Oh, aha.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal tegelijk. Ik heb de rest van de week nog afspraken.
Zoveel echt goeie vrienden heb ik trouwens niet.
Nee, stuk of vier. Maandag ga ik nog naar mijn maatje en woensdag heb ik een afspraak met de enige vriendin die ik niet via internet kenquote:
Waarom geen pisbak?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef creno het volgende:
Nog 5 dagen en dan is de oplevering !![]()
en Robbert gaat mee
en dit is mijn WC, dus barst los met de grappen
[afbeelding]
Zullen we die open deur dan maar niet intrappenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef creno het volgende:
en dit is mijn WC, dus barst los met de grappen
ja die kroegen wonen ook veel te dicht bij jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:43 schreef Ang3l het volgende:vriendin zou om 0:00 weggaan .... waren we toch maar ff Stratum op geweest
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een mp3-speler.
Maar wélke in de godesnaam?!
Succes.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet binnen 45 min op mn werk zijn om mn CDs weer in te leveren.
Nouja, de goedkope instapmodelletjes (zoals ik nu heb) zijn vaak niet zo lichtsterk inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat LEEK mij altijd al het probleem met een beamer, maar dat IS het dus ook gewoon?
T is geluktquote:
Toch niet, in huis is t alleen warm, maar als ik uit het raam kijk, dan zie ik hie rook wind en regenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
Bij mij is t lekker weer, ik ga zo de stad in![]()
![]()
Hoi Dennis,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Just-Dennis het volgende:
Kuch
Nou ik heb al boodschappen gedaanquote:
Hoi Just-Dennisquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou ik heb al boodschappen gedaan
moet nu nog stofzuigen enzo eigenlijk maar geen zin![]()
Dahag BB_Koningquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:43 schreef BB_Koning het volgende:
Dennis de huisman
Ik ga nu, mn zus wacht om 1430 op me in de stad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |