je bedoelt die waanzinnig grote gok!?quote:
Je bent natuurlijk ook wel kut!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
ik ga slapen want ik voel me kut, en als ik nu ga slapen dan voel ik me morgen nog steeds kut, waarschijnlijk zelfs kutter omdat ik een vrijdag heb verspild met kut-voelen
en als die jongens bij Pink moeten het dus zonder je aanwezigheid stellen ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
ik ga slapen want ik voel me kut, en als ik nu ga slapen dan voel ik me morgen nog steeds kut, waarschijnlijk zelfs kutter omdat ik een vrijdag heb verspild met kut-voelen
*rock*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht, we gaan nog wel ff een ouderwets rock&roll-feestje houden!
mag het ook pompende trance zijn Waxxer ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht, we gaan nog wel ff een ouderwets rock&roll-feestje houden!
9,5 dagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
Haai Won San![]()
DUSSSS.... over een week of twee verlaat jij de-fi-ni-tief Nederland?!
Neen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag het ook pompende trance zijn Waxxer ?
Over tien dagen dusquote:
ik draai niets hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neen.
Sinds wanneer draai en luister jij pompende trance?!
Zit je zelf mee te stampen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik draai niets hoor
dat komt hier gewoon uit de radio
thuisgebracht middels een coax kabel door de firma Essent
en dat al ongeveer 10 jaar
Nope gewoon braaf te tikken achter de pc hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zit je zelf mee te stampen?Of mee te bewegen met de beats die uit de speakers komen?!
Skyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope gewoon braaf te tikken achter de pc hoor
maar deze muziek is dan ook ter compensatie van de saai/skaai radio die overdag op me werk aan staat.
bewegen op muziek doe ik wel buitenshuis![]()
Nee, ik heb een stuk of vijf mensen die me helpen aftellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij met een merkstift al de dagen aan het afturven ?
je bedoelt uit de line dancingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sky
"You're beautifffuuhhhuuuuulllllll, you're beautifffffuuuuhhhuuulllll...."![]()
![]()
Hey maar jij deed aan line-dancen toch?!
Voorbereid genoeg. Zelfs mijn dokters-dossier heb ik mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Over tien dagen dus
Maar al voorbereid en alles op het land waar je naartoe vertrekt, offehhh...?
jij bent meer van de ELO enz?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt uit de line dancing![]()
en nee Garth Brooks is not one of my heroes![]()
en nee ik heb geen Stetson of zo, dus vrees toch dat je me met iemand anders verward![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorbereid genoeg. Zelfs mijn dokters-dossier heb ik mee.
De rest komt daar wel.
Nee...? Ik heb mijn visum enzo.. Nu is het een kwestie van mezelf uitschrijven bij de gemeente en weggaan...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar het is toch niet bepaald een vakantie...?
Ik ben ontiegelijk breed georienteerd met muziekquote:
Vind je het niet vervelend om je vrienden achter te laten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee...? Ik heb mijn visum enzo.. Nu is het een kwestie van mezelf uitschrijven bij de gemeente en weggaan...
Alleen het laatste half uur merk je pas dat al je al 2 uur in het avontuur bent ondergedompeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hij's wel errug lang met 2,5 uur of niet?
Ja. Ik had gisteren een geweldige avond met twee vrienden en dat ga ik wel missen. Maar ja, 't is niet anders en ik heb Brad al veel te lang gemist.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend om je vrienden achter te laten?
Twee maar? En de andere dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik had gisteren een geweldige avond met twee vrienden en dat ga ik wel missen. Maar ja, 't is niet anders en ik heb Brad al veel te lang gemist.
Ja, niet allemaal tegelijk. Ik heb de rest van de week nog afspraken.quote:
Oh, aha.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet allemaal tegelijk. Ik heb de rest van de week nog afspraken.
Zoveel echt goeie vrienden heb ik trouwens niet.
Nee, stuk of vier. Maandag ga ik nog naar mijn maatje en woensdag heb ik een afspraak met de enige vriendin die ik niet via internet kenquote:
Waarom geen pisbak?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef creno het volgende:
Nog 5 dagen en dan is de oplevering !![]()
en Robbert gaat mee
en dit is mijn WC, dus barst los met de grappen
[afbeelding]
Zullen we die open deur dan maar niet intrappenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef creno het volgende:
en dit is mijn WC, dus barst los met de grappen
ja die kroegen wonen ook veel te dicht bij jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:43 schreef Ang3l het volgende:vriendin zou om 0:00 weggaan .... waren we toch maar ff Stratum op geweest
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een mp3-speler.
Maar wélke in de godesnaam?!
Succes.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet binnen 45 min op mn werk zijn om mn CDs weer in te leveren.
Nouja, de goedkope instapmodelletjes (zoals ik nu heb) zijn vaak niet zo lichtsterk inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat LEEK mij altijd al het probleem met een beamer, maar dat IS het dus ook gewoon?
T is geluktquote:
Toch niet, in huis is t alleen warm, maar als ik uit het raam kijk, dan zie ik hie rook wind en regenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
Bij mij is t lekker weer, ik ga zo de stad in![]()
![]()
Hoi Dennis,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Just-Dennis het volgende:
Kuch
Nou ik heb al boodschappen gedaanquote:
Hoi Just-Dennisquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou ik heb al boodschappen gedaan
moet nu nog stofzuigen enzo eigenlijk maar geen zin![]()
Dahag BB_Koningquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:43 schreef BB_Koning het volgende:
Dennis de huisman
Ik ga nu, mn zus wacht om 1430 op me in de stad![]()
Niet zo lang en hij ziet er heel goed uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt er voor WMP 11 om op te starten op een ouwe pc?.
Dan moet je wel héél verkeerd liggen, klinkt het.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
Dennis, wat mooiGefeliciteerd met je aankoop
Wil iemand me komen masseren? Ik heb denk ik verkeerd gelegen vannacht en nu doet mijn hele rug pijn, bij elke beweging
http://members.home.nl/jan.pieter/gangmuur04.jpgquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:40 schreef creno het volgende:
1 blik van 1 liter rood (ambitie van histor)
Yeah, ik weet het ook niet... ik heb wel spierpijn ook in mijn rug van donderdag, maar dit voelt echt heel anders.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél verkeerd liggen, klinkt het..
"Gaat wel weer over voor je een oud vrouwtje bent."
Ja hoor, heerlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Dag Engeltje, lekker geslapen?
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)quote:Zijn je sokjes al droog?
FF VIIquote:En wat zat er eigenlijk in dat pakketje waar je zo tijdens de regen voor de trap af moest en de gallerij over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |