abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38613280
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef Xurk het volgende:
Carlos die nu Xiao-Mei [ofzo] wel ziet zitten
Ja, dat viel me even tegen. Ik vond hem juist de afgelopen afleveringen symphatieker geworden, de vaderrol stond hem ook wel goed, en nu gaat hij ineens op Xiao-Mei zitten geilen? Pffff...

Het huis van Susan affikken vond ik veeeeeel te ver gaan, maar verder geen medelijden met Susan deze aflevering. Iew, wat zat ze irritant te pushen bij Mike.
pi_38614313
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef Rosella het volgende:

[..]

, maar verder geen medelijden met Susan deze aflevering. Iew, wat zat ze irritant te pushen bij Mike.
Ik ga me steeds meer ergeren aan die dommigheden die Susan elke keer doet, zoals met die postbode ook..zeg dan gewoon dat het niet de bedoeling was om met die vent het bed in te duiken.
Verder weer een top-aflevering..Knap staaltje acteerwerk van Bree en Andrew
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
pi_38616280
Een Susan die er geen hopeloze puinhoop van maakt is natuurlijk Susan niet meer. Ik vond die scene tussen Andrew en Bree wel heavy. Maar goed, he rocked her world.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:17:59 #104
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38628089
Woei, wat een ruige aflevering weer. Ik was vooral onder de indruk van het lijntje tussen Bree en Andrew.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:02:23 #105
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38631578
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Woei, wat een ruige aflevering weer. Ik was vooral onder de indruk van het lijntje tussen Bree en Andrew.
dat is momenteel ook wel mijn favo verhaallijn ja. Verder vond ik de aflevering ook wel erg voorspelbaar gister hoor. Helemaal dat huis afbranden.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_38636073
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Quote van de Net 5 - site:

Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5.
Nog twee afleveringen dus. Aflevering 23 zal dus wel de laatste van het seizoen zijn...
Die van gister was toch aflevering 20?
pi_38636393
Ja, volgens mij wel. Nog twee afleveringen te gaan.
pi_38683687
Ik heb de laatste 15 minuten van deze aflevering gemist, maar schijnbaar heb ik een hoop gemist. Wil iemand me even updaten PLEASE? Thanx
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:39:46 #109
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38691777
Pff, even kijken, de laatste vijftien minuten was volgens mij o.a.:

- Susan gaat met taart naar Mike en zegt 10x "I know you love me", tegelijkertijd leest Edie de brief en gaat ze naar Susan's huis en zet deze he-le-maal in de fik [benzine]
- Bree zegt tegen Andrew dat ze nog steeds bij die uni gaan kijken, maar zet hem en zijn spullen bij een afgelegen benzinestation af, zijn seksen met Peter was "the last straw", zij wil niets meer met hem te maken hebben. Hij zegt dat hij gelijk heeft gekregen, hij wist dat ze ooit niet meer van hem zou houden; Andrew huilt een beetje
- Lynette confronteert Tom of hij nog iets wil zeggen, maar hij zegt niets, alleen dat ie nog verrassingen in petto heeft
- Gabrielle en Carlos zijn bij een spermabank en Carlos heeft geen tijdschriften of video's nodig, omdat hij de gedachte van Xiao-Mei die hem wil, als maagd, geil vindt

Volgens mij was dat het?
pi_38755931
Hee, Ik heb de laatste aflevering niet gezien, wat bedoelen jullie met het 'lijntje' tussen Bree en Andrew??
Hebben ze samen coce gesnoven?
pi_38755955
coke
pi_38756122
het lijntje = verhaallijntje
  maandag 12 juni 2006 @ 12:14:11 #113
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_38775277
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:51 schreef Molline het volgende:
Ja, volgens mij wel. Nog twee afleveringen te gaan.
3. Eentje deze week, daarna de 2 uur durende finale. Die zal Net 5 wel in twee delen uitzenden.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 12:50:31 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38776287
Snap er niets meer van... Heb vorige aflevering gemist en een vriendin had me verteld wat er gebeurd was. Zo zei ze dat Caleb dood was. Heeft zij nou iets gemist of lees ik het verkeerd? Ook dacht ik dat ze zei dat Bree die vriend het huis uit had gezet, maar dat heb ik denk ik zelf verkeerd begrepen. Hoe is Edie er nou achter gekomen dat Susan met haar ex-man was vreemdgegaan? heb echt heel wat gemist! Ik zorg ervoor dat ik het morgen niet mis
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38778790
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:50 schreef MaJo het volgende:
Snap er niets meer van... Heb vorige aflevering gemist en een vriendin had me verteld wat er gebeurd was. Zo zei ze dat Caleb dood was. Heeft zij nou iets gemist of lees ik het verkeerd? Ook dacht ik dat ze zei dat Bree die vriend het huis uit had gezet, maar dat heb ik denk ik zelf verkeerd begrepen. Hoe is Edie er nou achter gekomen dat Susan met haar ex-man was vreemdgegaan? heb echt heel wat gemist! Ik zorg ervoor dat ik het morgen niet mis
-Caleb is niet dood. Caleb zei tegen Betty dat Matthew had gezegd tegen hem dat hij Danielle moest zoenen. Betty boos, en toen heeft ze matthew opgesloten in dat hok waar Caleb steeds zat.
-Bree heeft die vriend wel uit huis gezet (toch?). En daarna heeft ze Andrew ook achtergelaten op een benzinestation in de middle of nowhere.
-Susan had een brief geschreven aan Edie. Nu bleek dat die brief niet meer nodig was omdat Mike die prive detective had afgekocht, toen ging hij niet meer die geluidsopnamen van Susan en haar ex-man aan Edie geven (detective was van Edie, om te kijken met wie Carl vreemd ging). Susan heeft de postbode in huis gehaald, en brief uit de tas gehaald. Maar nu heeft die dochter van Susan die weer in die tas gedaan omdat die tussen hun post zat. Dus de brief werd alsnog bezorgd bij Edie. Zij las het en boem huis in de fik. Toen was Susan net bij Mike te sjansen.

hoop dat je het een beetje snapt.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38794755
Heb niet het hele topic gelezen hoor, maar ik volg DS dus sinds kort en vroeg me af hoeveel afleveringen er nog komen voor de zomerstop (neem aan dat die er komt), of we na de zomer dan weer vrolijk verder gaan of dat dit al de laatste reeks was ook hier in NL, en of er tijdens de zomerstop herhalingen worden uitgezonden van DS (zou leuk zijn want ik volg het pas sinds aantal weken dus ken hele begin niet :-p)
pi_38794901
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef tulpje6 het volgende:
Heb niet het hele topic gelezen hoor, maar ik volg DS dus sinds kort en vroeg me af hoeveel afleveringen er nog komen voor de zomerstop (neem aan dat die er komt), of we na de zomer dan weer vrolijk verder gaan of dat dit al de laatste reeks was ook hier in NL, en of er tijdens de zomerstop herhalingen worden uitgezonden van DS (zou leuk zijn want ik volg het pas sinds aantal weken dus ken hele begin niet :-p)
Deze week komt er nog eentje, en dan de week erop de laatste twee afleveringen (dit is een gecombineerd aflevering). Ook Amerika heeft zijn winterstop (de laatste aflevering van DS was daar op 21 mei oid), en volgens mij heeft Amerika nog niks op de planning staan. Ik weet 100% zeker dat deze serie verder gaat, aangezien het veel kijkers trekt
pi_38805098
Het is ook een commercieel succes en dus zal het zeker weten verder gaan en daar is natuurlijk niets mis mee, zolang het verhaal maar goed blijft.
pi_38805130
Vanavond weer heb er zin in na de goeie aflevering van vorige keer
pi_38812145
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond weer heb er zin in na de goeie aflevering van vorige keer
Me twee!

hoe word je oranjefan?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38812180
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK DEEL2
hier even roepen dat je oranjefan wilt worden
  Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 15:55:43 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38815164
Heb ook zin in de aflevering van vanavond! Heb het helaas vorige keer gemist en zou dat echt niet nog een keer willen Volgende week dinsdagavond moet ik waarschijnlijk werken maar dan zorg ik wel dat het opgenomen wordt, kan natuurlijk niet het seizoenseinde missen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38824703
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:46 schreef Rory78 het volgende:
Het is ook een commercieel succes en dus zal het zeker weten verder gaan en daar is natuurlijk niets mis mee, zolang het verhaal maar goed blijft.
Ik dacht echt dat het alweer de laatste serie was ofzoiets, dat dat alweer een poosje terug bekend was gemaakt.
Maar miss dat het dan een andere serie was :-S Weet ook niet meer hoe ik daar dan bij kom (weet wel dat ik toen ik het hoorde dacht van 'he die serie is nog helemaal niet zo oud en dan nu al stoppen' dus miss is het toch DS).
Tis een nog niet zo oude serie en hij loopt goed dus waarom zouden ze ook geen nieuwe afleveringen meer maken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:45:13 #124
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38825550
Wat stopte Tom zojuist "stiekem" in zijn koffer? Mijn ontvangst is slecht dus ik zag het niet goed
pi_38825587
Zag het ook niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')