Hitman Contractsquote:
Ik heb mn tel wel geblingd met zulke steentjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Weemz het volgende:
Tja, dat doe je zelf!
Ach, ik heb ook tijden met de allereerste motorola (zo'n zwarte met klepje) rondgelopen
Zitten er leuke jongens in jouw 'klas', David?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Hitman Contracts
Het komt pas volgende week uit, maarrrrr (a)
1. ik heb geen "klas"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zitten er leuke jongens in jouw 'klas', David?![]()
Stom, dronken stekelvarkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef davidov het volgende:
[..]
3. er loopt genoeg leuk spul rond op de universiteit, als je een beetje tussen die jongens met dat smerige lange haar kijkt zie je vanzelf wel wat
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stom, dronken stekelvarken![]()
![]()
Ik ga weer aan t werk![]()
Niet spotten met G_E's hipheid!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Weemz het volgende:
Zozo, wordt zelfs jòuw mobieltje nog hip, G_E
nou hierbij dan, om jou een plezier te doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik denk ik neem eerder vrij om gezellig met jullie te posten...
ze zaten in de bezemkast?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Er zijn bij ons twee mensen ontslagen na de bedrijfsborrel van twee dagen geleden....
Hadden ze zich ZO misdragen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Er zijn bij ons twee mensen ontslagen na de bedrijfsborrel van twee dagen geleden....
ik hoef niet op te letten. hier is toch niets neukbaarsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden ze zich ZO misdragen?
Ik moet ook maar 's gaan opletten dan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |