En jij denkt dat er geen mensne in Utrecht lopen?quote:
*steekt ha... nevermind*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil los gaan op iemand.. wie stelt zichzelf vrijwillig beschikbaar!?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil los gaan op iemand.. wie stelt zichzelf vrijwillig beschikbaar!?
Ik heb nog een hele week om me op dat voor te bereidenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen mensne in Utrecht lopen?
Waar wordt dat uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:34 schreef BB_Koning het volgende:
Ik weet dat jullie homo's geen voetbal kijken (ik ook niet), maar hebben jullie door dat bij het Youth Festival (soort wk onder 20) ontzettend lekkere jongetjes spelen? Vandaag speelde Argentienie en er waren echt schattige latino jongetjes. Een ander ekeer zag ik Argentinie tegen spanje/portugal, dat was 1 en al latino eyecandy
![]()
Eurosportquote:
En het bevalt me nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:48 schreef Cairon het volgende:
ik ben jouw stomme topic aan het volspammen BB
Alleen perfect is goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
jij hebt geen smaak
Shayan is perfectquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:57 schreef Cairon het volgende:
oh die verjaarde make-up kop en dat rattensnuitje
En wat zou mijn fetisjisme zijn dan? Knappe jongens?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:10 schreef Cairon het volgende:
Shayan is alleen perfect omdat hij jouw fetish is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |