quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef berc het volgende:
Hoe heet de aflevering op internet die afgelopen dinsdag op tv was?
Ik heb liever Teri Hatcherquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding]
Die wil ik niet alleen keihard neuken, die wil ik zelfs zwanger maken!
* TheThirdMark is trouwens een trouwe volger.
Toch, als Bree ooit aanbied om mijn Meesteres te worden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beide denk ik.. ze heeft ook van die gigantische wallen nu.. maar ja, beter dan dat enge botox-hoofd van Bree
Ze wordt niet zo makkleijk zwanger meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding]
Die wil ik niet alleen keihard neuken, die wil ik zelfs zwanger maken!
* TheThirdMark is trouwens een trouwe volger.
Maar je kan het blijven probere hequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze wordt niet zo makkleijk zwanger meer![]()
Ja, wat een strafquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar je kan het blijven probere he![]()
Ik vind Grey's Anatomy ook leuker en het zal er ook wel mee te maken hebben dat het de laatste serie is op een avond (ik kijk nu in ieder geval geen tv meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, da's wel zo.. het spannende is er wel vanaf. Maar Grey's Anatomy is nou ook niet echt superspannend, en daar gaat het toch een stuk harder.. Lijkt wel alsof iedereen DH heeft ingeruild voor GA![]()
Grey's anatomy is idd niet echt spannend, maar op de een of andere manier wel leuker om naar te kijken, vind ik dan. En meerdere mensen met mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, da's wel zo.. het spannende is er wel vanaf. Maar Grey's Anatomy is nou ook niet echt superspannend, en daar gaat het toch een stuk harder.. Lijkt wel alsof iedereen DH heeft ingeruild voor GA![]()
Hij is toch vreemdgegaan ....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:42 schreef Nesle het volgende:
Ik vold DH ook nog altijd trouw.
Maar er moet ff wat spanning komen, zoals eerder werd vermeld.
Ennee Xurk wat heeft Tom dan gedaan?
Kan er ff niet opkomen.
Ik heb vast een afl gemist dan.quote:
Ah thankgod een lotgenote.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:28 schreef Fannetje het volgende:
Ik ook niet... ik kan me wel vaag iets herinneren van Tom die iets stiekems besprak met z'n vader
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Xurk het volgende:
Nee hoor, we krijgen vanavond aflevering 19, "It Wasn't Meant to Happen"
Ja, dat was echt stom; zij kan gewoon nog een keer zwanger worden toch? Gabrielle kan dat niet...quote:"Yeah, we kinda want to try out the whole family thing"
Anders ik wel...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
AAAargh, ik kan die kut stripper wel wurgen
Daar is een ander topic voor meneertje.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef HiZ het volgende:
Ik vond de season finale een beetje vreemd. Net alsof ze er nog niet over uit waren of het nou voorbij is of niet.
Gejanktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:37 schreef Nikki1806 het volgende:
Mijn god, heb gejankt.. damn wat een goede aflevering!
Ja dat wel, maar goed gespeeld! (Ja en ik jank snelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Gejanktdat van die baby zeker, tja, dat had je al lang kunnen zien aankomen vind ik
Inderdaad goed gespeeld, het raakte me echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef Nikki1806 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar goed gespeeld! (Ja en ik jank snel)
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 31 mei 2006 01:47 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo goed geacteerd die scene waar de baby weggehaald werd. Ik dacht toen nog "het is wel duidelijk dat ze geen drama-actrice is". Maar ik ben blijkbaar de enige
Ja, maar Mike moet idd weer in beeld komen. Die hebben we ook al een tijdje niet echt veel meer gezien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
\
Verder vond ik Edie ineens heel tof, en die beginscene met KarlEcht leuk
. Ik vind wel dat Susan moet kappen met Karl, en weer met Mike moet gaan, maar Karl moet wel in de serie blijven. Hij is echt tof
.
De broer van Caleb heet Matthew. En volgens mij wil Betty Caleb vergiftigen...quote:Bree's lijntje met die man vind ik een beetje saai, wel sneaky van Danielle dat ze meewerkte aan het plannetje van Caleb's broer (weet zijn naam nu nog niet). Ben benieuwd wat Betty met Caleb van plan is. En ook of Tom wordt ontslagen
![]()
Ik vond het ook enorm slecht geacteerd. Niet om lullig te doen, maar dat vond ik echt. Ik was me er heel erg van bewust hoe erg ze haar best aan het doen was om dat heel dramatisch te spelen en ik zag automatisch voor me hoe de hele crew waarschijnlijk na het opnemen van die scène heeft staan applaudiseren. Maar zolang je je er als kijker bewust van bent dat daar een actrice staat te spelen, is het gewoon niet goed geacteerd. Pas als ik vergeet dat ik naar een acteur zit te kijken, vind ik het goed gespeeld. Ik kreeg er niet eens een brok van in mijn keel ofzo (terwijl ik dat normaal gesproken echt wel heb bij emotionele scènes in films), ik dacht eigenlijk alleen maar, 'ach kijk haar eens haar best doen'.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:47 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo goed geacteerd die scene waar de baby weggehaald werd. Ik dacht toen nog "het is wel duidelijk dat ze geen drama-actrice is". Maar ik ben blijkbaar de enige
Natuurlijk niet, dat laat ze zo lijken omdat dan die zoon van haar gaat bekennen dat ie alles in scene heeft gezet. Ze gaat echt dr eigen zoon niet vergiftigen. Ze heeft die ander gewoon helemaal doorquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
De broer van Caleb heet Matthew. En volgens mij wil Betty Caleb vergiftigen...![]()
Ja dat idee had ik eigenlijk ook, dat ze er een soort Salomo's Oordeel van gaat maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Samson het volgende:
Natuurlijk niet, dat laat ze zo lijken omdat dan die zoon van haar gaat bekennen dat ie alles in scene heeft gezet. Ze gaat echt dr eigen zoon niet vergiftigen. Ze heeft die ander gewoon helemaal door![]()
Ik snap je nu niet helemaal denk ik. Want je zag haar al eerder met het gif dan dat hij dat ene in scene ging zetten tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat laat ze zo lijken omdat dan die zoon van haar gaat bekennen dat ie alles in scene heeft gezet. Ze gaat echt dr eigen zoon niet vergiftigen. Ze heeft die ander gewoon helemaal door![]()
Volgens mij kwam dat gif later langs dan de scene die hij samen met bree's dochter in scene had gezet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap je nu niet helemaal denk ik. Want je zag haar al eerder met het gif dan dat hij dat ene in scene ging zetten tochDus hoe kon ze dat dan weten?
Dan ben ik in de warquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat gif later langs dan de scene die hij samen met bree's dochter in scene had gezet.
Ik denk het niet, als je al zo veel moeite hebt gedaan om hem voor iedereen te verbergen en steeds bent verhuisd enkel daarvoor past het niet echt in de lijn denk ik. Maar je weet t natuurlijk nooit zekerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:46 schreef Fannetje het volgende:
Ja, het gif kwam later.
Maar ik dacht eigenlijk dat ze hem echt wel wat kon aandoen
Linkjequote:Op zondag 4 juni 2006 20:36 schreef rena het volgende:
Ik vond die van Grey's Anatomy een stuk leuker, en subtieler![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond ook dat ze veel te veel haar best deed om die emotie over te laten komen. Wat mij betreft viel ze daar wel een beetje door de mand, ze is blijkbaar geen drama-actrice maar meer comedie. Waar niets mis mee is overigens, maar ik vond het gewoon frapant dat veel mensen hier haar daarom prezen terwijl ik er niet warm of koud van werdquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook enorm slecht geacteerd. Niet om lullig te doen, maar dat vond ik echt. Ik was me er heel erg van bewust hoe erg ze haar best aan het doen was om dat heel dramatisch te spelen en ik zag automatisch voor me hoe de hele crew waarschijnlijk na het opnemen van die scène heeft staan applaudiseren. Maar zolang je je er als kijker bewust van bent dat daar een actrice staat te spelen, is het gewoon niet goed geacteerd. Pas als ik vergeet dat ik naar een acteur zit te kijken, vind ik het goed gespeeld. Ik kreeg er niet eens een brok van in mijn keel ofzo (terwijl ik dat normaal gesproken echt wel heb bij emotionele scènes in films), ik dacht eigenlijk alleen maar, 'ach kijk haar eens haar best doen'.![]()
Das lekker met het wk opkomstquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Quote van de Net 5 - site:
Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5.
Nog twee afleveringen dus. Aflevering 23 zal dus wel de laatste van het seizoen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de spoiler staat ook welke rol die persoon krijgt
Julie stond buiten naar de brand te kijken aan het einde, samen met Susan... Niks aan de hand met dr dus! Fieuw....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Xurk het volgende:
En dan Edie, hoezo payback voor toen Susan háár huis [per ongeluk] affikte! Maar waar was Julie? Zij zat toch niet in het huis...? Dat zou namelijk echt ziek zijn van Edie. Ik ben benieuwd of ze aan Susan nog laat weten dat zij de brief heeft gehad.
Zo'n Damienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Xurk het volgende:
En als hij niet heel de tijd zo'n Damien uithing, hield ze ook nog wel van hem.
Vergeleken met het spel van Andrew vanavond was het idd niet veel soeps, ik vind dat hij dat stukje bij die auto erg goed deed qua emotiesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond ook dat ze veel te veel haar best deed om die emotie over te laten komen. Wat mij betreft viel ze daar wel een beetje door de mand, ze is blijkbaar geen drama-actrice maar meer comedie. Waar niets mis mee is overigens, maar ik vond het gewoon frapant dat veel mensen hier haar daarom prezen terwijl ik er niet warm of koud van werd![]()
Ik ga het vanavond missen trouwens![]()
![]()
Ja dat vond ik ook al vaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
Wat ik niet snapte is dat Caleb niks heeft.
Hij zat toch al een aardige tijd aan dat toetje te eten ofniet?![]()
Ja, dat viel me even tegen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef Xurk het volgende:
Carlos die nu Xiao-Mei [ofzo] wel ziet zitten
Ik ga me steeds meer ergeren aan die dommigheden die Susan elke keer doet, zoals met die postbode ook..zeg dan gewoon dat het niet de bedoeling was om met die vent het bed in te duiken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef Rosella het volgende:
[..]
, maar verder geen medelijden met Susan deze aflevering. Iew, wat zat ze irritant te pushen bij Mike.
dat is momenteel ook wel mijn favo verhaallijn ja. Verder vond ik de aflevering ook wel erg voorspelbaar gister hoor. Helemaal dat huis afbranden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Woei, wat een ruige aflevering weer. Ik was vooral onder de indruk van het lijntje tussen Bree en Andrew.
Die van gister was toch aflevering 20?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Quote van de Net 5 - site:
Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5.
Nog twee afleveringen dus. Aflevering 23 zal dus wel de laatste van het seizoen zijn...
3.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:51 schreef Molline het volgende:
Ja, volgens mij wel. Nog twee afleveringen te gaan.
-Caleb is niet dood. Caleb zei tegen Betty dat Matthew had gezegd tegen hem dat hij Danielle moest zoenen. Betty boos, en toen heeft ze matthew opgesloten in dat hok waar Caleb steeds zat.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:50 schreef MaJo het volgende:
Snap er niets meer van... Heb vorige aflevering gemist en een vriendin had me verteld wat er gebeurd was. Zo zei ze dat Caleb dood was. Heeft zij nou iets gemist of lees ik het verkeerd? Ook dacht ik dat ze zei dat Bree die vriend het huis uit had gezet, maar dat heb ik denk ik zelf verkeerd begrepen. Hoe is Edie er nou achter gekomen dat Susan met haar ex-man was vreemdgegaan? heb echt heel wat gemist!Ik zorg ervoor dat ik het morgen niet mis
Deze week komt er nog eentje, en dan de week erop de laatste twee afleveringen (dit is een gecombineerd aflevering). Ook Amerika heeft zijn winterstop (de laatste aflevering van DS was daar op 21 mei oid), en volgens mij heeft Amerika nog niks op de planning staan. Ik weet 100% zeker dat deze serie verder gaat, aangezien het veel kijkers trektquote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef tulpje6 het volgende:
Heb niet het hele topic gelezen hoor, maar ik volg DS dus sinds kort en vroeg me af hoeveel afleveringen er nog komen voor de zomerstop (neem aan dat die er komt), of we na de zomer dan weer vrolijk verder gaan of dat dit al de laatste reeks was ook hier in NL, en of er tijdens de zomerstop herhalingen worden uitgezonden van DS (zou leuk zijn want ik volg het pas sinds aantal weken dus ken hele begin niet :-p)
Me twee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond weerheb er zin in na de goeie aflevering van vorige keer
Ik dacht echt dat het alweer de laatste serie was ofzoiets, dat dat alweer een poosje terug bekend was gemaakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:46 schreef Rory78 het volgende:
Het is ook een commercieel succes en dus zal het zeker weten verder gaan en daar is natuurlijk niets mis mee, zolang het verhaal maar goed blijft.
Volgens mij dat visitekaartje?? Of ik heb het mis...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Xurk het volgende:
Wat stopte Tom zojuist "stiekem" in zijn koffer? Mijn ontvangst is slecht dus ik zag het niet goed
Het visite-kaartje van de directeur, voor het geval dat Linette niet alsnog met de directeur kon bellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Xurk het volgende:
Wat stopte Tom zojuist "stiekem" in zijn koffer? Mijn ontvangst is slecht dus ik zag het niet goed
ik geloof het ook nog niet helemaal...maar ik hoop t wel eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Xurk het volgende:
We zagen ze niet zoenen oid, dus ik geloof het nog niet...
Ik had trouwens niet verwacht dat Susan het in één keer zou lukken om Edie te laten bekennen, meestal loopt dat altijd verkeerd af voor haarNu ook wel een beetje, maar misschien heeft ze het bandje alsnog weten te bemachtigen...
Hij moet wel een verdomd goede reden hebben (leugen kunnen verzinnen) wil Tom dit rechtzetten..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Xurk het volgende:
Ik denk wel dat ze dat bandje heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Xurk het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Susan het in één keer zou lukken om Edie te laten bekennen, meestal loopt dat altijd verkeerd af voor haarNu ook wel een beetje, maar misschien heeft ze het bandje alsnog weten te bemachtigen...
Ik moest keihard lachen toen ik haar zagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Fannetje het volgende:
En Edie in dat ziekenhuisbed... knap van de make-up afdeling!
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
De dubbele season-finale episode zal overigens in 2 weken worden uitgezonden
Verkeerd verwoord, ik bedoel dus dat het in twee losse weken uitgezonden wordquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Op de site van Net5 staat dat volgende week de laatste aflevering is.
In de gids staat dat ook... maar het duurt dan toch maar een uur... ze zouden toch niet zó stom zijn om deel 1 van de season finale wel uit te zenden, en deel 2 niet?![]()
Mja, vreemd dat er die week daarna geen DH meer gepland staat op Net5.nl óf in de gids (Veronicagids zegt Gilmore Girls)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord, ik bedoel dus dat het in twee losse weken uitgezonden word
Ik denk dat hij bedoelt als het later weer uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mja, vreemd dat er die week daarna geen DH meer gepland staat op Net5.nl óf in de gids (Veronicagids zegt Gilmore Girls)
Nu ben ik helemaal de kluts kwijt. 't Lijkt me erg sterk dat Net 5 deel 1 van de season finale wél uitzendt en deel 2 niet. Maar wanneer komt deel 2 dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt als het later weer uitgezonden wordt![]()
Gilmore Girls![]()
Daar heb ik nu ook weer zin in zeg
![]()
Jaa GG.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt als het later weer uitgezonden wordt![]()
Gilmore Girls![]()
Daar heb ik nu ook weer zin in zeg
![]()
Nee, hij heeft het er niet over dat het rond deze tijd word uitgezonden, maar pas als Net5 het weer oppiktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal de kluts kwijt. 't Lijkt me erg sterk dat Net 5 deel 1 van de season finale wél uitzendt en deel 2 niet. Maar wanneer komt deel 2 dan?
Ze kwam een wespennest tegenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef Spinazie het volgende:
En waarom lag die blonde (ik ben haar naam even kwijt, onbegrijpelijk), ineens met een dik oog in het ziekenhuis? In het begin stond ze nog fijn te bitch-en op een trappetje.![]()
Ghehe geweldig dat gezichtquote:
Jake is leukquote:
Net5 is een beetje prutserig. Ik weet nog of je ooit Greys Anatomy hebt gekeken, maar daar hadden ze 1 keer een uitzending in een totaal verkeerde volgorde uitgezonden, en ook al een keertje de ondertiteling vergetenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mja, vreemd dat er die week daarna geen DH meer gepland staat op Net5.nl óf in de gids (Veronicagids zegt Gilmore Girls)
De sympathiekste partij??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
En die Felicia dan.. wat een loeder. Ok, Paul heeft hele verkeerde dingen gedaan, maar vergeleken bij haar is hij toch de sympathiekste partij..
Ja, alsof dat zo'n lieverdje wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef Lethe het volgende:
[..]
De sympathiekste partij??
Hij heeft haar zus vermoord hoor....
Volgens mij was het geen make-up, maar een andere actrice! Die vrouw in bed leek echt helemaal in niets meer op Edie!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:53 schreef Miss-V het volgende:
Edie was echt grappigdie make-up was goed idd
![]()
Wie is Orson..?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef Frollo het volgende:
Verder wil ik meer Orson. Ik moet altijd giechelen als ik hem zie, omdat ik dan natuurlijk aan special agent Dale Cooper moet denken.
Jaa want je zag ze niet zoenen of zo, maybe is er wel iets andersquote:Ik ben ook benieuwd of Tom echt vreemdgaat. Je kunt het eigenlijk op geen andere manier uitleggen wat Lynette gezien heeft, maar je weet nooit wat voor draai de schrijvers er toch weer aan weten te geven.
Die gozer die meehielp met Susan d'r brandschade op te ruimen. Ze had hem drie episodes geleden ontmoet in de bioscoop; Susan deed toen alsof Orson haar date was, om Mike jaloers te maken, maar uiteraard maakte ze zichzelf daardoor alleen maar belachelijk.quote:
Ik kijk heel weinig tv, dus ik had 'm zelf sinds Twin Peaks niet meer gezien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:31 schreef MaJo het volgende:
En speelde Charlotte's man in Sex and the City. Kan hem daar niet los van zien
Vind ik niet. Paul wil alleen maar rust voor zijn gezin.quote:Vind Paul overigens niet de sympathieker van de twee, hij is echt gestoord.
Ik heb Twin Peaks wel gezien maar ik was toen zo jong dat ik me er nu nauwelijks wat van kan herinnerenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig tv, dus ik had 'm zelf sinds Twin Peaks niet meer gezien.
[..]
Uhm, hij heeft Deirdre wel in stukken gesneden, dat vind ik een behoorlijk zieke actiequote:Vind ik niet. Paul wil alleen maar rust voor zijn gezin.
Het was Mary-Alice die destijds Deirdre vermoordde, niet Paul. Hij heeft haar wel beschermd uiteraard en geprobeerd de sporen uit te wissen, maar hij was zelf geen moordenaar, tenminste niet totdat Mrs. Huber hem vele jaren later probeerde te chanteren. En nu dus weer Felicia die hem het leven zuur maakt, terwijl hij gewoon het liefst in stilte wil leven met zjin zoon.
Ik ben dus helemaal niet 'tegen' Paul Young. Neemt niet weg dat ik flink kan smullen van de zieke acties van Felicia!
Oké, dat in stukken snijden was niet fjingevoelig nee. Toch vind ik hem, op dit moment althans, niet gestoord. Koel en berekenend? Waarom zou hij? Hij wenst niemand onder de zoden, hij heeft het op niemand voorzien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef MaJo het volgende:
Uhm, hij heeft Deirdre wel in stukken gesneden, dat vind ik een behoorlijk zieke actieHij is het koelbloedige berekenende type, behoorlijk freaky. Martha Huber is natuurlijk ook geen lieverdje, maar om er nou iemand voor te vermorden (het was voor de bescherming van zijn gezin niet noodzakelijk om haar te doden). Wat Felicia betreft, tuurlijk is ze creepy maar als je kijkt naar wat ze tot nu toe gedaan heeft is dat niet veel raars (haar vingers eraf snijden daargelaten
) Ze probeerd hem in de val te lokken en hem te laten boeten voor de moord op haar zus. Dat lijkt me een begrijpelijke reactie.
De laatste aflevering bestaat volgens mij eigenlijk uit twee delen: in het eerste deel wordt teruggeken naar alle gebeurtenissen tot nu toe met flashbacks, daarna gaat het verhaal weer verder met waarschijnlijk op het einde een clifhanger.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef Rory78 het volgende:
Ik zou maar even mailen met Net5 als ik jullie was, want er staat, zover ik kan zien volgende week alleen slechts een uurtje Remember 1 gepland en als er daarna echt niets meer uitgezonden wordt...
Dat zou echt niet grappig zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:55 schreef Molline het volgende:
[..]
De laatste aflevering bestaat volgens mij eigenlijk uit twee delen: in het eerste deel wordt teruggeken naar alle gebeurtenissen tot nu toe met flashbacks, daarna gaat het verhaal weer verder met waarschijnlijk op het einde een clifhanger.
Ik denk dan ook dat NET5 het nieuwe seizoen met het laatste deel verder gaat, zodat je meteen weer in het verhaal zit.
Zeker weten doe ik het niet maar volgens mij is de laatste aflevering gewoon een samenvatting van alles wat er tot nu toe is gebeurd, dus eigenlijk is het nu al afgelopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:19 schreef Rory78 het volgende:
Ik heb liever een cliffhanger dan een halve aflevering, waar je niets mee kunt.
Hmm volgens mij is het een stukje flashback juist en de rest allemaal nieuw nieuw nieuw hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het even opgezocht en er komen inderdaad alleen nog twee flashbackafleveringen waarbij er nog wel bepaalde dingen naar boven komen. Geen reguliere aflevering dus meer, wat de aflevering van afgelopen dinsdag dus de seizoensfinale maakt. Damn, had gehoopt op nog een normale aflevering
Kut, dat staat niet in de TV-Gids. Gauw maar veranderen zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws:
Seizoensfinale: dubbele aflevering
Bree krijgt beangstigend nieuws. Susan trekt in een caravan omdat haar huis is afgebrand. Lynette komt erachter dat Tom vreemd is gegaan.
Let op: vanavond wordt een dubbele aflevering van Desperate Housewives uitgezonden in verband met de seizoensfinale. Hierdoor vervalt 'Love My Way'.
Bron: Net 5 site
Betekent dus dat we gewoon de dubbele aflevering te zien krijgen vanavond
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws:
Bree krijgt beangstigend nieuws. Susan trekt in een caravan omdat haar huis is afgebrand. Lynette komt erachter dat Tom vreemd is gegaan.
Let op: vanavond wordt een dubbele aflevering van Desperate Housewives uitgezonden in verband met de seizoensfinale. Hierdoor vervalt 'Love My Way'.
Tof!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws:
Als je even boven jouw post leest.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Rory78 het volgende:
Staat toch gewoon van 20u30 - 21u25 geprogrammeerd; gaan ze het dubbel zo snel uitzenden dan?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Fannetje het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/222.html
Kan je het zelf even lezen (wel in het Engels)
vrij uitgebreide samenvatting
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Je had gelijk...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
Ik zit zo te denken aan een dochter van voordat hij iets met Lynette kreegVolgens mij heb ik dat idee uit de topics hier op Fok! zelfs
Thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Dat weet ik ook niet (meer). Heb wat afleveringen gemist.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wat heeft die tandarts gedaan, reclame duurt te lang om erachter te komen
Gewone aflevering, dubbelaflevering zelfs. Het is nog bezig, het 2e deel buurvrouw.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Was het alleen maar een samenvatting vanavond of werden er ook wel nieuwe dingen getoond?
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Waaaat een kutwijf is die Nora. Tom zal wel flink spijt hebben van die one night stand.![]()
Alleen maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.![]()
Dat is de cliffhanger denk ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker te lang om uit te leggen waarom die tandarts die kerel aanreed en dan bij dat andere wijf met bloemen aan te komen.
Tandarts = Orson, Kerel = Mike en wijf (enorm rot woord btw) = Bree...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker te lang om uit te leggen waarom die tandarts die kerel aanreed en dan bij dat andere wijf met bloemen aan te komen.
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Gabrielle is cool![]()
Ze heeft altijd wel goede acties![]()
Zou ik de volgende aflevering op internet kunnen vinden?Ik MOET weten wat er met die tandarts is
![]()
Nja, alleen maar omdat Gabrielle hem niet meer wilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Carlos gaat natuurlijk met die werkster verder, het is immers zijn kind.
Nou das iig veel dichterbij dan septemberquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....![]()
Ook die van Gabrielle, het is haar eicel, dus dat wordt nog een leuk vervolgquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Carlos gaat natuurlijk met die werkster verder, het is immers zijn kind.
Ik weet wel zeker dat Gabrielle 't kind krijgt:+ Die laat zich niet nog een kind afpakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ook die van Gabrielle, het is haar eicel, dus dat wordt nog een leuk vervolg![]()
Eind mei was in Amerika de laatste aflevering (die wij net dus hadden gezien), dus dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....![]()
Je verpest mn avond nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eind mei was in Amerika de laatste aflevering (die wij net dus hadden gezien), dus dat duurt nog wel even
'k Word Karl ook een beetje beu zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Jorie het volgende:
Oke ik heb nu een hekel aan:
- Orson
- Xiao Ming
- Carlos (Hoezo Gabrielle is veel hotter en leuker dan die stomme Xiao-Ming!!)
- En dat ene exwief van Tom!
Bah Bah Bah!! Ben ik nog iemand vergeten??
De dokter / psychiatorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Jorie het volgende:
Oke ik heb nu een hekel aan:
- Orson
- Xiao Ming
- Carlos (Hoezo Gabrielle is veel hotter en leuker dan die stomme Xiao-Ming!!)
- En dat ene exwief van Tom!
Bah Bah Bah!! Ben ik nog iemand vergeten??
Neem je de volgende aflevering mee danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik nog langskomen om je avond goed te maken?
quote:
Oeh idd! Als ik Bree was had ik m geslagen zo gauw als ik de kans hadquote:
Aah... ik vind Karl wel schattig opzich. Hij houdt van Susie-Q!! Maaaar ik vind toch dat Mike beter bij Susie-Q past, ondankt dat hij misschien dood is??quote:
Hij is niet skattig, hijs achterbaks en irritantquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef Jorie het volgende:
[..]
Aah... ik vind Karl wel schattig opzich. Hij houdt van Susie-Q!! Maaaar ik vind toch dat Mike beter bij Susie-Q past, ondankt dat hij misschien dood is??![]()
Ja maarja, Orson is ook niet zo erg als Hitlerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Jorie het volgende:
Ja je hebt wel een heeeel klein beetje gelijk. Hij is ook vreemd gegaan toen hij bij Susan was!Maaaar, als je hem met die Orson of George de apotheker vergelijkt, dan valt hij toch wel mee!
![]()
Een aflevering of 3-4 ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:00 schreef Slayage het volgende:
Hoe lang speelt Kyle Mclachlan nou in de serie?
Orson.quote:
Ik zou niet weten waarom niet, er zijn zoooo veel open eindjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:39 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens al echt zeker dat er een seizoen 3 komt? Heb het nog nergens bevestigd zien staan.
En het is nog steeds een gigantisch succes in Amerika.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, er zijn zoooo veel open eindjes.
Idd, wat is hij allemaal van plan met zijn zojuist verkregen imperium?quote:
idd die krullen ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Xurk het volgende:
En Susan's haar zat veel leuker inderdaad [bij haar eerste flashback, niet die krullenbos]!
Nee, dat begreep ik ook al niet. Maar ja, je zag het wel aankomen, denk dat Gaby nu ook een nieuwe loverboy op gaat zoeken ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Xurk het volgende:
Het sloeg nergens op dat Carlos vreemdging [ook al had hij toestemming gekregen van Gabby een tijd terug], want hun huwelijk is nu echt veel beter dan bijvoorbeeld in seizoen 1, dus hij heeft weinig reden om dat te doen.
Waarom werd ie ontslagen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
Vind trouwens dat ontslag van Tom een lachtertje ... daar hadden ze ook wel wat anders voor kunnen bedenken, vind dit een nogal zwakke uitweg van de makers.![]()
Love My Wayquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
Vind trouwens dat ontslag van Tom een lachtertje ... daar hadden ze ook wel wat anders voor kunnen bedenken, vind dit een nogal zwakke uitweg van de makers.![]()
Weet iemand hier trouwens wat er volgende week in de plaats van DH komt?
Toch geen GG hè? Daar ben ik niet zo'n fan van.![]()
helaas:
Herhalingen van de 'Gilmore Girls' zijn vanaf 27 juni weer iedere dinsdagavond om 20.30 uur te zien.
(De herhalingen zijn van seizoen 5/6) Vanaf september komt NET 5 met nieuwe afleveringen.![]()
Daar kan ik mijn hoofd dus echt niet bij houdenquote:
In eerste instantie omdat die baas van Tom en Lynette ruzie had met zijn vrouw en iemand moest ontslaan, toen koos ie maar Tom uit. Later moest hij daar een geldige reden voor hebben, toen heeft hij ontdekt dat Tom op kostenvan de zaak naar Atlantic City vloog steeds...quote:
Lynette moest van de baas sex-emailtjes sturen naar zijn vrouw, omdat hij dat zelf niet zo goed kon! Maar zij heeft dus iets verkeerds gedaan blijkbaar, dus nu wil de vrouw van de baas dat degene die de sex-emailtjes heeft gestuurd, ontslagen wordt, want ze is er dus achter gekomen dat ze die emailtjes niet van haar man kreeg maar van iemand anders.quote:
Ja maar das wel de nieuwe disndagavond, ik keek altijd de hele avond, nu dus echt niet meerquote:
Oh ja, die seks mailtjes enzo had ik wel gezien, maar dacht lukt m nooit hem te ontslaan zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:40 schreef Jorie het volgende:
[..]
Lynette moest van de baas sex-emailtjes sturen naar zijn vrouw, omdat hij dat zelf niet zo goed kon! Maar zij heeft dus iets verkeerds gedaan blijkbaar, dus nu wil de vrouw van de baas dat degene die de sex-emailtjes heeft gestuurd, ontslagen wordt, want ze is er dus achter gekomen dat ze die emailtjes niet van haar man kreeg maar van iemand anders.
De baas kan Lynette niet ontslaan, omdat ze zo goed is. Dus toen wilde de baas Tom ontslaan!
Dus de baas ging helemaal op zoek naar kleine foutjes die Tom maakte en daar werd hij helemaal gek van ofzo. Daarom ging Tom de baas slaan!Dus bye bye Tom!
Zoiets was het toch??
Het ging mij meer om dat eerste deel met die sex-mailtjes, toen moest ie al weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, die seks mailtjes enzo had ik wel gezien, maar dacht lukt m nooit hem te ontslaan zoMaarja, slaan is meestal we een goede reden ja
Oh ik had het daar helemaal niet over. Maar ben 't met je eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef Molline het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat eerste deel met die sex-mailtjes, toen moest ie al weg.
Dat vond ik nogal vergezocht.
Ik geloof Tom wel denk ik. Alhoewel, we hebben dat kind natuurlijk nog niet gezien. Misschien moet Tom dat wief wel geld betalen om de mond dicht te houden!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, ik ben dus de enige die de verklaring voor Toms uitstapjes naar Atlantic City nog steeds niet gelooft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |