wie was het net dan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga volgende week met een Rus uit
(en dit is weer ff de echte angel)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel voor jullie felicitaties
@wonderer: ik ben 27 geworden vandaag.
En ik heb dus geen songfestival gezien, tenminste, de laatste 2 nummers, maar ik heb weinig gemist?
ow jee ben je nu ook al doorgedrongen in steph's apartementquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
en ik besta alleen in Ang3l's hoofd
Egnie. Het S.F. Zuigtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen ligt uitgeput van het festival al te dromen
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Is Guido Stroeken uit Geleen familie van je?
Sorry hier geen valeriaanwortels voorradig om thee van te trekkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef Sunjammer het volgende:
Toe aan thee, een lange vakantie, valium en andere dingen.
*heeft het volledig gehad*
Sjeez.
quote:
ik blijf er lol om hebbenquote:
Malle Crenoquote:
Heb je dat ok wel eens? Je weet wel, je hebt een ontzettend lekker ejongen in je klas/werkgroepje en je blijft elke les maar naar hem staren en hopen dat je met hem samen mag werken zodat je van dichtbij in zn ogen kan verdrinken?quote:
In mijn klas zitten er 2, het vak is stom, maar zij waren genoeg reden om het vak leuker te vinden dan het is, hihiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef Weemz het volgende:
Nou, niet zó letterlijk...
Maar er zijn wel jongens waarmee ik zeker méér tijd zou willen doorbrengen ja.
Wat i sjouw type, Weemz?quote:
Dit bedoel ik, malle jongen die je bent MANNEN Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #6quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Weemz het volgende:
Je bedoelt [M} Sexy & Gewaagd? Of een ander...
Mijn tiep... Tja, KweetNiet, iig niet té gespierd, en gewoon een leuk koppie...
Nu weet je het, geniet ervanquote:
Dus geen appetijtelijke types ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef davidov het volgende:
Arbeiders zijn nu zelfs het huis binnen gedrongen
Maaaarrrrrr kheb geen kater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |