Ik heb gehoord dak goed kan masserenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef wonderer het volgende:
Pijn!
Kutzooi, kan niks bewegen zonder pijn
Wie komt me masseren?
Schatjequote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef Manias het volgende:
steefje <3
Verkeerd gelegen/kou op mijn spieren of zo. Mijn lats doen zeer bij elke beweging (dus als er spanning op staat). Zelfs ademenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef Manias het volgende:
pijn? wat voor pijn?
stretchen en vooral niet blijven zittenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verkeerd gelegen/kou op mijn spieren of zo. Mijn lats doen zeer bij elke beweging (dus als er spanning op staat). Zelfs ademen
Mja, heet douchen en SLR gelei voor sporters helpen wel een beetje
Bij dezen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iewwww, jij bent een jongen die van jongens houdt!!
Ik ook, hihi, kom eens een kijkje nemen: [homo - 1692] Welkom sexy DeWaasheid en geile poeh-beer Hrun Het is altijd gezellig bij ons![]()
One small step for a man, one giant leap for mankind.quote:
Die heb ik al gehad.quote:
Erikquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
Wat is je voornaam?
Een moment van verstandverbijstering, waardoor ik nu semi-populair en onvolwassen lijk, tegen het bRe3z4h aan. Maar dat ben ik niet bepaald. Als ik 'm kon veranderen zou ik dat doen, maar helaas zit hier toch mijn hele geschiedenis aan vast, dus laat ik 't maar zo.quote:Wat is de betekenis van je nickname?
Mooie kleurtjes en kronkelsquote:En die van je user-icoon?
Niet van toepassing. Ondertitel is zodat mensen niet de hele tijd Tha_Erik gaan typen, maar gewoon Erik. Dat is meer dan genoeg. T_E, TE of Tha_E hoeft van mij niet zo nodig.quote:En van je signature?
BB_Koning.quote:Hoe ben je hier terecht gekomen?
quote:Of beter gezegd, via wie?
Van FOK!, kennen is een groot woord, maar ik was ergens en hij ook. Nee. NVT, NVT, (NVT).quote:En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
17quote:Hoe oud ben je?
VWO5, C&Mquote:Wat voor studie/werk doe je?
Eindhoven, een lelijke stad, maar wel een lelijke stad van mijquote:Waar woon je (ongeveer)?
quote:Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Nope.quote:Heb je een vriendje? (of zoiets)
FOK!, filmpjes kijken en muziek luisteren. En muziek makenquote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Omdat ik heb geleerd dat newbies het snelst newbie-af zijn als ze slijmen en gehoorzamen, typen wat mensen willen horen.quote:Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Tot nu toe vriendelijk en helemaal niet echt beangstigendquote:Wat is je eerste indruk van ons?
Of jullie nog vragen hebben.quote:Wat wil je ons nog vragen?
20 april (ja ik onthoud die datumquote:
Zeg, beledig mijn stad eens nietquote:[b]Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:[/b
Eindhoven, een lelijke stad, maar wel een lelijke stad van mij.
Wacht maar, wacht maarquote:Tot nu toe vriendelijk en helemaal niet echt beangstigend.
hihiquote:Op zondag 21 mei 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ik word uitgenodigd dan kan ik moeilijk weigeren.
ohhh excitingquote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
20 april (ja ik onthoud die datum), tegenover ouders en zussen. Rest van de familie weet het nog niet (Behalve een toffe, hiipe tante van me) en hier op FOK! sinds een paar weken
.
Oh, en op school weet een select gezelschap het, en dat houd ik liever nog even zo.
Een goede rel op z'n tijd is best fijnquote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihizoals ik zei, het is hier altijd gezellig met af en toe een leuke rel
![]()
Manias tochquote:Op zondag 21 mei 2006 16:09 schreef Manias het volgende:
[..]
ohhh excitingnou welkom
(met zo'n foto heb je in notime een vriendje lol)
Leuk, die vooroordeelbevestigende opmerkingenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:09 schreef Manias het volgende:
[..]
ohhh excitingnou welkom
(met zo'n foto heb je in notime een vriendje lol)
blijven stretchen om de zoveel uurquote:Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, die vooroordeelbevestigende opmerkingen![]()
Hete douche en rekken hielp wel een beetje
meid doe gek, ik heb je al toegevoegd op msn!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een goede rel op z'n tijd is best fijn.
Dat trekt mijn PC nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |