abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35850592
Desperate Housewives
Niets is zoals het lijkt bij de bewoners van Wisteria Lane. Susan, Lynette, Bree, en Gabrielle lijken het perfecte leven te lijden, maar iedereen heeft zo haar geheimen. Of de schone schijn opgehouden kan blijven, is nog maar de vraag...

Daar waar iedereen elkaar vriendelijk glimlachend de loef probeert af te steken en angstvallig de vuile was binnenhoudt, is Mary Alice vastbesloten verslag te doen van alle sappige geheimen en van de gecompliceerde levens die zich achter de gesloten deuren van een ieder afspelen.

Op een dag, in haar perfecte huis, in schitterende buitenwijk Wisteria Lane, maakte Mary Alice een eind aan haar leven. Nu kan ze meer zien dan ze ooit heeft gedaan dan toen ze nog in leven was. Iedereen doet zich perfect voor, althans aan de buitenkant. Iedereen doet zijn best om de schone schijn op te houden, maar de geschoren gazonnetjes en de blinkende keukens zijn eerder het decor van verschillende menselijke zwakheden.
Bron

Hoofdrolspelers?
]Marcia Cross - Bree van de Kamp

Teri Hatcher - Susan Mayer

Felicity Huffman - Lynette Scavo

Eva Longoria - Gabrielle Solis

Nicolette Sheridan - Edie Britt

Vorig topic:
Desperate Housewives # 7 NL/BEL
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:34:55 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_35852299
George dood, nu wordt het vast weer leuk.
For great justice!
pi_35852558
Volgende aflevering heb ik alvast gezien... En eventje een (niet veel verhullende spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_35852800
Ik lees het verdere verhaal gewoon hier, kan het toch niet meer zien
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:07:09 #5
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35855643
Aangezien ik de laatste poster was in het vorige topic, quote ik mezelf hier wel:
quote:
YES!!!!!
Máánden heb ik erop gewacht, eindelijk weet Bree dat George Rex heeft vermoord
Ik vind het alleen jammer dat hij er zo makkelijk vanaf komt, door zelfmoord te plegen Ik had liever gezien dat Bree hem gevangen nam en in de kelder ging martelen ofzo

Daarnaast ook vette ontwikkelingen, zoals Lynette die nu afdelingshoofd wordt, ben benieuwd hoe dat verder gaat! En ik ben benieuwd of die non straks haar belofte gaat verbreken om seks te hebben met Carlos, want zo vond ik haar wel overkomen... ze was trouwens eerst wel knap, maar tegen het einde vond ik haar best lelijk

Wel grappig trouwens, ik moest werken dus het werd voor mij opgenomen. Ik zit zo te kijken en ein-de-lijk kwam Bree erachter wat George had gedaan en ging ze in een trance naar boven. Vervolgens liep ze de kamer in en keek ze naar George en naar de pillen. En toen...
Toen ging de band uit en ging het terugspoelen. Het einde van die freaking band was bereikt!!!
Ik natuurlijk kei pissig, aangezien ik dit zo anticipeerde en het zo'n spannende scène was, dus ik heb maar even meteen de aflevering ge-d!@$%*&d en heb toch de laatste paar minuten kunnen zien vannacht!
Mooi verhulde tvp hè
pi_35863064
Ik heb m gemist, welke aflevering was het? Dan kan ik m nog even ergens "kopen"
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 01:23:13 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35866734
Ik heb het ook gemist Kan iemand een korte samenvatting geven? Hoe is Bree erachter gekomen dat George de moordenaar was van Rex? En ik lees iets over een non waar ik helemaal niets van snap
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:21:12 #8
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35867555
Susan: Nu ze weet wie haar vader is, gaat ze hem eerst bespioneren, om 'te kijken hoe hij is'. Als hij echter in zijn paardenvoerwinkel aardig tegen haar doet en haar een cowboy-hoed gratis opzet, wordt ze erg blij en begint ze een plan te bedenken hoe ze hem beter kan leren kennen en eventueel kan verklappen dat zij zijn dochter is.
Haar plan is om uiteindelijk bij hem in de winkel te gaan werken en dat hij haar dan zo leuk vindt dat hij op een dag zegt: "Je bent net de dochter die ik nooit heb gehad", waarop zij dan zegt: "Nou, toevallig, want ik bén je dochter!" [oid ]; de andere DH's vinden dit afgezaagd.
Als ze solliciteert in de winkel kijkt ze hem steeds liefkozend aan en merkt op dat hij mooie ogen heeft, hierdoor denkt hij dat zij hem wil verleiden en dat ze door zijn vrouw is gestuurd, omdat hij wel vaker vreemdgaat en denkt dat hij getest wordt. Nadat hij zegt dat Susan een sexy loopje en lekkere ass heeft floept ze eruit dat zij zijn dochter is.
Hierop loopt hij de voorraadkamer in en zakt in elkaar. In het ziekenhuis vertelt hij dat hij Susan niet wil kennen, omdat het de druppel zou zijn voor zijn vrouw, als ze erachter komt dat hij een buitenechtelijke liefdeskind heeft [hij had Susan's moeder een som geld betaald om erover te zwijgen]. Susan zegt dat ze het niet gaat opgeven en als zijn vrouw binnenkomt zegt ze dat zij toevallig in de winkel was toen hij flauwviel.

Gabrielle: Fab Gab wordt gebeld met de mededeling dat Carlos uit de gevangenis is ontsnapt en gewapend is, maar het blijkt Carlos zelf te zijn die belt, want hij is voorwaardelijk vrijgekomen! Meteen hebben ze heftige seks om het te vieren Daarna vertelt hij dat hij veranderd is en nu gelovig is, dankzij een non die hij in de gevangenis heeft ontmoet. Hier heeft hij ook brieven van die Gabrielle vindt en waar ze jaloers over is.
Als Carlos wordt opgehaald door die non later, ziet Gabrielle dat ze een 'stoot' is en wordt nog jaloerser, omdat zij denkt dat Carlos vreemd zal gaan met die non. Ze nodigt de non uit om te komen eten bij hun. Tijdens het etentje ruziën ze een beetje over Carlos' nieuwe gelovige levenswijze en Carlos besluit zijn dure auto te doneren aan de kerk van die non [Mary?]. Gabrielle rent hem achterna naar de slaapkamer [waar hij de papieren wil pakken] en verleidt hem. Hierna gaat ze gekleed in badjas naar de non om te zeggen dat zij en Carlos veel tijd met elkaar willen doorbrengen, aangezien hij pas net vrij is, en dat Mary afstand moet nemen.
Zij weigert dit te doen en een soort van bitchfight begint...

Lynette: Tijdens een presentatie wordt het concept van Lynette en haar collega's keihard afgezeken door haar baas en door Nina [die afdelingshoofd], wat ze niet pikt. Ze wil dat Nina aardiger gaat doen, maar haar collega's durven haar niet te steunen hierin.
Vervolgens betrapt ze Nina 's avonds tijdens office-seks met die loopjongen van het kantoor. De volgende dag eist Lynette dat Nina aardiger gaat doen, anders verklapt ze die affaire aan hun baas. Nina belooft aardiger te doen, maar ontslaat die loopjongen, zogenaamd omdat hij slecht werk deed [wat ook zo was]. Lynette kan hier niet tegen en gaat naar hem toe om op hem in te praten, dat hij door middel van het dreigen met een schadeclaim wegens ongewenste intimiteiten zijn baan terug kan krijgen.
Hij gaat daadwerkelijk naar het bedirijf toe, maar wil niet zijn baan terug, gewoon veel geld, wat hij krijgt. Hierdoor moet het bedrijfsbaas veel werknemers ontslaan, waaronder enkele collega's van Lynette, en Nina. Hij promoveert Lynette tot de baan die Nina eerst had, afdelingshoofd. Nina waarschuwt Lynette ervoor dat het de tijdrovendste baan ooit is en dat haar baas de grootste minkunkel is die er bestaat.

Bree: Bree is gastvrouw van een etentje, maar het wordt verstoord door muziek. Het blijkt George te zijn, die buiten een 'serenade' opvoert. Hij wil niet ophouden, dus gaat Bree naar boven, pakt een shotgun, en schiet op het busje van George [met megafoon[?]], waarna hij ophoudt.
Vervolgens komt ze George de volgende dag op tegen als ze naar haar auto loopt, hij zegt dat het toevallig is dat ze elkaar treffen, zij antwoordt dat hij al drie kwartier op en neer aan het fietsen was en haar dus stalkt.
Tijdens een bezoek aan dokter Goldfine [haar pyscholoog / relatie-therapeut] in het ziekenhuis hebben ze het over George en of hij gek is en genezen kan worden. Goldfine verwijst naar het persoon op de blauwe fiets die hem zomaar van het brug duwde, dat hij zelfs bereid zou zijn diegene mentaal te helpen genezen. Bree realiseert zich dat het George was op de blauwe fiets...
George komt thuis van boodschappen doen en ziet dat zijn huis door de politie wordt leeggehaald, waarop hij Bree belt. Zij zegt dat zij de politie heeft gebeld, omdat ze weet dat hij dokter Goldfine geduwd heeft en wil dat hij hulp krijgt. Hij ontkent en hangt op en rent vervolgens heel debiel over de straat weg
Later zien we hoe George in een hotelkamer een piccolo geld geeft om een envelop aan Bree te overhandigen [die in de lobby een benefiet heeft georganiseerd] en om hem te bellen als ze de lift naar boven zou nemen. Bree leest het briefje, waarop staat dat George niet kan leven met de gedachte dat zij hem haat, en pillen heeft geslikt, en dat hij in kamer 106 ofzo zit.
Bree belt de politie die de zaak George onderzoeken om te vragen wat ze moet doen. De inspecteur zegt dat hij net Bree wilde bellen, omdat zij in zijn huis sporen hebben ontdekt die erop kunnen wijzen dat George Rex heeft vermoord [ ] en enkele verontrustende notities in zijn dagboek. Bree schrikt zich natuurlijk de teringlazarus, legt de telefoon neer en loopt in trance naar de lift.
De piccolo belt George om te zeggen dat Bree de lift heeft genomen, waarop George begint met pilletjes te slikken en water te drinken. In de lift kijkt Bree naar haar reflectie en ze stort in en slaat op de muur van de lift. Ze begint te huilen, drukt op de STOP-knop en zakt in elkaar op de vloer van de lift.
Inmiddels is George op bed in slaap gevallen en als hij wakker wordt beseft hij dat er al enige tijd verstreken is en Bree er niet is. Hij belt met de lobby om te zeggen dat hij per ongeluk teveel pillen heeft geslikt en er een ziekenwagen moet komen. Echter, als hij geklop hoort aan zijn deur, zegt hij dat hij zich heeft vergist, het waren maar vitaminepillen.
Bree komt binnen, ziet George op bed liggen en ziet de overgebleven pillen op tafel.
Het gesprek wat dan volgt, plak k hier maar in zijn volledigheid, omdat ik het anders tekort doe:
quote:
G: Hallo.
B: Wat dacht je wel, om die pillen te nemen?
G: Ik heb dokter Goldfine niet verwond.
G: En dat jij... mij in staat acht... tot zo'n... geweld... Sorry. Het zijn de pillen.
B: Waarom zeg je mij dit?
G: Omdat ik misschien niet moet sterven. Ik zou naar de politie kunnen gaan... als jij achter me staat. Als je mijn vriendin zou blijven. Dan heb ik iets om voor te leven.
B: En dan bellen we een ziekenwagen en dan pompen ze je maag leeg.
G: Ja.
B: Ik wil je helpen. Maar om dat te doen moet ik je vergeven... en dat kan ik niet voor je toegeeft wat je gedaan hebt.
G: Ik heb Goldfine niet geduwd.
B: Dat heb je wel gedaan. Maar daar heb ik het niet over. Je hebt Rex vermoord. Maar ik weet dat het niet helemaal jouw fout is want je bent niet gezond. Dus als je gewoon eerlijk tegen me bent kan ik je vergeven. Het zal het moeilijkste zijn dat ik ooit gedaan heb, maar ik zal het doen. Maar je moet... je moet de waarheid vertellen.
G: Luister, ik zit in de problemen. Ik moet iemand bellen.
B: Pas als je toegeeft wat je gedaan hebt.
G: Ik hou van jou. Alles wat ik gedaan heb, deed ik voor jou. Omdat je wou dat ik het deed. Dat weet je wel.

<..George valt een paar seconden in slaap en wordt weer wakker..>

G: We moeten een ziekenwagen bellen.
B: Ik... heb ze gebeld toen je sliep. Ze zijn al onderweg.
Hierop glimlacht George en sluit hij zijn ogen. Bree staat op, schuift haar stoel weer aan en verlaat de hotelkamer, George dood achterlatend...
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:22:41 #9
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35867573
Oh, je wilde een korte samenvatting

Ach, na het typen van Bree's verhaal en die quote heb ik het gevoel van gisteravond tijdens het kijken weer gekregen, dus het was niet voor niets!
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 02:57:15 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35867808
Wow Xurk, bedankt voor de samenvatting En nee ik hoefde niet per se een korte samenvatting maar had eigenlijk niet anders verwacht Met het lezen hiervan heb ik het gevoel dat ik de aflevering gezien heb! Driewerf hoera
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35869624
Geweldige nieuwe ontwikkelingen weer..... spannend!!
pi_35873034
Téévéépéé
pi_35875234
Cool. Bree zit ook in CSI S02E11. Ik weet dat ze een actrice is, maar ik vind het best grappig om haar daar dan in een totaal ander verband te zien
pi_35876155

Stoute bree
pi_35878356
Zo Bree met een pistool . misschien haalt ze de telegraaf wel
pi_35878833
Ik wist niet dat jij in DH geintereseerd was, tonks
pi_35879062
kijk het zovaak
pi_35879655
Leuk. Misschien is het wel leuk dat je hier ook eens een keertje wat gaat posten. Het is hier enorm gezellig op de dinsdagavond.
  woensdag 15 maart 2006 @ 01:09:23 #19
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36044462
Stil hier vanavond, heeft iedereen wel gekeken?

Mike, Zach, Paul, de nieuwe buren, Edie, Andrew. Allemaal voor het eerst weer te zien vanavond sinds maanden [al is het waarschijnlijk maar twee afleveringen, maar hadden wij net daartussen zo'n stop] Het viel me al op dat ze vorige week geen van allen voorkwamen.

Ik KOTS op die non, bah! Ik weet dat Gabrielle een heel seizoen vreemd is gegaan zowat, maar Carlos was ook niet perfect, en ze heeft hem wel bijgestaan heel die tijd dat hij in de bak zat. En nu gaat ie alleen nog maar met die bitchy non om, net als Gabrielle hem wel wil! Zucht.

Het was mij trouwens onduidelijk of Andrew écht blij was dat Bree vertelde dat ze George heeft laten doodgaan, of dat hij louter blij was dat ze 'een slippertje' had gemaakt [waar hij het eerder in de aflevering over had], zodat hij haar 'onderuit kan halen'? Eerst dacht ik het laatste, maar toen Mary Alice op het einde ging praten zei ze iets over familie die elkaar vergeven, terwijl je Andrew en Bree in beeld zag
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:06:11 #20
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36046299
Ik kan het me niet voorstellen dat Andrew haar ineens vergeeft om haar bekentenis. Hij keek mij er te geniepig bij
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36046793
Alhoewel, hij had niet die geniepige glimlach toen hij haar omhelsde, dus ik vraag het mij af
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:22:58 #22
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36049571
Jawel joh, inwendig lag hij helemaal in een deuk volgens mij
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36049836
Ben ik trouwens de enige die Susan steeds aantrekkelijker vind worden

Toen in de supermarkt met die mooie oogschaduw op zag ze er echt schitterend uit
pi_36053125
Snapt er iemand wat van dat gedoe met Caleb, die gozer in dat gekkenhuis die hem wilde vermoorden ofzo? Dat kwam een beetje uit het niets voor mijn gevoel...

Verder snap ik ook niet waarom Gabrielle nou zo ongelooflijk vast houd aan Carlos. Die twee houden toch al helemaal niet meer van elkaar, doet ze het nou echt alleen maar nog om zijn geld?
pi_36053789
Gabrielle houd echt wel van Carlos, dat is iets waar ze een paar afleveringen terug al achter kwam

Caleb, die gekke neger, is volgens mij familie van de mensen die hem in de kelder vast hebben gehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')