Da's de bedoeling toch ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, een knip met je vingers en dat Rusje ligt met zijn kont omhoog, gok ik zo.Naja, derden dan.
*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*quote:
uhmm.. ik ben wel een beetje ziek..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blub
We gaan zaterdag het songfestival kijken heh?
alleen de liedjes die voorbij komen en dan zap ik weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
is iedereen dat pauperprogramma kijken ofzo?
ik moet zaterdag die meuk allemaal aanhoren.. ik ben me vast mentaal aan het voorbereiden..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
alleen de liedjes die voorbij komen en dan zap ik weer![]()
Wattisseraandehanddanmetjou??![]()
Als ik dat programma zou kijken met jou en die andere gozersquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet zaterdag die meuk allemaal aanhoren.. ik ben me vast mentaal aan het voorbereiden..![]()
ik neem de gamecube wel mee, kan ik koeien slachten met resident evilquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik dat programma zou kijken met jou en die andere gozersdan zou ik die geluiden nadoen van Deepers Creepers en dat gamecube-spel, pardon game, die jij hebt en waar jij voor gespaard hebt en toen gekocht.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik neem de gamecube wel mee, kan ik koeien slachten met resident evil
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2426522443631028464&q=smash+bros
DIE MOET IK HEBBEN!!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
komt op de Wii uit.. eind dit jaar.. dus moet ff sparen voor nieuwe console
de kogel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
De hele afdeling op mijn werk vraagt elke dag of ik weer een spreuk bedenk voor op het whiteboardIk moet wel oppassen dat ik niet de Idols-Herman van het bedrijf word
![]()
Maar wel grappig, eerst waren er nog mensen die dachten dat ik het serieus bedoelde
Hahahaha LOL ja dat kan ook nog: "De kogel!!! De kíóóóógellll!!!!!"quote:
dat zou ook monsterlijk zijn als die zouden winnen !quote:
Geef ze dan een link naar dit forumquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik de liedjes allemaal beluisteren?
ik heb alleen de score meegekregen
ik had raadsvergadering, en mij vind mij te streng en te zakelijk, het is toch wat
neehee ik wil een liiihiink waar ik de liedjes kan luisteruhquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef ze dan een link naar dit forumEn dus jouw profiel en alles enzo
Ik ga volgende week met een Rus uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
Rusland heeft een leuk snoepje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wie was het net dan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga volgende week met een Rus uit
(en dit is weer ff de echte angel)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel voor jullie felicitaties
@wonderer: ik ben 27 geworden vandaag.
En ik heb dus geen songfestival gezien, tenminste, de laatste 2 nummers, maar ik heb weinig gemist?
ow jee ben je nu ook al doorgedrongen in steph's apartementquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
en ik besta alleen in Ang3l's hoofd
Egnie. Het S.F. Zuigtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen ligt uitgeput van het festival al te dromen
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Is Guido Stroeken uit Geleen familie van je?
Sorry hier geen valeriaanwortels voorradig om thee van te trekkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef Sunjammer het volgende:
Toe aan thee, een lange vakantie, valium en andere dingen.
*heeft het volledig gehad*
Sjeez.
quote:
ik blijf er lol om hebbenquote:
Malle Crenoquote:
Heb je dat ok wel eens? Je weet wel, je hebt een ontzettend lekker ejongen in je klas/werkgroepje en je blijft elke les maar naar hem staren en hopen dat je met hem samen mag werken zodat je van dichtbij in zn ogen kan verdrinken?quote:
In mijn klas zitten er 2, het vak is stom, maar zij waren genoeg reden om het vak leuker te vinden dan het is, hihiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef Weemz het volgende:
Nou, niet zó letterlijk...
Maar er zijn wel jongens waarmee ik zeker méér tijd zou willen doorbrengen ja.
Wat i sjouw type, Weemz?quote:
Dit bedoel ik, malle jongen die je bent MANNEN Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #6quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Weemz het volgende:
Je bedoelt [M} Sexy & Gewaagd? Of een ander...
Mijn tiep... Tja, KweetNiet, iig niet té gespierd, en gewoon een leuk koppie...
Nu weet je het, geniet ervanquote:
Dus geen appetijtelijke types ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef davidov het volgende:
Arbeiders zijn nu zelfs het huis binnen gedrongen
Maaaarrrrrr kheb geen kater
Hitman Contractsquote:
Ik heb mn tel wel geblingd met zulke steentjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Weemz het volgende:
Tja, dat doe je zelf!
Ach, ik heb ook tijden met de allereerste motorola (zo'n zwarte met klepje) rondgelopen
Zitten er leuke jongens in jouw 'klas', David?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Hitman Contracts
Het komt pas volgende week uit, maarrrrr (a)
1. ik heb geen "klas"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zitten er leuke jongens in jouw 'klas', David?![]()
Stom, dronken stekelvarkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef davidov het volgende:
[..]
3. er loopt genoeg leuk spul rond op de universiteit, als je een beetje tussen die jongens met dat smerige lange haar kijkt zie je vanzelf wel wat
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stom, dronken stekelvarken![]()
![]()
Ik ga weer aan t werk![]()
Niet spotten met G_E's hipheid!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Weemz het volgende:
Zozo, wordt zelfs jòuw mobieltje nog hip, G_E
nou hierbij dan, om jou een plezier te doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik denk ik neem eerder vrij om gezellig met jullie te posten...
ze zaten in de bezemkast?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Er zijn bij ons twee mensen ontslagen na de bedrijfsborrel van twee dagen geleden....
Hadden ze zich ZO misdragen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Er zijn bij ons twee mensen ontslagen na de bedrijfsborrel van twee dagen geleden....
ik hoef niet op te letten. hier is toch niets neukbaarsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden ze zich ZO misdragen?
Ik moet ook maar 's gaan opletten dan.....
Ik zie de laatste tijd een leuke stagiare rondlopen, volgens mij is ie van R&Dquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef error het volgende:
[..]
ik hoef niet op te letten. hier is toch niets neukbaars
Tsssk, waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Weemz het volgende:
Zozo, wordt zelfs jòuw mobieltje nog hip, G_E
Terecht ontslag lijkt me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
De 'borrel' duurde uiteindelijk tot 23:30 ofzo (ikzelf ging om 20:00 weg).
Er zijn dingen vernield, met glazen gegooid, systeemplafond in de vernieling, en de Facilitaire Zaken-kerel die eigenlijk verantwoordelijk was (afsluiten gebouw etc), is met z'n dronken kop in een auto van de zaak gestapt, tegen een andere auto van de zaak aangereden, en heeft onderweg naar zijn huis ook schade gemaakt.
't Stomme is dat directie nu misschien gaat negatief gaat beslissen over komende borrels... omdat een paar mensen geen grenzen kennen, en met drank op achter het stuur stappen.
Wat is dat voor bedrijf?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
De 'borrel' duurde uiteindelijk tot 23:30 ofzo (ikzelf ging om 20:00 weg).
Er zijn dingen vernield, met glazen gegooid, systeemplafond in de vernieling, en de Facilitaire Zaken-kerel die eigenlijk verantwoordelijk was (afsluiten gebouw etc), is met z'n dronken kop in een auto van de zaak gestapt, tegen een andere auto van de zaak aangereden, en heeft onderweg naar zijn huis ook schade gemaakt.
't Stomme is dat directie nu misschien gaat negatief gaat beslissen over komende borrels... omdat een paar mensen geen grenzen kennen, en met drank op achter het stuur stappen.
Een was uitzendkracht, die net een contract zou krijgen (hij zal zich echt voor z'n kop slaan), en de ander werkt al jááren voor FaZ met veel kennis en verantwoordelijkheden. Onbegrijpelijk. En op staande voet ontslagen. Vergoeding/uitkering kan ie uiteraard vergeten (en terecht natuurlijk!).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat voor bedrijf?
[elitaire-modus] Zeker van dat werkvolk dat zich misdroeg[/elitaire-modus] al kan "de top" er ook wat van af en toe, maar die wordt er nooit op aangesproken.
Hahaiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:48 schreef davidov het volgende:
[..]
nou hierbij dan, om jou een plezier te doen
D.w.z. dat je morgen de hele dag thuis zit om op dat ding te wachten? (en daarna om hem te installeren, en daarna om films te kijken?)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
En volgens het verse briefje van Selektvracht in m'n brievenbuis gaan ze morgenochtend opnieuw proberen m'n beamer te bezorgen!.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
D.w.z. dat je morgen de hele dag thuis zit om op dat ding te wachten? (en daarna om hem te installeren, en daarna om films te kijken?)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai![]()
![]()
Is je prive-dakterras al klaar en aangelegd en alles?
Awwwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef Cairon het volgende:
Brokeback by the Bell
http://www.collegehumor.com/movies/1690550
Nou ja, die prive-bios die ze nu aan het bouwen zijn is ook oke hoor!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:54 schreef davidov het volgende:
[..]DAT zou leuk zijn!
Nee, helaas zit dat er niet in
we shall see! moet ie maar es voordoen!quote:
Ok waxxer, ik moet iets bekennen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, die prive-bios die ze nu aan het bouwen zijn is ook oke hoor!!![]()
![]()
Ik was vroeger verliefd op Zackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef Cairon het volgende:
Brokeback by the Bell
http://www.collegehumor.com/movies/1690550
Ik las "Ik was zwanger"quote:
quote:
Ik doe links zwart en rechts blond en jij andersom?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief
![]()
Ik heb me bedacht, doe maar met je haar wat je gisteren zei, dan doe ik het tegenovergestelde, dan lijken we nog meer op elkaar![]()
Ja, dat is beter, anders krijg je het 2-coupes-vor-de-prijs-van-1 ideequote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik doe links zwart en rechts blond en jij andersom?
Geil, daar krijg je een mooie brede rug van.quote:
Hij is 14, dan kun je nog niet geil zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil, daar krijg je een mooie brede rug van.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij is 14, dan kun je nog niet geil zijn
en met IPL krijg je een schone rugquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil, daar krijg je een mooie brede rug van.
doe je wel voorzichtigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga nu fijn naar dingesdam.
Zo'n rug krijg je ook niet in een zomertje hoor...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij is 14, dan kun je nog niet geil zijn
Binnen een maand kun je elke spiergroep ontwikkelen, althans, dat si mijn ervaringquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n rug krijg je ook niet in een zomertje hoor...
Niet met roeien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Binnen een maand kun je elke spiergroep ontwikkelen, althans, dat si mijn ervaring![]()
Wel als je elke dag een paar uur roeit op een zware boot met zware roeispanenquote:
Train mijn spiergroepen dan maar eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Binnen een maand kun je elke spiergroep ontwikkelen, althans, dat si mijn ervaring![]()
Lees ik hier nu goed tussen de regels door dat jij komende zomer de eventuele FOK boot bij Canal pride gaat roeien ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wel als je elke dag een paar uur roeit op een zware boot met zware roeispanen![]()
Ieuwww, op zulke boten staan alleen maar homseksuele mannen, homo's zijn vies en onnatuurlijk enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees ik hier nu goed tussen de regels door dat jij komende zomer de eventuele FOK boot bij Canal pride gaat roeien ?![]()
Wrikken is veel geilerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees ik hier nu goed tussen de regels door dat jij komende zomer de eventuele FOK boot bij Canal pride gaat roeien ?![]()
"En links 2 3 4. Nee steef, ZO moet je dat doen" *buig over steef heen*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik wil wel je personal trainer worden![]()
![]()
![]()
Steven tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En links 2 3 4. Nee steef, ZO moet je dat doen" *buig over steef heen*
Vooral doorgaanquote:
En jij denkt dat er geen mensne in Utrecht lopen?quote:
*steekt ha... nevermind*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil los gaan op iemand.. wie stelt zichzelf vrijwillig beschikbaar!?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil los gaan op iemand.. wie stelt zichzelf vrijwillig beschikbaar!?
Ik heb nog een hele week om me op dat voor te bereidenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen mensne in Utrecht lopen?
Waar wordt dat uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:34 schreef BB_Koning het volgende:
Ik weet dat jullie homo's geen voetbal kijken (ik ook niet), maar hebben jullie door dat bij het Youth Festival (soort wk onder 20) ontzettend lekkere jongetjes spelen? Vandaag speelde Argentienie en er waren echt schattige latino jongetjes. Een ander ekeer zag ik Argentinie tegen spanje/portugal, dat was 1 en al latino eyecandy
![]()
Eurosportquote:
En het bevalt me nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:48 schreef Cairon het volgende:
ik ben jouw stomme topic aan het volspammen BB
Alleen perfect is goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
jij hebt geen smaak
Shayan is perfectquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:57 schreef Cairon het volgende:
oh die verjaarde make-up kop en dat rattensnuitje
En wat zou mijn fetisjisme zijn dan? Knappe jongens?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:10 schreef Cairon het volgende:
Shayan is alleen perfect omdat hij jouw fetish is.
je bedoelt die waanzinnig grote gok!?quote:
Je bent natuurlijk ook wel kut!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
ik ga slapen want ik voel me kut, en als ik nu ga slapen dan voel ik me morgen nog steeds kut, waarschijnlijk zelfs kutter omdat ik een vrijdag heb verspild met kut-voelen
en als die jongens bij Pink moeten het dus zonder je aanwezigheid stellen ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
ik ga slapen want ik voel me kut, en als ik nu ga slapen dan voel ik me morgen nog steeds kut, waarschijnlijk zelfs kutter omdat ik een vrijdag heb verspild met kut-voelen
*rock*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht, we gaan nog wel ff een ouderwets rock&roll-feestje houden!
mag het ook pompende trance zijn Waxxer ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht, we gaan nog wel ff een ouderwets rock&roll-feestje houden!
9,5 dagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
Haai Won San![]()
DUSSSS.... over een week of twee verlaat jij de-fi-ni-tief Nederland?!
Neen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag het ook pompende trance zijn Waxxer ?
Over tien dagen dusquote:
ik draai niets hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neen.
Sinds wanneer draai en luister jij pompende trance?!
Zit je zelf mee te stampen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik draai niets hoor
dat komt hier gewoon uit de radio
thuisgebracht middels een coax kabel door de firma Essent
en dat al ongeveer 10 jaar
Nope gewoon braaf te tikken achter de pc hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zit je zelf mee te stampen?Of mee te bewegen met de beats die uit de speakers komen?!
Skyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope gewoon braaf te tikken achter de pc hoor
maar deze muziek is dan ook ter compensatie van de saai/skaai radio die overdag op me werk aan staat.
bewegen op muziek doe ik wel buitenshuis![]()
Nee, ik heb een stuk of vijf mensen die me helpen aftellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij met een merkstift al de dagen aan het afturven ?
je bedoelt uit de line dancingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sky
"You're beautifffuuhhhuuuuulllllll, you're beautifffffuuuuhhhuuulllll...."![]()
![]()
Hey maar jij deed aan line-dancen toch?!
Voorbereid genoeg. Zelfs mijn dokters-dossier heb ik mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Over tien dagen dus
Maar al voorbereid en alles op het land waar je naartoe vertrekt, offehhh...?
jij bent meer van de ELO enz?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt uit de line dancing![]()
en nee Garth Brooks is not one of my heroes![]()
en nee ik heb geen Stetson of zo, dus vrees toch dat je me met iemand anders verward![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorbereid genoeg. Zelfs mijn dokters-dossier heb ik mee.
De rest komt daar wel.
Nee...? Ik heb mijn visum enzo.. Nu is het een kwestie van mezelf uitschrijven bij de gemeente en weggaan...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar het is toch niet bepaald een vakantie...?
Ik ben ontiegelijk breed georienteerd met muziekquote:
Vind je het niet vervelend om je vrienden achter te laten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee...? Ik heb mijn visum enzo.. Nu is het een kwestie van mezelf uitschrijven bij de gemeente en weggaan...
Alleen het laatste half uur merk je pas dat al je al 2 uur in het avontuur bent ondergedompeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hij's wel errug lang met 2,5 uur of niet?
Ja. Ik had gisteren een geweldige avond met twee vrienden en dat ga ik wel missen. Maar ja, 't is niet anders en ik heb Brad al veel te lang gemist.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend om je vrienden achter te laten?
Twee maar? En de andere dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik had gisteren een geweldige avond met twee vrienden en dat ga ik wel missen. Maar ja, 't is niet anders en ik heb Brad al veel te lang gemist.
Ja, niet allemaal tegelijk. Ik heb de rest van de week nog afspraken.quote:
Oh, aha.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal tegelijk. Ik heb de rest van de week nog afspraken.
Zoveel echt goeie vrienden heb ik trouwens niet.
Nee, stuk of vier. Maandag ga ik nog naar mijn maatje en woensdag heb ik een afspraak met de enige vriendin die ik niet via internet kenquote:
Waarom geen pisbak?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef creno het volgende:
Nog 5 dagen en dan is de oplevering !![]()
en Robbert gaat mee
en dit is mijn WC, dus barst los met de grappen
[afbeelding]
Zullen we die open deur dan maar niet intrappenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef creno het volgende:
en dit is mijn WC, dus barst los met de grappen
ja die kroegen wonen ook veel te dicht bij jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:43 schreef Ang3l het volgende:vriendin zou om 0:00 weggaan .... waren we toch maar ff Stratum op geweest
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een mp3-speler.
Maar wélke in de godesnaam?!
Succes.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet binnen 45 min op mn werk zijn om mn CDs weer in te leveren.
Nouja, de goedkope instapmodelletjes (zoals ik nu heb) zijn vaak niet zo lichtsterk inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat LEEK mij altijd al het probleem met een beamer, maar dat IS het dus ook gewoon?
T is geluktquote:
Toch niet, in huis is t alleen warm, maar als ik uit het raam kijk, dan zie ik hie rook wind en regenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
Bij mij is t lekker weer, ik ga zo de stad in![]()
![]()
Hoi Dennis,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Just-Dennis het volgende:
Kuch
Nou ik heb al boodschappen gedaanquote:
Hoi Just-Dennisquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou ik heb al boodschappen gedaan
moet nu nog stofzuigen enzo eigenlijk maar geen zin![]()
Dahag BB_Koningquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:43 schreef BB_Koning het volgende:
Dennis de huisman
Ik ga nu, mn zus wacht om 1430 op me in de stad![]()
Niet zo lang en hij ziet er heel goed uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt er voor WMP 11 om op te starten op een ouwe pc?.
Dan moet je wel héél verkeerd liggen, klinkt het.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
Dennis, wat mooiGefeliciteerd met je aankoop
Wil iemand me komen masseren? Ik heb denk ik verkeerd gelegen vannacht en nu doet mijn hele rug pijn, bij elke beweging
http://members.home.nl/jan.pieter/gangmuur04.jpgquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:40 schreef creno het volgende:
1 blik van 1 liter rood (ambitie van histor)
Yeah, ik weet het ook niet... ik heb wel spierpijn ook in mijn rug van donderdag, maar dit voelt echt heel anders.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél verkeerd liggen, klinkt het..
"Gaat wel weer over voor je een oud vrouwtje bent."
Ja hoor, heerlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Dag Engeltje, lekker geslapen?
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)quote:Zijn je sokjes al droog?
FF VIIquote:En wat zat er eigenlijk in dat pakketje waar je zo tijdens de regen voor de trap af moest en de gallerij over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |