Linkjequote:Op zondag 4 juni 2006 20:36 schreef rena het volgende:
Ik vond die van Grey's Anatomy een stuk leuker, en subtieler![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond ook dat ze veel te veel haar best deed om die emotie over te laten komen. Wat mij betreft viel ze daar wel een beetje door de mand, ze is blijkbaar geen drama-actrice maar meer comedie. Waar niets mis mee is overigens, maar ik vond het gewoon frapant dat veel mensen hier haar daarom prezen terwijl ik er niet warm of koud van werdquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook enorm slecht geacteerd. Niet om lullig te doen, maar dat vond ik echt. Ik was me er heel erg van bewust hoe erg ze haar best aan het doen was om dat heel dramatisch te spelen en ik zag automatisch voor me hoe de hele crew waarschijnlijk na het opnemen van die scène heeft staan applaudiseren. Maar zolang je je er als kijker bewust van bent dat daar een actrice staat te spelen, is het gewoon niet goed geacteerd. Pas als ik vergeet dat ik naar een acteur zit te kijken, vind ik het goed gespeeld. Ik kreeg er niet eens een brok van in mijn keel ofzo (terwijl ik dat normaal gesproken echt wel heb bij emotionele scènes in films), ik dacht eigenlijk alleen maar, 'ach kijk haar eens haar best doen'.![]()
Das lekker met het wk opkomstquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Quote van de Net 5 - site:
Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5.
Nog twee afleveringen dus. Aflevering 23 zal dus wel de laatste van het seizoen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de spoiler staat ook welke rol die persoon krijgt
Julie stond buiten naar de brand te kijken aan het einde, samen met Susan... Niks aan de hand met dr dus! Fieuw....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Xurk het volgende:
En dan Edie, hoezo payback voor toen Susan háár huis [per ongeluk] affikte! Maar waar was Julie? Zij zat toch niet in het huis...? Dat zou namelijk echt ziek zijn van Edie. Ik ben benieuwd of ze aan Susan nog laat weten dat zij de brief heeft gehad.
Zo'n Damienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Xurk het volgende:
En als hij niet heel de tijd zo'n Damien uithing, hield ze ook nog wel van hem.
Vergeleken met het spel van Andrew vanavond was het idd niet veel soeps, ik vind dat hij dat stukje bij die auto erg goed deed qua emotiesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond ook dat ze veel te veel haar best deed om die emotie over te laten komen. Wat mij betreft viel ze daar wel een beetje door de mand, ze is blijkbaar geen drama-actrice maar meer comedie. Waar niets mis mee is overigens, maar ik vond het gewoon frapant dat veel mensen hier haar daarom prezen terwijl ik er niet warm of koud van werd![]()
Ik ga het vanavond missen trouwens![]()
![]()
Ja dat vond ik ook al vaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
Wat ik niet snapte is dat Caleb niks heeft.
Hij zat toch al een aardige tijd aan dat toetje te eten ofniet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |