Hoi Dennis,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Just-Dennis het volgende:
Kuch
Nou ik heb al boodschappen gedaanquote:
Hoi Just-Dennisquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou ik heb al boodschappen gedaan
moet nu nog stofzuigen enzo eigenlijk maar geen zin![]()
Dahag BB_Koningquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:43 schreef BB_Koning het volgende:
Dennis de huisman
Ik ga nu, mn zus wacht om 1430 op me in de stad![]()
Niet zo lang en hij ziet er heel goed uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt er voor WMP 11 om op te starten op een ouwe pc?.
Dan moet je wel héél verkeerd liggen, klinkt het.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
Dennis, wat mooiGefeliciteerd met je aankoop
Wil iemand me komen masseren? Ik heb denk ik verkeerd gelegen vannacht en nu doet mijn hele rug pijn, bij elke beweging
http://members.home.nl/jan.pieter/gangmuur04.jpgquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:40 schreef creno het volgende:
1 blik van 1 liter rood (ambitie van histor)
Yeah, ik weet het ook niet... ik heb wel spierpijn ook in mijn rug van donderdag, maar dit voelt echt heel anders.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél verkeerd liggen, klinkt het..
"Gaat wel weer over voor je een oud vrouwtje bent."
Ja hoor, heerlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Dag Engeltje, lekker geslapen?
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)quote:Zijn je sokjes al droog?
FF VIIquote:En wat zat er eigenlijk in dat pakketje waar je zo tijdens de regen voor de trap af moest en de gallerij over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |