abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38539381
Erg flauw zeg

Die Susan
pi_38539703
Ik vond die van Grey's Anatomy een stuk leuker, en subtieler
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 4 juni 2006 @ 20:48:48 #78
15407 patty
pretslet
pi_38540232
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:36 schreef rena het volgende:
Ik vond die van Grey's Anatomy een stuk leuker, en subtieler
Linkje
Buikpijn van het lachen!
pi_38540294
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 11:17:17 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38585333
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ik vond het ook enorm slecht geacteerd. Niet om lullig te doen, maar dat vond ik echt. Ik was me er heel erg van bewust hoe erg ze haar best aan het doen was om dat heel dramatisch te spelen en ik zag automatisch voor me hoe de hele crew waarschijnlijk na het opnemen van die scène heeft staan applaudiseren. Maar zolang je je er als kijker bewust van bent dat daar een actrice staat te spelen, is het gewoon niet goed geacteerd. Pas als ik vergeet dat ik naar een acteur zit te kijken, vind ik het goed gespeeld. Ik kreeg er niet eens een brok van in mijn keel ofzo (terwijl ik dat normaal gesproken echt wel heb bij emotionele scènes in films), ik dacht eigenlijk alleen maar, 'ach kijk haar eens haar best doen'.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond ook dat ze veel te veel haar best deed om die emotie over te laten komen. Wat mij betreft viel ze daar wel een beetje door de mand, ze is blijkbaar geen drama-actrice maar meer comedie. Waar niets mis mee is overigens, maar ik vond het gewoon frapant dat veel mensen hier haar daarom prezen terwijl ik er niet warm of koud van werd

Ik ga het vanavond missen trouwens
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:40:44 #81
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38598901
Ik vind er de laatste tijd eigenlijk niet zoveel meer aan. Heb ook een aantal afleveringen gemist, en ben vorige week weer gaan kijken, maar vond nou niet dat ik erg veel gemist had.
Doe mij maar Gery's Anatomy maar da's helaas afgelopen.........
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:45:53 #82
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38604292
Argh, eindelijk wil Mike Susan weer, gebeurt dit weer
pi_38605718
Die Andrew Wat is het toch ook een klotejong

En gaan Betty & Caleb er nu vandoor en laten ze Matthew achter in de kelder?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:19:48 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38605811
Dit is echt een ouderwets goede aflevering vanavond!

Eindelijk gaan we te weten komen waar Tom het destijds tegen zijn vader over had, en het lijkt verdacht veel op vreemdgaan
Matthew die inderdaad de plaats van Caleb inneemt, Danielle die Peter probeert te verleiden [en goed dat ze het doet ], typische tragiek voor Susan [wat zijn kinderen soms toch vervelend ] en Carlos die nu Xiao-Mei [ofzo] wel ziet zitten

Oh ja, en Andrew...
pi_38606036
Overigens lopen we maar twee afleveringen achter op Amerika, dit is al aflevering 21 van seizoen 2, in Amerika hebben ze er 23 op zitten.
pi_38606191
Quote van de Net 5 - site:

Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5.
Nog twee afleveringen dus. Aflevering 23 zal dus wel de laatste van het seizoen zijn...
pi_38606250
Edie, wat doe je nu?

Tsja, als je een beetje kwaad bent, brand je toch gewoon lekker een huis af?
pi_38606408
Zoo dan vette aflevering !!!
Stomme Edie Maar waarschijnlijk Susan en Mike weer bij elkaar.. althans dat gevoel heb ik
En die huishoudster van Gabrielle is grappig
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:34:48 #89
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38606481
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Quote van de Net 5 - site:

Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5.
Nog twee afleveringen dus. Aflevering 23 zal dus wel de laatste van het seizoen zijn...
Das lekker met het wk opkomst
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:35:01 #90
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38606493
Damn, dit was dus echt een goede aflevering, en als er nog maar twee te gaan zijn, dan verklaart dat het wel

Ik dacht eerst dat Bree Andrew ging schieten ofzo, maar dat leek me al zo onlogisch Wel heftig dat ze hem nu echt heeft laten gaan.. en zijn speechje sloeg nergens op, want ze liet blijken nog van hem te houden ook al was hij homo, toen ze Justin accepteerde. En als hij niet heel de tijd zo'n Damien uithing, hield ze ook nog wel van hem.

En dan Edie, hoezo payback voor toen Susan háár huis [per ongeluk] affikte! Maar waar was Julie? Zij zat toch niet in het huis...? Dat zou namelijk echt ziek zijn van Edie. Ik ben benieuwd of ze aan Susan nog laat weten dat zij de brief heeft gehad.
Susan was trouwens wel irritant hoe ze maar bleef herhalen "You love me" tegen Mike

Ik heb in ieder geval al wel zin in de volgende aflevering
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:38:07 #91
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38606626
Hmm, net even gekeken op TV.com en dit was aflevering 20, er zijn er dus nog drie te gaan, tenzij ze de season finale als een twee uur durende finale uitzenden [zoals ze bij LOST gaan doen]
pi_38606704
Ik hoop het wel, ga niet maanden wachten alleen op de laatste seizoensaflevering hoor Dan ga ik dus écht wel downloaden
pi_38606918
Oh en trouwens, is Tom nu momenteel aan het vreemdgaan, of ging het over een tijd geleden dus waar hij het met z'n vader over had?

Ik heb laatst ook wat gelezen over Desperate Housewives, soort van spoiler.. een bekende acteur gaat meespelen in de serie, namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de spoiler staat ook welke rol die persoon krijgt
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:03:15 #94
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_38607829
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Xurk het volgende:

En dan Edie, hoezo payback voor toen Susan háár huis [per ongeluk] affikte! Maar waar was Julie? Zij zat toch niet in het huis...? Dat zou namelijk echt ziek zijn van Edie. Ik ben benieuwd of ze aan Susan nog laat weten dat zij de brief heeft gehad.
Julie stond buiten naar de brand te kijken aan het einde, samen met Susan... Niks aan de hand met dr dus! Fieuw....

Idd eindelijk weer een spannende aflevering; mét ontwikkelingen.... Begin weer blij te worden van de wanhopige huisvrouwtjes.... !

(maar ja grijp ze natuurlijk ook met beide handen aan nu we het zonder GA moeten stellen... )
pi_38608478
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Xurk het volgende:
En als hij niet heel de tijd zo'n Damien uithing, hield ze ook nog wel van hem.
Zo'n Damien

Ik ben wel benieuwd wat er nu met hem gaat gebeuren, maar ik vond het wel een erg harde aktie van Bree, stuur 'm dan naar een psychiater of zo Die huishoudster van Gabrielle was ook grappig zooo als die man van Lynette vreemd gaat jonge
pi_38608497
Gewelidge actie van Bree om Andrew daar te laten
En dan Andrew, toch een beetje versipt.
Vond ik echt heel leuk.
Wat ik niet snapte is dat Caleb niks heeft.
Hij zat toch al een aardige tijd aan dat toetje te eten ofniet?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38608504
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond ook dat ze veel te veel haar best deed om die emotie over te laten komen. Wat mij betreft viel ze daar wel een beetje door de mand, ze is blijkbaar geen drama-actrice maar meer comedie. Waar niets mis mee is overigens, maar ik vond het gewoon frapant dat veel mensen hier haar daarom prezen terwijl ik er niet warm of koud van werd

Ik ga het vanavond missen trouwens
Vergeleken met het spel van Andrew vanavond was het idd niet veel soeps, ik vind dat hij dat stukje bij die auto erg goed deed qua emoties
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_38609073
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
Wat ik niet snapte is dat Caleb niks heeft.
Hij zat toch al een aardige tijd aan dat toetje te eten ofniet?
Ja dat vond ik ook al vaag
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:01:19 #99
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_38612847
Eigenlijk had Bree dat al veel eerder moeten doen !

(als het mijn kinderen waren had ik ze allang de nek omgedraaid)
In me Burberry......
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:07:51 #100
147737 GGras
Ik chock niet!!
pi_38613026
Ha, fijne aflevering weer Ben benieuwd wat er met Andrew gaat gebeuren.
14 07 07
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')