ja en dan organiseer ik zelf een feest in de rechter met het personeel, dus dan hopen we echt dat er veel mensen komen!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer drukker.. salarissen zijn dan gestort + vakantiegeld
nee hoor ik voer het uit de uni betaaltquote:Op zondag 21 mei 2006 15:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Effe rekenen: 1600+1300+325=3225 euro
Ben jij een rijk ventje of hoe zit dat![]()
Ja dan zit ik in Centerparcs met danslesquote:Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en dan organiseer ik zelf een feest in de rechter met het personeel, dus dan hopen we echt dat er veel mensen komen!
verdorie, dat heb je goed voor elkaarquote:Op zondag 21 mei 2006 15:10 schreef Manias het volgende:
[..]
nee hoor ik voer het uit de uni betaalt
hersenscans enzo
s leuk hoor stagequote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
verdorie, dat heb je goed voor elkaar![]()
Een scriptie schrijven icm een stage heeft wel wat meer mogelijkheden als in begeleiding en middelenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:16 schreef Manias het volgende:
[..]
s leuk hoor stagewel half jaar maar toch
goedzoquote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef Cairon het volgende:
en dan zeker weer 10 euro entree vragen?
ik ga wel naar de Altstad, tenminste goede muziek en het is gratis.
nou moet stagelopen en verslag/presentatie daarover, maar je werkt er dus eiglk gewoon op afdeling :pquote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een scriptie schrijven icm een stage heeft wel wat meer mogelijkheden als in begeleiding en middelen![]()
En de laatste keer dat je daar was was ..... ?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef Cairon het volgende:
ik ga wel naar de Altstad, tenminste goede muziek en het is gratis.
In Exprezzo (of 1 van die andere gaybladen) stond dat steeds meer mensen (semi-)naakte pics hebben op hun profielquote:
Ik heb gehoord dak goed kan masserenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef wonderer het volgende:
Pijn!
Kutzooi, kan niks bewegen zonder pijn
Wie komt me masseren?
Schatjequote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef Manias het volgende:
steefje <3
Verkeerd gelegen/kou op mijn spieren of zo. Mijn lats doen zeer bij elke beweging (dus als er spanning op staat). Zelfs ademenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef Manias het volgende:
pijn? wat voor pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |