abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:27:07 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38021237
Vervolg op: [HOMO] 1691 - Leden van de VVD: eeeh... stemt u even mee??

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!

Wat moet je weten om deze reeks te kunnen volgen?

• Keizerpinguin is zwanger van Jerruh's kind. De twee geliefden hebben elkaar plechtig beloofd hun relatie geheim te houden voor de buitenwereld, temeer omdat Keizerpinguin momenteel een relatie is aangegaan met een invloedrijk figuur uit de onderwereld.

• Creno zal binnenkort de sleutel van zijn huis in ontvangst nemen, wat hij niet weet is dat het is gebouwd op een indiaanse grafheuvel. Boze geruchten doen de ronde, maar Creno weigert deze geruchten te geloven.

• Waxxer, Blubberzwijn en Vlarp hebben een verknipte driehoeksverhouding. De drie bedrijven met elkaar de liefde op regelmatige basis, wat geen van hen weet is dat XMN8R in het geniep hun erotische uitspattingen heeft gade geslagen, en op het punt staat om de drie met beeldmateriaal te confronteren en chanteren. Vlarp's politieke carriere staat op het spel, eveneens als Waxxer's journalistieke integriteit.

• Petre en Wizarddragon hunkeren naar elkaars aanwezigheid, helaas is er een half land dat hen van elkander scheidt. Twijfel slaat toe als Wizarddragon het ondergoed van een jongedame in Petre's kamer vind. Hij ontkent, want niemand mag weten dat het ondergoed niet van een vrouw is, maar van hemzelf. Zijn wonderlijke ontdekkingstocht in de wereld van de travestie moet een geheim blijven.

• Wonderer en Ang3l zijn heimelijk verliefd op elkaar. TheaterMama is jaloers.

• BB_Koning vreest dat zijn verleden hem in zal halen en doet alle mogelijke moeite om zijn identiteit verborgen te houden, want als men zou ontdekken dat hij in werkelijkheid Nathan is, dan zal het topic hem verstoten.

• Twaalfje beraamt een plan waarbij de efteling een cruciale rol speelt. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid de seizoens cliffhanger worden van het topic!
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:28:42 #2
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_38021271
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja hoor, heerlijk (satijnen lakens en een kingsize bed)
    [..]

Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)
    [..]

FF VII
    Heb ik iets gemist of noem je jouw bed gewoon king size?

Ah, speel ze dan! (met dat spel, niet met jezelf)
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:29:15 #3
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_38021285
    ...overigens liggen er een aantal fokkers opgesloten in een gouden kooi onder Parijs, is er ergens een krachtveld dat een andere groep tegenhoudt, en mag niemand er achter komen dat Marky-Mark eigenlijk een homosexueel is.
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    I'm hungry!
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:30:36 #4
    16874 creno
    born this way
    pi_38021316
    die OP !

een indiaanse grafheuvel, alles beter dan de verbouwde voormalige slachterij waar ik nu slaap
    <a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
    fanserie voor en door fans van WIDM
    pi_38021356
    Spanning & Sensatie.
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:32:09 #6
    71919 wonderer
    pi_38021375
    Leuke OP trouwens, Cairon
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:36:52 #7
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_38021479
    overigens

dames:

http://fotoboek.fok.nl/DeWaasheid

SEXY!
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    I'm hungry!
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:42:35 #8
    16874 creno
    born this way
    pi_38021614
    de vliegende hollander

<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
    pi_38021665
    Ik heb een MP3-speler

Ik al vloeken en tieren in mezelf omdat ik dacht dat'ie meteen stuk was blijkt dat ding dus te werken a la een laptop, dus heen-en-weer met je vingers ipv tikken

Ik en apparaten...
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:44:56 #10
    71919 wonderer
    pi_38021672
    Hij vliegt niet echt, he?

In oktober Brad maar meeslepen.
    pi_38021681
    Maargoed, bid met me mee dat hij het blijft doen en dat ik een goede keuze heb gemaakt...
    pi_38021705
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 17:42 schreef creno het volgende:
    de vliegende hollander

[afbeelding]
    issie open?
    dag
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:46:35 #13
    71919 wonderer
    pi_38021709
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Waxxer het volgende:
    Maargoed, bid met me mee dat hij het blijft doen en dat ik een goede keuze heb gemaakt...
    Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?
    pi_38021754
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?
    Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:55:41 #15
    16874 creno
    born this way
    pi_38021936
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef petre86 het volgende:

[..]

issie open?
    nee nog steeds niet

en jammer genoeg is dit de vliegende hollander uit Pirates of the carabiën deel 2

@ DennisMoore: dat rood is gaaaaf ! één muur in mijn slaapkamer word dus zo, de rest word creme-wit, dan kunnen robbert en ik het zelf overspuiten
      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:56:58 #16
    71919 wonderer
    pi_38021964
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.
    Ohh. Bad vibes? Ik heb altijd computer problemen waarbij mensen me aankijken "hoe krijg je DAT voor elkaar". Volgens mij zenden sommige mensen gewoon bepaalde straling uit waardoor elektrische apparaten raar gaan doen of zo.
    pi_38022001
    Burp
    Over onderschrift valt niet te twisten
      zaterdag 20 mei 2006 @ 18:10:55 #18
    71919 wonderer
    pi_38022295
    Excuse you
    pi_38022362
    Skuus!
    pi_38022411
    Dennis!!

Hoe gaat het met jou dan? Pandjesbaas?!
    pi_38022431
    Straling? Nou, dan ligt alles wat bij mij misgaat aan straling. Ik ben wie ik ben door de waterkoker.
    pi_38022447
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Waxxer het volgende:
    Dennis!!

Hoe gaat het met jou dan? Pandjesbaas?!
    Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      zaterdag 20 mei 2006 @ 18:17:01 #23
    71919 wonderer
    pi_38022462
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
    Straling? Nou, dan ligt alles wat bij mij misgaat aan straling. Ik ben wie ik ben door de waterkoker.
    Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Kun je denk ik niks aan doen. ALleen maar mee leren leven.

Maar veel plezier van je MP3 speler. Welke heb je? iPod?
    pi_38022637
    Spannende OP.

Ja welke Mp3 speler heb je Wax?
    pi_38022701
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 18:16 schreef Just-Dennis het volgende:

[..]

Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Okay dan! Al helemaal het gevoel van dat je zegt hey joh allemaal van MIJ??
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')