ze zaten in de bezemkast?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Er zijn bij ons twee mensen ontslagen na de bedrijfsborrel van twee dagen geleden....
Hadden ze zich ZO misdragen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Er zijn bij ons twee mensen ontslagen na de bedrijfsborrel van twee dagen geleden....
ik hoef niet op te letten. hier is toch niets neukbaarsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden ze zich ZO misdragen?
Ik moet ook maar 's gaan opletten dan.....
Ik zie de laatste tijd een leuke stagiare rondlopen, volgens mij is ie van R&Dquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef error het volgende:
[..]
ik hoef niet op te letten. hier is toch niets neukbaars
Tsssk, waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Weemz het volgende:
Zozo, wordt zelfs jòuw mobieltje nog hip, G_E
Terecht ontslag lijkt me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
De 'borrel' duurde uiteindelijk tot 23:30 ofzo (ikzelf ging om 20:00 weg).
Er zijn dingen vernield, met glazen gegooid, systeemplafond in de vernieling, en de Facilitaire Zaken-kerel die eigenlijk verantwoordelijk was (afsluiten gebouw etc), is met z'n dronken kop in een auto van de zaak gestapt, tegen een andere auto van de zaak aangereden, en heeft onderweg naar zijn huis ook schade gemaakt.
't Stomme is dat directie nu misschien gaat negatief gaat beslissen over komende borrels... omdat een paar mensen geen grenzen kennen, en met drank op achter het stuur stappen.
Wat is dat voor bedrijf?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
De 'borrel' duurde uiteindelijk tot 23:30 ofzo (ikzelf ging om 20:00 weg).
Er zijn dingen vernield, met glazen gegooid, systeemplafond in de vernieling, en de Facilitaire Zaken-kerel die eigenlijk verantwoordelijk was (afsluiten gebouw etc), is met z'n dronken kop in een auto van de zaak gestapt, tegen een andere auto van de zaak aangereden, en heeft onderweg naar zijn huis ook schade gemaakt.
't Stomme is dat directie nu misschien gaat negatief gaat beslissen over komende borrels... omdat een paar mensen geen grenzen kennen, en met drank op achter het stuur stappen.
Een was uitzendkracht, die net een contract zou krijgen (hij zal zich echt voor z'n kop slaan), en de ander werkt al jááren voor FaZ met veel kennis en verantwoordelijkheden. Onbegrijpelijk. En op staande voet ontslagen. Vergoeding/uitkering kan ie uiteraard vergeten (en terecht natuurlijk!).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat voor bedrijf?
[elitaire-modus] Zeker van dat werkvolk dat zich misdroeg[/elitaire-modus] al kan "de top" er ook wat van af en toe, maar die wordt er nooit op aangesproken.
Hahaiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:48 schreef davidov het volgende:
[..]
nou hierbij dan, om jou een plezier te doen
D.w.z. dat je morgen de hele dag thuis zit om op dat ding te wachten? (en daarna om hem te installeren, en daarna om films te kijken?)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
En volgens het verse briefje van Selektvracht in m'n brievenbuis gaan ze morgenochtend opnieuw proberen m'n beamer te bezorgen!.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
D.w.z. dat je morgen de hele dag thuis zit om op dat ding te wachten? (en daarna om hem te installeren, en daarna om films te kijken?)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai![]()
![]()
Is je prive-dakterras al klaar en aangelegd en alles?
Awwwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef Cairon het volgende:
Brokeback by the Bell
http://www.collegehumor.com/movies/1690550
Nou ja, die prive-bios die ze nu aan het bouwen zijn is ook oke hoor!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:54 schreef davidov het volgende:
[..]DAT zou leuk zijn!
Nee, helaas zit dat er niet in
we shall see! moet ie maar es voordoen!quote:
Ok waxxer, ik moet iets bekennen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, die prive-bios die ze nu aan het bouwen zijn is ook oke hoor!!![]()
![]()
Ik was vroeger verliefd op Zackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef Cairon het volgende:
Brokeback by the Bell
http://www.collegehumor.com/movies/1690550
Ik las "Ik was zwanger"quote:
quote:
Ik doe links zwart en rechts blond en jij andersom?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief
![]()
Ik heb me bedacht, doe maar met je haar wat je gisteren zei, dan doe ik het tegenovergestelde, dan lijken we nog meer op elkaar![]()
Ja, dat is beter, anders krijg je het 2-coupes-vor-de-prijs-van-1 ideequote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik doe links zwart en rechts blond en jij andersom?
Geil, daar krijg je een mooie brede rug van.quote:
Hij is 14, dan kun je nog niet geil zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil, daar krijg je een mooie brede rug van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |