quote:Op zondag 21 mei 2006 13:46 schreef Cairon het volgende:
Manias gaat naar dezelfde site als ik
Dreamcaps!
*Vandaag is rood, rood van jou lipenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:17 schreef creno het volgende:
waarom zou John Ewbank geen goed nummer kunnen schrijven, en dan het liefst Marco Borsato laten gaan (zijn carriere is al zo gigantisch, die hoeft niet bang te zijn voor een terugval, zelfs al zou ie laatste eindigen).
Technologic, technologic.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:06 schreef Manias het volgende:
Touch it- bring it - pay it - watch it - turn it - leave it - stop - format it
Dat was Mike! Parleur!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een beeld in mijn hoofd dat hij met iemand aan het bellen was, en dat ik op de een of andere manier die mobiel in handen kreeg en mezelf compleet voor lul heb gezet, want ik kreeg een stoer iemand aan de lijn.
Maar misschien, en hopelijk, heb ik dat gedroomd.
check your mailquote:Op zondag 21 mei 2006 14:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
wanted: Lesbische/Homoseksuele mensen![]()
Sjo lief, ik die vriend van me had al 19 homo's en had er nog maar 1 nodigquote:
Via Blackboard heb ik ongeveer 200 mensen (je kunt dan toch een heel kanaal aanklikken?) een mailtje gestuurd en ik heb maar 30 reacties ontvangenquote:Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef Manias het volgende:
ik doe nu ook onderzoek (stage) dus weet hoe irri het is mensen te vinden
jezus wat een mongool reacties op dat topic zeg! maar ja t is wel fok
Ik zei toch dat ik al een afspraak had Lieve Jerruh.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:40 schreef Jerruh het volgende:
stomme angel, waarom was je niet ff langsgekomen, het was een drama avond.
hetwas veel te rustigquote:Op zondag 21 mei 2006 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik al een afspraak had Lieve Jerruh.
Wat was er zo erg dan?
Volgende week wordt het weer drukker.. salarissen zijn dan gestort + vakantiegeldquote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hetwas veel te rustigmaaarrrr, daar kwam ik wel overheen!
Ja, er wonen straks 2 fokkers MIDDEN in de stadquote:Op zondag 21 mei 2006 14:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. gaat het wéér over stappen in brabant. Moet ik ook weer eens gaan doen..
blackboard! vu persoon?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Via Blackboard heb ik ongeveer 200 mensen (je kunt dan toch een heel kanaal aanklikken?) een mailtje gestuurd en ik heb maar 30 reacties ontvangen![]()
En ja, je bent geen toponderzoeker die mensen een incentive kan geven van 100 euro per persoon. Maar ja, ik vraag me af hoe betrouwbaar een onderzoek dan wordt, het kan namelijk best dat mensen snel iets invullen om maar de beloning te krijgen.![]()
Ja het was inderdaad rustig, Stratumse Dijk ook al.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hetwas veel te rustigmaaarrrr, daar kwam ik wel overheen!
Elke uni heeft een blackboard, mallerdquote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef Manias het volgende:
[..]
blackboard! vu persoon?
mijn onderzoek krijgen ze 125 of 25 euro voor (2 onderzoekprojecten)
voor de 25 euro heb ik er 64, voor die 125 euro heb ik er 13 ofzoietsquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Elke uni heeft een blackboard, mallerd
Hoeveel respondenten heb je? Als je net al sik 80 mensen nodig hebt, dan zal het een dure grap worden![]()
Effe rekenen: 1600+1300+325=3225 euroquote:Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Manias het volgende:
[..]
voor de 25 euro heb ik er 64, voor die 125 euro heb ik er 13 ofzoiets(heb iedereen al)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |