Die was er ook bij!quote:
enorm!! (behalve dan dat ik eurovisie heb gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die was er ook bij!Thee zal nooit meer zijn, hoe het geweest is...
![]()
Maargoed, jij bent dus stoer?!Goos?
met de haarmode lopen ze in rusland wel achter, dat kapsel had ik 2 jaar geleden !quote:Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Manias het volgende:
die rus mag ook wel blijven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een heeeelll klein stukjequote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Manias het volgende:
[..]
enorm!! (behalve dan dat ik eurovisie heb gezien) jij toch ook!
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef Manias het volgende:
hahahaik vond dat rusland moest winnen... zweden was ook wel oke maar die snol is extremistchristen en antihomo
ja preciesquote:Op zondag 21 mei 2006 13:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat dat bekend is...
Moet ze vooral meedoen aan het Songfestival
ik heb er een paar voorbij zien flitsen, maar weet niet welke, en het klonk eigenlijk behoorlijk vals...
ik heb me dit jaar heel erg vergist, ik had België en Kroatië ook hoog ingeschat.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:12 schreef Manias het volgende:
[..]
ja precies
de paar leuke zaten ook al in de halve finale.. alle west europese landen waren echt.. shit gewoonoostblok rulz! (hier dan)
Ja, ik vroeg me eerlijk gezegd af hoe de kwalificatie in andere landen werkt...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:12 schreef Manias het volgende:
[..]
ja precies
de paar leuke zaten ook al in de halve finale.. alle west europese landen waren echt.. shit gewoonoostblok rulz! (hier dan)
Welles enge vent.quote:
ik ging naar een verjaardag hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Welles enge vent.
Ik zet Edwyn Collins wat harder en probeer jullie uit m'n hoofd te zetten.
Beetje vertraagd.. uhmquote:Op zondag 21 mei 2006 12:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goe-den-mid-dag Vlaaarrrp!Lekker geslapen???
Ik zal op mijn handen gaan zitten, ik ben in een ouwehoerbui en dan kom jij eraan...nooouuuu, dan heb je 't hoor!! Dán heb je 't!!!
T?
*klik*quote:A case of mistaken identity lands Slevin (Josh Hartnett) into the middle of a war being plotted by two of the city's most rival crime bosses: The Rabbi (Ben Kingsley) and The Boss (Morgan Freeman). Slevin is under constant surveillance by relentless Detective Brikowski (Stanley Tucci) as well as the infamous assassin Goodkat (Bruce Willis) and finds himself having to hatch his own ingenious plot to get them before they get him.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |