kinderen uit de python te pleuren.. gekrijs overal..
Gelukkig was het nog zo rustig dat we een paar dingen 2 keer hebben kunnen doen.. maar toch..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hadden wij nu bij de houten achtbaan....*&^*(&$-kinderen
jupjup!!!! kom je langs?quote:
Daar stond wat anders!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:00 schreef Cybart het volgende:
aaauw, piep in mn oren
Electroquote:
haha, om half 4 hadden we het hele park (incl lunchen en 2 terrasjes) gehad,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig was het nog zo rustig dat we een paar dingen 2 keer hebben kunnen doen.. maar toch..
in september nog een keer, maar dan zonder de kleuters
neej, ik ga morgenvroeg al weer snowboarden, lijkt me dan niet zo slimquote:
Kitty is liefquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lesbo's zijn lief, homo's zijn lief
, hetero's zijn stom
![]()
te gekquote:
Hey maaaam, ik besefte me net dat ik straks de enige ben van ons 4 die het boek gelezen heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te gek
ja ik heb wel een coole zus
wil je dat ik ook invul of ben ik al te oud?
Je bent eigenlijk te oud 21-29 is de doelgroep, maar ik stuur je ook wel een survey op, dan weet je ook waar t over gaat en dan kun je meepraten over het grote BB-onderzoekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te gek
ja ik heb wel een coole zus
wil je dat ik ook invul of ben ik al te oud?
Hoi hoi, ben nu niet langer alleen in de uitzonderingsstatusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te oud 21-29 is de doelgroep, maar ik stuur je ook wel een survey op, dan weet je ook waar t over gaat en dan kun je meepraten over het grote BB-onderzoek![]()
jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey maaaam, ik besefte me net dat ik straks de enige ben van ons 4 die het boek gelezen heeft
DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET!!!!!!!??!?!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja
nou en?
ben je bang dat ik het niet snap dan
ik ben misschien wel ouder maar heb nog geen aderverkalking
ik kan nog heel goed mee
jij ziet eruit als 25. Heeft niks met het onderzoek t emaken, maar dat wilde ik even kwijtquote:
Ik zie geen kutopmerking.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Cairon het volgende:
zeg Ang3l als ik geen kutopmerking meer mag maken over TMM waarom mag die het dan wel doen?
gewoon doosje met nieuwe meenemen, kan je hem halverwege de avond nog verversen, want jij hebt toch elke dag nieuwe?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Voor het eerst weer een lens in m'n rechteroog.
Maar hopen dat dat goed gaat .....
Ja heb een extra paar en m'n bril in m'n tas zitten, als EHBO-middel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon doosje met nieuwe meenemen, kan je hem halverwege de avond nog verversen, want jij hebt toch elke dag nieuwe?
Dan neem ik aan dat dat harde lenzen warenquote:ik deed met m'n vorige paar 7 jaar![]()
Daar heb ik vanaaf ei'k ook wel zin inquote:
Jij kijkt het songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. afschuwelijk die berg met homo's van Litouwen..
Yeah, dat zei ik ook al tegen iemandquote:
Die presentator gaat er lekker op in met zijn telefoonnummerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen doet het super officieel.. komt Paul met z'n olifantenpoten door de porseleinkast stampen
Ik lag dubbel..
Dat wordt voor Nederland dan volgend jaar gewoon Bennie Jolink en de rest van Normaal maar afvaardigenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die presentator gaat er lekker op in met zijn telefoonnummerDat maakt het leuk.
En Go Lordi!
Nee man, Within Temptationquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt voor Nederland dan volgend jaar gewoon Bennie Jolink en de rest van Normaal maar afvaardigen![]()
Nee en ook geen after Forever, want die zijn kwalitatief te goedquote:
en jij eet natuurlijk ook elke dag Tofu satehquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
Al jullie homo's weer die het songfestival keken, jullie dragen zeker ook roze kleren en Prada schoenen![]()
![]()
hmmm bespeur ik hier iets als de pot verwijt de ketel ?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
Al jullie homo's weer die het songfestival keken, jullie dragen zeker ook roze kleren en Prada schoenen![]()
![]()
Neeee, QI op BBC2quote:
Maar ik vond die aktie van Paul toch wel leuker en beter dan die Belgische dame met dat bordje van We love Kate Ryan. Dat kwam toch wel triest overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen doet het super officieel.. komt Paul met z'n olifantenpoten door de porseleinkast stampen
Ik lag dubbel..
en waar laat je die 3 procent dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef creno het volgende:
volgend jaar moet er weer met orkest gezongen worden en een combinatie van televoting (25%) en vakjury (72%).
Ik ben geen potquote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm bespeur ik hier iets als de pot verwijt de ketel ?
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij eet natuurlijk ook elke dag Tofu sateh![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik vond die aktie van Paul toch wel leuker en beter dan die Belgische dame met dat bordje van We love Kate Ryan. Dat kwam toch wel triest over
Riep iemand?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben geen pot, maar roze vind ik enig
![]()
![]()
Kate is ook goed en had zeker wel in de finale moeten staanquote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
Kate Ryan was toch ook goed, maar ja dat vond ik van kroatië ook
eigenlijk moeten ze de naam veranderen in diversevalutavisie songfestival en als het wel eurovisie songfestival blijft dan alleen landen mee laten doen die met de euro betalen
Kon toch ook zijn dat de deelnemers die 3 procent onderling mogen verdelenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef creno het volgende:
@ stroekie, ik heb het aangepast, moest natuurlijk 75% zijn
Het is gewoon een scriptquote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe maak je die site zo dat de tijd aangegeven wordt enzo![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 | /* Plain English Time By Adam Brown (adambrown2@iname.com) */ function number(x) { if (x==1) return "one"; if (x==2) return "two"; if (x==3) return "three"; if (x==4) return "four"; if (x==5) return "five"; if (x==6) return "six"; if (x==7) return "seven"; if (x==8) return "eight"; if (x==9) return "nine"; if (x==10) return "ten"; if (x==11) return "eleven"; if (x==12) return "twelve"; return x; //default } function ishtime(h,m) { h = number(h) if (m<=3 || m>57) return h+" o'clock"; if (m<=7) return "five past "+h; if (m<=12) return "ten past "+h; if (m<=17) return "quarter past "+h; if (m<=23) return "twenty past "+h; if (m<=28) return "twenty-five past "+h; if (m<=33) return "half past "+h; if (m<=38) return "twenty-five to "+h; if (m<=43) return "twenty to "+h; if (m<=48) return "quarter to "+h; if (m<=53) return "ten to "+h; if (m<=58) return "five to "+h; return "h:m"; // never reached? } function daytime(h) { if (!h || h>21) return " at night" if (h<12) return " in the morning"; if (h<=17) return " in the afternoon"; return " in the evening"; // default } function ish(h,m) { if (!h && !m) { // if no time supplied, use the system time time = new Date() h = time.getHours() m = time.getMinutes() } z = daytime(h); h = h % 12 // fix to 12 hour clock if (m>57 && time.getSeconds()>30) m++; // round seconds if (m>60) m=0 // round up minutes if (m>33) h++ // round up hours if (h>12) h = 1 // the clock turns round.. if (h==0) h = 12 return "It's now about "+ishtime(h,m)+z+"." } document.writeln(ish().fontcolor("black"),"<P>") </script> |
Jargon, ik glijd van mn stoelquote:Op zondag 21 mei 2006 00:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is gewoon een script.
[ code verwijderd ]
Volgens mij heeft Paul iets te veel ingenomenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
Jeuj Mathilde is d'r weer![]()
En Paul heeft de tussentijd volgens mij gebruikt om z'n keel eens goed te smeren![]()
daar wordt hij lekker los vanquote:Op zondag 21 mei 2006 00:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Paul iets te veel ingenomen
die beats zijn al geweest hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 03:00 schreef Waxxer het volgende:
Geen stampende beats aan?En daarbij, je hebt wél op F5 gedrukt, of krijg je sms-meldingen?
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zondag 21 mei 2006 03:06 schreef Waxxer het volgende:
In ieder geval: op leeuw rijmt geeuw en dus ga ik slapen.Trusten!
Nounounounounounou...quote:Op zondag 21 mei 2006 12:16 schreef Manias het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fr6A2wWxY74&eurl=
Hohoooooiiiii Manias in zijn sas!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:33 schreef Manias het volgende:
haaaaaaaaai
Met die meeting?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:36 schreef Manias het volgende:
wneer?wat?
Jaaaaaaa neeeee maar kijk belde jij toen met Ang3l?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:39 schreef Manias het volgende:
ehmmmmmmmmmm volgens mij kwam ik toen zoweizo al nie
Menno is een mietje.. hij durfde niet Waxquote:Op zondag 21 mei 2006 12:39 schreef Manias het volgende:
ehmmmmmmmmmm volgens mij kwam ik toen zoweizo al nie
Goe-den-mid-dag Vlaaarrrp!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Menno is een mietje.. hij durfde niet Wax
Ik heb een beeld in mijn hoofd dat hij met iemand aan het bellen was, en dat ik op de een of andere manier die mobiel in handen kreeg en mezelf compleet voor lul heb gezet, want ik kreeg een stoer iemand aan de lijn.quote:
ohww.. nou ik was t niet (al ben ik natuurlk onwijs stoerquote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een beeld in mijn hoofd dat hij met iemand aan het bellen was, en dat ik op de een of andere manier die mobiel in handen kreeg en mezelf compleet voor lul heb gezet, want ik kreeg een stoer iemand aan de lijn.
Maar misschien, en hopelijk, heb ik dat gedroomd.
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:16 schreef Manias het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fr6A2wWxY74&eurl=
Neeneenee, die huppelde erbij!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:49 schreef Manias het volgende:
[..]
ohww.. nou ik was t niet (al ben ik natuurlk onwijs stoer) misschien was t herb!
ohhh of zijn poets homoquote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneenee, die huppelde erbij!
Oooohhh volgens mij was het Parleur![]()
Die was er ook bij!quote:
enorm!! (behalve dan dat ik eurovisie heb gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die was er ook bij!Thee zal nooit meer zijn, hoe het geweest is...
![]()
Maargoed, jij bent dus stoer?!Goos?
met de haarmode lopen ze in rusland wel achter, dat kapsel had ik 2 jaar geleden !quote:Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Manias het volgende:
die rus mag ook wel blijven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een heeeelll klein stukjequote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Manias het volgende:
[..]
enorm!! (behalve dan dat ik eurovisie heb gezien) jij toch ook!
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef Manias het volgende:
hahahaik vond dat rusland moest winnen... zweden was ook wel oke maar die snol is extremistchristen en antihomo
ja preciesquote:Op zondag 21 mei 2006 13:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat dat bekend is...
Moet ze vooral meedoen aan het Songfestival
ik heb er een paar voorbij zien flitsen, maar weet niet welke, en het klonk eigenlijk behoorlijk vals...
ik heb me dit jaar heel erg vergist, ik had België en Kroatië ook hoog ingeschat.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:12 schreef Manias het volgende:
[..]
ja precies
de paar leuke zaten ook al in de halve finale.. alle west europese landen waren echt.. shit gewoonoostblok rulz! (hier dan)
Ja, ik vroeg me eerlijk gezegd af hoe de kwalificatie in andere landen werkt...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:12 schreef Manias het volgende:
[..]
ja precies
de paar leuke zaten ook al in de halve finale.. alle west europese landen waren echt.. shit gewoonoostblok rulz! (hier dan)
Welles enge vent.quote:
ik ging naar een verjaardag hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Welles enge vent.
Ik zet Edwyn Collins wat harder en probeer jullie uit m'n hoofd te zetten.
Beetje vertraagd.. uhmquote:Op zondag 21 mei 2006 12:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goe-den-mid-dag Vlaaarrrp!Lekker geslapen???
Ik zal op mijn handen gaan zitten, ik ben in een ouwehoerbui en dan kom jij eraan...nooouuuu, dan heb je 't hoor!! Dán heb je 't!!!
T?
*klik*quote:A case of mistaken identity lands Slevin (Josh Hartnett) into the middle of a war being plotted by two of the city's most rival crime bosses: The Rabbi (Ben Kingsley) and The Boss (Morgan Freeman). Slevin is under constant surveillance by relentless Detective Brikowski (Stanley Tucci) as well as the infamous assassin Goodkat (Bruce Willis) and finds himself having to hatch his own ingenious plot to get them before they get him.
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:46 schreef Cairon het volgende:
Manias gaat naar dezelfde site als ik
Dreamcaps!
*Vandaag is rood, rood van jou lipenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:17 schreef creno het volgende:
waarom zou John Ewbank geen goed nummer kunnen schrijven, en dan het liefst Marco Borsato laten gaan (zijn carriere is al zo gigantisch, die hoeft niet bang te zijn voor een terugval, zelfs al zou ie laatste eindigen).
Technologic, technologic.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:06 schreef Manias het volgende:
Touch it- bring it - pay it - watch it - turn it - leave it - stop - format it
Dat was Mike! Parleur!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een beeld in mijn hoofd dat hij met iemand aan het bellen was, en dat ik op de een of andere manier die mobiel in handen kreeg en mezelf compleet voor lul heb gezet, want ik kreeg een stoer iemand aan de lijn.
Maar misschien, en hopelijk, heb ik dat gedroomd.
check your mailquote:Op zondag 21 mei 2006 14:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
wanted: Lesbische/Homoseksuele mensen![]()
Sjo lief, ik die vriend van me had al 19 homo's en had er nog maar 1 nodigquote:
Via Blackboard heb ik ongeveer 200 mensen (je kunt dan toch een heel kanaal aanklikken?) een mailtje gestuurd en ik heb maar 30 reacties ontvangenquote:Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef Manias het volgende:
ik doe nu ook onderzoek (stage) dus weet hoe irri het is mensen te vinden
jezus wat een mongool reacties op dat topic zeg! maar ja t is wel fok
Ik zei toch dat ik al een afspraak had Lieve Jerruh.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:40 schreef Jerruh het volgende:
stomme angel, waarom was je niet ff langsgekomen, het was een drama avond.
hetwas veel te rustigquote:Op zondag 21 mei 2006 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik al een afspraak had Lieve Jerruh.
Wat was er zo erg dan?
Volgende week wordt het weer drukker.. salarissen zijn dan gestort + vakantiegeldquote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hetwas veel te rustigmaaarrrr, daar kwam ik wel overheen!
Ja, er wonen straks 2 fokkers MIDDEN in de stadquote:Op zondag 21 mei 2006 14:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. gaat het wéér over stappen in brabant. Moet ik ook weer eens gaan doen..
blackboard! vu persoon?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Via Blackboard heb ik ongeveer 200 mensen (je kunt dan toch een heel kanaal aanklikken?) een mailtje gestuurd en ik heb maar 30 reacties ontvangen![]()
En ja, je bent geen toponderzoeker die mensen een incentive kan geven van 100 euro per persoon. Maar ja, ik vraag me af hoe betrouwbaar een onderzoek dan wordt, het kan namelijk best dat mensen snel iets invullen om maar de beloning te krijgen.![]()
Ja het was inderdaad rustig, Stratumse Dijk ook al.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hetwas veel te rustigmaaarrrr, daar kwam ik wel overheen!
Elke uni heeft een blackboard, mallerdquote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef Manias het volgende:
[..]
blackboard! vu persoon?
mijn onderzoek krijgen ze 125 of 25 euro voor (2 onderzoekprojecten)
voor de 25 euro heb ik er 64, voor die 125 euro heb ik er 13 ofzoietsquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Elke uni heeft een blackboard, mallerd
Hoeveel respondenten heb je? Als je net al sik 80 mensen nodig hebt, dan zal het een dure grap worden![]()
Effe rekenen: 1600+1300+325=3225 euroquote:Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Manias het volgende:
[..]
voor de 25 euro heb ik er 64, voor die 125 euro heb ik er 13 ofzoiets(heb iedereen al)
ja en dan organiseer ik zelf een feest in de rechter met het personeel, dus dan hopen we echt dat er veel mensen komen!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer drukker.. salarissen zijn dan gestort + vakantiegeld
nee hoor ik voer het uit de uni betaaltquote:Op zondag 21 mei 2006 15:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Effe rekenen: 1600+1300+325=3225 euro
Ben jij een rijk ventje of hoe zit dat![]()
Ja dan zit ik in Centerparcs met danslesquote:Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en dan organiseer ik zelf een feest in de rechter met het personeel, dus dan hopen we echt dat er veel mensen komen!
verdorie, dat heb je goed voor elkaarquote:Op zondag 21 mei 2006 15:10 schreef Manias het volgende:
[..]
nee hoor ik voer het uit de uni betaalt
hersenscans enzo
s leuk hoor stagequote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
verdorie, dat heb je goed voor elkaar![]()
Een scriptie schrijven icm een stage heeft wel wat meer mogelijkheden als in begeleiding en middelenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:16 schreef Manias het volgende:
[..]
s leuk hoor stagewel half jaar maar toch
goedzoquote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef Cairon het volgende:
en dan zeker weer 10 euro entree vragen?
ik ga wel naar de Altstad, tenminste goede muziek en het is gratis.
nou moet stagelopen en verslag/presentatie daarover, maar je werkt er dus eiglk gewoon op afdeling :pquote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een scriptie schrijven icm een stage heeft wel wat meer mogelijkheden als in begeleiding en middelen![]()
En de laatste keer dat je daar was was ..... ?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef Cairon het volgende:
ik ga wel naar de Altstad, tenminste goede muziek en het is gratis.
In Exprezzo (of 1 van die andere gaybladen) stond dat steeds meer mensen (semi-)naakte pics hebben op hun profielquote:
Ik heb gehoord dak goed kan masserenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef wonderer het volgende:
Pijn!
Kutzooi, kan niks bewegen zonder pijn
Wie komt me masseren?
Schatjequote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef Manias het volgende:
steefje <3
Verkeerd gelegen/kou op mijn spieren of zo. Mijn lats doen zeer bij elke beweging (dus als er spanning op staat). Zelfs ademenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef Manias het volgende:
pijn? wat voor pijn?
stretchen en vooral niet blijven zittenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verkeerd gelegen/kou op mijn spieren of zo. Mijn lats doen zeer bij elke beweging (dus als er spanning op staat). Zelfs ademen
Mja, heet douchen en SLR gelei voor sporters helpen wel een beetje
Bij dezen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iewwww, jij bent een jongen die van jongens houdt!!
Ik ook, hihi, kom eens een kijkje nemen: [homo - 1692] Welkom sexy DeWaasheid en geile poeh-beer Hrun Het is altijd gezellig bij ons![]()
One small step for a man, one giant leap for mankind.quote:
Die heb ik al gehad.quote:
Erikquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
Wat is je voornaam?
Een moment van verstandverbijstering, waardoor ik nu semi-populair en onvolwassen lijk, tegen het bRe3z4h aan. Maar dat ben ik niet bepaald. Als ik 'm kon veranderen zou ik dat doen, maar helaas zit hier toch mijn hele geschiedenis aan vast, dus laat ik 't maar zo.quote:Wat is de betekenis van je nickname?
Mooie kleurtjes en kronkelsquote:En die van je user-icoon?
Niet van toepassing. Ondertitel is zodat mensen niet de hele tijd Tha_Erik gaan typen, maar gewoon Erik. Dat is meer dan genoeg. T_E, TE of Tha_E hoeft van mij niet zo nodig.quote:En van je signature?
BB_Koning.quote:Hoe ben je hier terecht gekomen?
quote:Of beter gezegd, via wie?
Van FOK!, kennen is een groot woord, maar ik was ergens en hij ook. Nee. NVT, NVT, (NVT).quote:En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
17quote:Hoe oud ben je?
VWO5, C&Mquote:Wat voor studie/werk doe je?
Eindhoven, een lelijke stad, maar wel een lelijke stad van mijquote:Waar woon je (ongeveer)?
quote:Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Nope.quote:Heb je een vriendje? (of zoiets)
FOK!, filmpjes kijken en muziek luisteren. En muziek makenquote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Omdat ik heb geleerd dat newbies het snelst newbie-af zijn als ze slijmen en gehoorzamen, typen wat mensen willen horen.quote:Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Tot nu toe vriendelijk en helemaal niet echt beangstigendquote:Wat is je eerste indruk van ons?
Of jullie nog vragen hebben.quote:Wat wil je ons nog vragen?
20 april (ja ik onthoud die datumquote:
Zeg, beledig mijn stad eens nietquote:[b]Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:[/b
Eindhoven, een lelijke stad, maar wel een lelijke stad van mij.
Wacht maar, wacht maarquote:Tot nu toe vriendelijk en helemaal niet echt beangstigend.
hihiquote:Op zondag 21 mei 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ik word uitgenodigd dan kan ik moeilijk weigeren.
ohhh excitingquote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
20 april (ja ik onthoud die datum), tegenover ouders en zussen. Rest van de familie weet het nog niet (Behalve een toffe, hiipe tante van me) en hier op FOK! sinds een paar weken
.
Oh, en op school weet een select gezelschap het, en dat houd ik liever nog even zo.
Een goede rel op z'n tijd is best fijnquote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihizoals ik zei, het is hier altijd gezellig met af en toe een leuke rel
![]()
Manias tochquote:Op zondag 21 mei 2006 16:09 schreef Manias het volgende:
[..]
ohhh excitingnou welkom
(met zo'n foto heb je in notime een vriendje lol)
Leuk, die vooroordeelbevestigende opmerkingenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:09 schreef Manias het volgende:
[..]
ohhh excitingnou welkom
(met zo'n foto heb je in notime een vriendje lol)
blijven stretchen om de zoveel uurquote:Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, die vooroordeelbevestigende opmerkingen![]()
Hete douche en rekken hielp wel een beetje
meid doe gek, ik heb je al toegevoegd op msn!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een goede rel op z'n tijd is best fijn.
Dat trekt mijn PC nietquote:
Word je dan niet afgeslacht als je even op fok gluurt?quote:
jaquote:Op zondag 21 mei 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je dan niet afgeslacht als je even op fok gluurt?
De reden waarom ik geen full screen spelletjes speelquote:Op zondag 21 mei 2006 16:50 schreef Manias het volgende:
[..]
jamaar ja.. moet multitasken! dubbel addiction!
kan op zich ook in windowed mode..quote:Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen full screen spelletjes speel
Ik heb een behoorlijke tijd Ultima Online gespeeld, inderdaad in windowed mode zodat ik nog fora kon checken en kon chatten ;')quote:Op zondag 21 mei 2006 16:56 schreef Manias het volgende:
[..]
kan op zich ook in windowed mode..
soms heb ik dan ook nog mn psp ernaast lol
Hier moet k zelf weer wat gaan bereiden gok ikquote:Op zondag 21 mei 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waarom, maar mijn moeder had bedacht dat het avondeten om 16:15 goed op tijd was..
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Cairon het volgende:
Wie is wie
- Weemz
Weemz heeft zich het leven van exentriekeling aangemeten, met zijn fortuin geldt hij als een wereldverbeteraar. Exotische reizen in naam van humanitaire hulp liggen in zijn toekomst. Boze tongen spreken over de mogelijkheid dat Weemz zijn fortuin heeft gemaakt tijdens zijn periode in het voormalige Oostblok waar hij een porno-gigant was.
Jajajajaja, dat staat in ons aller geheugen gegrift.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |