Heb ik iets gemist of noem je jouw bed gewoon king size?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk(satijnen lakens en een kingsize bed)
[..]
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)
[..]
FF VII
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, bid met me mee dat hij het blijft doen en dat ik een goede keuze heb gemaakt...
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?
neequote:
Ohh. Bad vibes? Ik heb altijd computer problemen waarbij mensen me aankijken "hoe krijg je DAT voor elkaar". Volgens mij zenden sommige mensen gewoon bepaalde straling uit waardoor elektrische apparaten raar gaan doen of zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.
Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Dennis!!
Hoe gaat het met jou dan?Pandjesbaas?!
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Kun je denk ik niks aan doen. ALleen maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Straling?Nou, dan ligt alles wat bij mij misgaat aan straling.
Ik ben wie ik ben door de waterkoker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |