quote:
ik blijf er lol om hebbenquote:
Malle Crenoquote:
Heb je dat ok wel eens? Je weet wel, je hebt een ontzettend lekker ejongen in je klas/werkgroepje en je blijft elke les maar naar hem staren en hopen dat je met hem samen mag werken zodat je van dichtbij in zn ogen kan verdrinken?quote:
In mijn klas zitten er 2, het vak is stom, maar zij waren genoeg reden om het vak leuker te vinden dan het is, hihiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef Weemz het volgende:
Nou, niet zó letterlijk...
Maar er zijn wel jongens waarmee ik zeker méér tijd zou willen doorbrengen ja.
Wat i sjouw type, Weemz?quote:
Dit bedoel ik, malle jongen die je bent MANNEN Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #6quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Weemz het volgende:
Je bedoelt [M} Sexy & Gewaagd? Of een ander...
Mijn tiep... Tja, KweetNiet, iig niet té gespierd, en gewoon een leuk koppie...
Nu weet je het, geniet ervanquote:
Dus geen appetijtelijke types ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef davidov het volgende:
Arbeiders zijn nu zelfs het huis binnen gedrongen
Maaaarrrrrr kheb geen kater
Hitman Contractsquote:
Ik heb mn tel wel geblingd met zulke steentjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Weemz het volgende:
Tja, dat doe je zelf!
Ach, ik heb ook tijden met de allereerste motorola (zo'n zwarte met klepje) rondgelopen
Zitten er leuke jongens in jouw 'klas', David?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Hitman Contracts
Het komt pas volgende week uit, maarrrrr (a)
1. ik heb geen "klas"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zitten er leuke jongens in jouw 'klas', David?![]()
Stom, dronken stekelvarkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef davidov het volgende:
[..]
3. er loopt genoeg leuk spul rond op de universiteit, als je een beetje tussen die jongens met dat smerige lange haar kijkt zie je vanzelf wel wat
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stom, dronken stekelvarken![]()
![]()
Ik ga weer aan t werk![]()
Niet spotten met G_E's hipheid!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Weemz het volgende:
Zozo, wordt zelfs jòuw mobieltje nog hip, G_E
nou hierbij dan, om jou een plezier te doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik denk ik neem eerder vrij om gezellig met jullie te posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |